• Dear young men of Illéa,

    Since you are between the age of 17 and 21, you are of the right age to have a chance to be entered into a selection of young men to get the chance to run for the hand of your highness, princess Aeliana, the future queen of Illéa.


    35 jongens van over heel Illéa worden uitgenodigd om naar het paleis te komen en deel te nemen aan The Selection, een programma dat ervoor zorgt dat de kroonprinses de kans krijgt om haar toekomstige man te ontmoeten.

    Rollen:

    Paleis:
    - De kroonprinses: Aeliana Kendyl Schreave - Pebble 1,1
    - De koning: Gereserveerd door Dandocal
    - De koningin:
    - Prinses: Gereserveerd door NevadaMustang

    Extra rollen:
    - Dienstmeisje kroonprinses: Celest Nora Court - MeganKM 1,2
    - Hoofdbutler (doet de mededelingen): Gereserveerd door Pebble
    -

    De Selected (er staat nog geen vast aantal van Selectors vast, aangezien teveel deelnemers in een RPG erg chaotisch kan worden):
    - Gereserveerd door Barrow
    - Gereserveerd door MeganKM
    - Gereserveerd door RAB
    - Gereserveerd door Phxntasia
    - Alexander Christopher Irvine - Pebble 1,3[/1]
    - Gereserveerd door Khronos
    -
    -
    -
    -


    Invullijstje:

    Naam:
    Geboortedatum en leeftijd:
    Uiterlijk (+foto):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Waarom heb je - je ingeschreven?: (alleen voor selected)
    Extra:


    Regels:

    - Ongeveer 200 woorden per post
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, als daarna nog geen uitstel gevraagd is vervalt deze
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Minstens 1 keer per week reageren, is dat niet mogelijk melden!
    - OOC tussen haakjes
    - Be nice! Ruzie maken en vloeken alleen in character!
    - Wees bewust van het feit dat dit een afval RPG is. De selected worden langzaamaan uitgedunt tot een winnaar, maar wees gerust: mocht je afvallen en toch nog mee willen doen, er mogen altijd nieuwe rollen aangemaakt worden die van pas kunnen zijn.


    Kleine veranderingen in de verhaallijn kunnen nog voorkomen, maar dit zijn de grote lijnen. Ideeën zijn altijd welkom (:

    Based on The Selection series by Kiera Cass

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 18:51 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik de koningin en een dienstmeisje van een van de selected reserveren?


    -

    Ik wil ook wel een selected. Ik ga net als Chelina binnenkort mijn examens in, maar ik ga mijn best doen!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Unshadowed schreef:
    Mag ik de koningin en een dienstmeisje van een van de selected reserveren?


    Sure, ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kile schreef:
    Ik wil ook wel een selected. Ik ga net als Chelina binnenkort mijn examens in, maar ik ga mijn best doen!


    Oké, ik zal je erbij zetten. Alvast succes met leren en je examens! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 15:56 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Max Ackerley Southwark
    "Somehow, you will find that you are enough."




    Geboortedatum en leeftijd:
    Max is geboren op 13 mei, 1996. Momenteel is hij dus 19.
    Uiterlijk (+ foto): ~ fc. finn/jack harries. Max is wat uiterlijk betreft een redelijk onopvallende jongen. Hij is met zijn meter tachtig niet opvallend groot, maar ook niet klein. Zijn warrige bruine haren matchen zijn grijsgroene ogen niet echt, maar toch is hij er tevreden over. Hij vindt dat het hem er vriendelijk doet uitzien. Zijn haren laat hij meestal gewoon hun ding doen, behalve als het er niet uitziet, dan draagt hij graag een muts of iets anders om zijn badhairday te verbergen. Zijn ogen verbergt hij meestal niet, en draagt hij gewoon lenzen, maar wanneer hij moe is of gewoon geen zin heeft, draagt hij zijn bril. Zoals hij zelf graag zegt, dit geeft hem een groter knuffelgehalte. Zijn lichte huidskleur steekt wat af bij zijn donkerdere haarkleur, en soms durft hij hierom al eens grapjes te maken dat hij stiekem een vampier is. Max is niet meteen gespierd gebouwd, aangezien hij niet graag veel tijd daarin stopt. Hij heeft het geluk een geweldig metabolisme te hebben dat ervoor zorgt dat hij zoveel mag eten als hij wil zonder ook maar een grammetje bij te komen. Dit beschouwt hij als een talent, al wil dat niet zeggen dat hij nooit iets doet. Soms wandelt hij wat rond, of doet hij wat krachttraining om er niet als een slungelige sperzieboon uit te zien.
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Waarom heb je je ingeschreven?
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 15:23 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Egon Killian Silverton
    "I'm rusted from the rain."


