• Hi,

    Ik had een vraagje:
    Mijn oude iPhone 4 is een paar dagen geleden officieel overleden,
    nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe en mijn oog viel op de iPhone 5c.
    Alleen wordt deze alleen geleverd met 8GB.
    Nu heb ik op dit moment 32GB wat mij heel erg bevalt en lijkt met 8 toch wel erg weinig.

    Iemand die 8Gb heeft? Bevat dat? Of is het weinig?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Volgens mij levert Apple helemaal geen telefoons meer met 8GB, hoor. Alleen 16 of meer.
    Het is overigens vast niet genoeg, want het betekent namelijk dat de beschikbare ruimte rond de 7GB zit en dat is behoorlijk weinig. Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat je er allemaal op wilt hebben, maar als jij nu al meer dan 7 GB op je telefoon hebt staan, ga je het met een nieuwe dus niet redden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    Volgens mij levert Apple helemaal geen telefoons meer met 8GB, hoor. Alleen 16 of meer.
    Het is overigens vast niet genoeg, want het betekent namelijk dat de beschikbare ruimte rond de 7GB zit en dat is behoorlijk weinig. Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat je er allemaal op wilt hebben, maar als jij nu al meer dan 7 GB op je telefoon hebt staan, ga je het met een nieuwe dus niet redden.


    Nope, Apple levert juist alle toestellen vóór de 6 alleen nog maar in 8 of 128 of zo. Ik gok dat de topicstarter zich er wel in verdiept heeft, evenals de andere mensen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Nope, Apple levert juist alle toestellen vóór de 6 alleen nog maar in 8 of 128 of zo. Ik gok dat de topicstarter zich er wel in verdiept heeft, evenals de andere mensen.


    Toen ik mijn iPhone 5C ging kopen, kon ik niet minder dan 16 GB kiezen... Maar ik zie nu inderdaad dat ze daar mee opgehouden zijn. Zeer, zeer , zeer vreemd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes