• Dear young men of Illéa,

    Since you are between the age of 17 and 21, you are of the right age to have a chance to be entered into a selection of young men to get the chance to run for the hand of your highness, princess Aeliana, the future queen of Illéa.


    35 jongens van over heel Illéa worden uitgenodigd om naar het paleis te komen en deel te nemen aan The Selection, een programma dat ervoor zorgt dat de kroonprinses de kans krijgt om haar toekomstige man te ontmoeten.

    Rollen:

    Paleis:
    - De kroonprinses: Aeliana Kendyl Schreave - Pebble 1,1
    - De koning: Gereserveerd door Dandocal
    - De koningin:
    - Prinses: Gereserveerd door NevadaMustang

    Extra rollen:
    - Dienstmeisje kroonprinses: Celest Nora Court - MeganKM 1,2
    - Hoofdbutler (doet de mededelingen): Gereserveerd door Pebble
    -

    De Selected (er staat nog geen vast aantal van Selectors vast, aangezien teveel deelnemers in een RPG erg chaotisch kan worden):
    - Gereserveerd door Barrow
    - Gereserveerd door MeganKM
    - Gereserveerd door RAB
    - Gereserveerd door Phxntasia
    - Alexander Christopher Irvine - Pebble 1,3[/1]
    - Gereserveerd door Khronos
    -
    -
    -
    -


    Invullijstje:

    Naam:
    Geboortedatum en leeftijd:
    Uiterlijk (+foto):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Waarom heb je - je ingeschreven?: (alleen voor selected)
    Extra:


    Regels:

    - Ongeveer 200 woorden per post
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, als daarna nog geen uitstel gevraagd is vervalt deze
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Minstens 1 keer per week reageren, is dat niet mogelijk melden!
    - OOC tussen haakjes
    - Be nice! Ruzie maken en vloeken alleen in character!
    - Wees bewust van het feit dat dit een afval RPG is. De selected worden langzaamaan uitgedunt tot een winnaar, maar wees gerust: mocht je afvallen en toch nog mee willen doen, er mogen altijd nieuwe rollen aangemaakt worden die van pas kunnen zijn.


    Kleine veranderingen in de verhaallijn kunnen nog voorkomen, maar dit zijn de grote lijnen. Ideeën zijn altijd welkom (:

    Based on The Selection series by Kiera Cass

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 18:51 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Omfg D:
    En net nu het examens zijn #dilemma
    Ik reserveer een van de selected. Het zou geen probleem mogen zijn (normaal gezien).


    Oke nee, never mind. Ik denk niet dat het zo'n goed idee is :W sorry :c

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 23:59 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    Aeliana Kendyl Schreave

    "You are Aeliana Schreave. Nobody is more powerful than you."


    Naam:
    Aeliana [ay-lee-AHN-ah] Kendyl Schreave. Door vrienden en familie wordt ze Aeli of Li genoemd.
    Geboortedatum en leeftijd:
    Aeli is geboren op 23 januari, en is op het moment 18 jaar oud.
    Uiterlijk (+foto):



    Aeliana heeft lange, lichtblonde haren die tot net onder haar borsten vallen. Ze heeft grote, blauwgroene ogen en een kleine neus.
    Ze heeft een tenger lichaam en is ongeveer 1 meter 60 lang.
    Li houdt van jurken, zowel lang als kort, omdat ze denkt dat dit beter bij haar imago als prinses past. Maar als ze een dag vrij heeft draagt ze ook graag een broek of een legging.
    Innerlijk:
    Als iemand die heel haar leven doorgebracht heeft binnen de paleismuren, heeft Aeli niet echt een duidelijk beeld van wat er echt in het land gebeurd. Ze weet de grote lijnen, doordat ze haar vader helpt met zijn werk en omdat ze regelmatig het nieuws in de gaten houdt. Li is naïf en houdt vol dat zo lang ze haar hoofd hoog houdt, alles goed komt, hoewel dit niet altijd waar is. Buiten dat ze naïf is, is ze ook erg koppig en moeilijk van haar meningen af te halen, en haat ze het toe te geven wanneer ze fout zit, waardoor ze af en toe als sarcastisch, knorrig en chagrijnig over kan komen.
    Doordat Aeliana het gewent is altijd in de spotlight te staan, is ze gek op aandacht en complimentjes, hoewel ze de complimentjes van de Selected af en toe erg ongemakkelijk vindt, aangezien ze het niet gewent is in het bijzijn van zoveel jongens te zijn.
    Toch is Aeli, ondanks dat het lijkt alsof ze alles krijgt en iedereen naar haar wil buigt, geen verwent kreng. Ze heeft goede manieren en een goed hart, waardoor ze veel voor anderen over heeft. Ze zal nooit dingen vragen waarvan ze weet dat het niet lukt of moeilijk wordt.
    Daarnaast is Li een romantisch persoon en droomt ze al een lange tijd van een jongen bij wie ze zichzelf kan zijn.
    Aeliana wil overkomen als de perfecte prinses en dochter, hoewel ze hier moeite mee heeft. Hierdoor kan ze misschien bot overkomen, maar als je haar goed kent zal je dit in haar ogen kunnen zien. Ze durft haar angsten niet toe te geven en doet zich soms sterker voor dan ze is.
    Geschiedenis:
    komt wanneer haar ouders gemaakt zijn.
    Extra:
    Aeliana heeft veel hobbies, waaronder piano spelen, lezen en tekenen. Hoewel ze niet erg goed is in het laatste, weerhoudt dit haar niet. Ook houdt Aeli van feestjes en is het haar favoriete taak om deze te organiseren.
    Aeli's grootste angsten zijn niet geaccepteerd worden door haar volk, alleen achterblijven en het donker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 23:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Chelina schreef:
    Omfg D:
    En net nu het examens zijn #dilemma
    Ik reserveer een van de selected. Het zou geen probleem mogen zijn (normaal gezien).


    Oke nee, never mind. Ik denk niet dat het zo'n goed idee is :W sorry :c


    Ik wil hem anders ook wel voor je op gereserveerd laten staan tot na je examens? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ik wil hem anders ook wel voor je op gereserveerd laten staan tot na je examens? (:


    Hmm, dat zou sowieso 22 juni zijn :/
    Misschien dat ik hem tussendoor wel kan maken, maar dan ben ik daar meer mee bezig dan met school :W
    Ugh, dit is zo moeilijk D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chelina schreef:
    (...)

    Hmm, dat zou sowieso 22 juni zijn :/
    Misschien dat ik hem tussendoor wel kan maken, maar dan ben ik daar meer mee bezig dan met school :W
    Ugh, dit is zo moeilijk D:


    Mhm ja, school gaat wel voor. Aan de andere kant, je hoeft maar één keer per week te reageren (:
    Ik snap wel als je het niet zou doen hoor, omdat je examens hebt


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Mhm ja, school gaat wel voor. Aan de andere kant, je hoeft maar één keer per week te reageren (:
    Ik snap wel als je het niet zou doen hoor, omdat je examens hebt


    Zet me er anders maar bij. Als het me lukt een rol te maken, des te beter ^^ en als het te vol begint te raken en ik merk dat ik er niet geraak, dan laat ik het zo snel mogelijk weten ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag ik de koning?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Chelina schreef:
    (...)

    Zet me er anders maar bij. Als het me lukt een rol te maken, des te beter ^^ en als het te vol begint te raken en ik merk dat ik er niet geraak, dan laat ik het zo snel mogelijk weten ^^


    Oké, super! Ik zet je erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dandocal schreef:
    Mag ik de koning?


    Sure! Ik zet je erbij (:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 11:08 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ***

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 11:42 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik weet niet zeker of deze rpg veel aantrek zou hebben, gezien het grootste deel van de rpg'ers liever een meisje speelt, daarbij is het ook dat er slechts één iemand met de kroonprinses kan praten/verliefdworden en alle andere rollen hebben dan ook geen 'nut' meer waardoor ik vrees dat het snel kan dood lopen :/

    -Mijn mening,maar het is wel een leuk idee-

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 12:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik het dienstmeisjes reserveren en een van de selected.

    Raccoon schreef:
    Ik weet niet zeker of deze rpg veel aantrek zou hebben, gezien het grootste deel van de rpg'ers liever een meisje speelt, daarbij is het ook dat er slechts één iemand met de kroonprinses kan praten/verliefdworden en alle andere rollen hebben dan ook geen 'nut' meer waardoor ik vrees dat het snel kan dood lopen :/

    -Mijn mening,maar het is wel een leuk idee-


    Dat klopt, daarom vraag ik ook om input, zodat ik het breder kan maken en het minder snel stil valt. Ik was al na aan het denken dat het misschien een leuk idee is om de kroonprinses een tweelingzus te geven, die ook mee doet in de Selectie


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    MeganKM schreef:
    Mag ik het dienstmeisjes reserveren en een van de selected.


    Sure! Ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Dat klopt, daarom vraag ik ook om input, zodat ik het breder kan maken en het minder snel stil valt. Ik was al na aan het denken dat het misschien een leuk idee is om de kroonprinses een tweelingzus te geven, die ook mee doet in de Selectie


    Oeh, dat vind ik een superleuk idee :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.