    Naam:
    Geboortedatum en leeftijd:
    19, 27 juli
    Uiterlijk (+foto):
    [FC: Loïc Nottet]
    Innerlijk:
    Egon is één van die jongemannen die weet wat hij wil bereiken en daar ook zijn best toe zal doen.
    Geschiedenis:
    Waarom heb je - je ingeschreven?: (alleen voor selected)
    Extra:

    UNDER CONSTRUCTION

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 13:48 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Loïc (flower)

    (Mijn rol post ik vandaag of morgen btw :) )

    I'd like to reserve a guy from The Selected :3
    Ik heb de boeken zelf niet gelezen maar ik heb er wel veel van gehoord en ze schijnen zeer leuk te zijn! Dus vandaar :3

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 19:34 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    I'd like to reserve a guy from The Selected :3
    Ik heb de boeken zelf niet gelezen maar ik heb er wel veel van gehoord en ze schijnen zeer leuk te zijn! Dus vandaar :3


    Sure! Ik zet je er bij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik maak hem misschien morgen af als ik tijd heb ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.




    Celest Nora Courts


    'Time changes everyone'


    Geboortedatum en leeftijd:
    Cele is geboren op 8 mei in 1995. Ze is nu dus 20 jaar geworden.

    Uiterlijk (+foto):
    Celest heeft blond licht krullend haar. Ze heeft blauwe ogen en ze is niet heel lang. Verder heeft ze een best onschuldige uitstraling met haar vriendelijke gezichtje en haast permanente glimlach. Celest is van nature slank gebouwd. Met haar 1.65 is Celest niet groot, maar ook niet per se klein.

    Innerlijk:
    Celest is een mensen persoon. Ze houd er van om bij mensen in de buurt te zijn en gezellig te kletsen. Ze houd er van om mensen op te vrolijken en is haast altijd vrolijk en vriendelijk. Verder is Celest behoorlijk koppig. Als ze een plan of een droom of een persoon heeft waar ze omgeeft heeft dan gaat ze er voor en niets en niemand kan haar op andere gedachten brengen. Ze is ook heel trouw. Ze zou nooit een vriend of geliefde opgeven en doe je een van hen iets aan dan is je leven voorbij. Op zijn minst je sociale leven, want die kan ze met een aantal goed bedachte roddels heel goed verpesten. Want waarom zou lieve, behulpzame, vriendelijke Celest liegen? right. Verder kent ze ook een behoorlijk aantal vergiften en kan ze goed omgaan met een degen, dus mocht je een vriend(in) iets ernstigs aan gedaan hebben dan moet je misschien op je tellen gaan passen. Celest is dat meisje dat veelal vrolijk rondhuppelt. Dat meisje dat zich niks aantrekt van wat anderen over haar vertellen. Celest zal proberen zoveel mogelijk goed te doen, en vindt het hierdoor ook erg moeilijk om ergens 'nee' op te zeggen. Of het nou gaat om het luisteren naar iemands problemen, meegaan naar belangrijke dingen of helpen met organiseren of opruimen, het woord 'nee' zal je niet snel uit haar mond horen. Zodra Celest iets vindt wat ze leuk vindt, zal ze er ook vol voor gaan. Sommige mensen zullen dit zien als eigenwijsheid, of koppigheid, maar Celest benoemt het zelf liever als 'enthousiasme'. Als je ergens mee zit, is Celest de persoon om naartoe te gaan. Door haar ervaringen weet ze vaak wat ze moet zeggen en wanneer ze moet zwijgen. Ze is erg zorgzaam en wil graag dat het goed gaat met iedereen. Ze is ook heel eigenwijs en durft niet snel iets toe te geven.

    Geschiedenis:
    Celest was geboren in Spanje op een warme ochtend midden in de lente. Ze was het enige kind van een gelukkig getrouwd stel. Haar moeder had uiteindelijk besloten om vreemd te gaan en daar ging het gelukkige leven van Celest. Ze was toen nog maar 8 jaren jong. In dit jaar begon ze met ballet en het werd een echte passie van haar. Met haar ouders kon ze het best goed vinden, voor de scheiding dan. Ze heeft amper contact met haar moeder. Ze noemde haar eigen moeder ooit een hoer.Haar beide opa's en oma's leven nog, en deze ziet ze dan ook regelmatig. Haar ouders hebben genoeg geld, en ze woonden op een groot landgoed. Geboren en getogen op het landgoed van haar ouders. Op haar veertiende is haar oom overleden, en Celest had het hier erg moeilijk mee. Zo erg, dat ze zich van iedereen afsloot. Celest was al van kleins af aan heel nieuwsgierig naar het koningshuis. Ze wou ook het perfecte leventje zoals die van de prinses. Haar vader trouwde dan opnieuw met een rijke vrouw en toen verhuisden ze met haar vader mee. Sindsdien heeft ze haar moeder niet meer gezien. Echt erg vindt ze dit niet. Ze is nog steeds heel kwaad op haar moeder. Haar stiefmoeder was dan rijk genoeg om een job bij het koningshuis te regelen voor Celest. Ze deed dit gewoon om van Cele af te zijn. Celest voelt zich beter nu. Ze kijkt heel erg op naar de prinses

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 13:25 ]

    KAYA KRISTA ELLIS
    "The greatest and most powerfull revolutions often start very quietly, hidden in the shadows."


    Naam


    Leeftijd


    Uiterlijk


    Innerlijk


    Geschiedenis


    Extra


    -

    SAPPHIRE JOLENE SCHREAVE
    "Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes."

    Naam


    Leeftijd


    Uiterlijk


    Innerlijk


    Geschiedenis


    Extra


    -

    Heeft iemand een idee voor de faceclaim van de koningin?


    -