• Regel:

    Plaats hier dus jou favoriete X-men character (die nieuwen, de jongeren dus niet die oudjes)

    Natuurlijk vind iedereen dat zijn eigen personage het coolst is, dus respecteer elkaars keuzes. Elk personage is welkom! Het is ook leuk waarom je er bij zet waarom je net die ene zo leuk vind.

    Nou, ik begin: Blink, die verdiend gewoon het meeste fandingetjes enzo en sws een spin-off (like Logan heeft al zoveel screening tijd gehad)
    Ik zeg het is tijd voor Blink!!!! Helaas het duurt nog even voor de volgende film, maar dat maakt niet uit. Ik zou zeker een mooi t-shirt van Blink willen. Daar heb ik wel 40 euro voor over hoor (is veel voor mij want ja student)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2017 - 12:57 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Eigenlijk wil ik gewoon een magier en heks zijn, want ja dan ben je een dikke powerplayer of mary of gary sue (voor de rpg'ers onder ons)
    Ze ziet er ook leuk uit, ik bedoel: paars haar.


    Aan niets denken is ook denken.

    Maar je mag ook een van die oudjes kiezen trouwens, i mean zelfs zonder haar is Charles Xavier een leuk personage.
    Maar shit, I mean James Mcavoy moet weer zn beste asset kwijtraken :'(

    Daarom hier ffe een picca van Xavier <3

    Met haar:



    Zonder:



    OMG, ik weet niet eens meer hoe die kerel zn haar verloor?? Wie wel?

    Random: Wie heeft dat nou verzonnen dat die gast 1 zo'n vinger moet gebruiken om telepathie te gebruiken. I mean: je rent toch heel snel weg als hij dat doet want wie wil nou dat iemand zn gedachten gelezen worden. HAHAHA

    [ bericht aangepast op 10 sep 2017 - 12:56 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Geen X men fans?? (huil)(huil)(huil)(huil)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga natuurlijk zonder twijfel voor Professor X en Magneto (van de eerste paar films). Vind de jonge versies niet zo heel leuk eigenlijk.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mijn favoriete X-Men zal altijd Logan/Wolverine zijn ^^


    Caution first, always.

    Magneto, Gambit, Logan en Nightcrawler.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    Het veranderd soms nog wel eens.

    Gambit is awesome, die speedie verdient Erik als coole pa


    Aan niets denken is ook denken.