• Ik en mijn ouders gaan dus morgen nieuwe kippen gaan kopen.
    En ik mag de namen verzinnen!
    Maar ik heb dus totaal geen inspiratie!
    Willen jullie mij pls inspiratie geven?
    En NEE, de naam Wijngaard word niet gebruikt!!!!


    You are my piece of paradise.

    Door dat laatste breng je mensen net op ideeën. But right, ik geef kippen altijd ouderwetse/vreemde namen, dus hier wat voorstellen: Diego, Rita, Herman, Franky, Martine, Brigitte, Petra, ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kwik kwek en kwak!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ohw ja, het zullen 3 kippen zijn


    You are my piece of paradise.

    Chick 1 chick 2 en chick 3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit doet me echt meteen denken aan de kippen van mijn opa en oma. Zelf mag ik geen kippen omdat mijn ouders bang zijn dat de katten/hond ze opeten, maar ik ben helemaal fan van die bij mijn opa en oma en dan voornamelijk in het voorjaar wanneer ze meestal kuikentjes krijgen. En ik heb ook alle namen verzonnen en hoewel mijn opa en oma er eerst niet helemaal weg van waren - wat logisch is gezien mijn slechte smaak voor kippennamen - worden ze nu toch door iedereen Paul, Pien, Pien en Quetta genoemd. En nu maar wachtten tot de nieuwe kuikentjes groot genoeg zijn om namen te geven, waar ik erg serieus mee bezig ben. Ik heb al hele lijsten klaar. Haha.
    Maar namen heb ik niet echt om aan te raden. Ik ben niet heel erg goed in het verzinnen.


    She was always looking for more..

    Petronella, Barbarella en Cinderella. (Dat zijn echt drie namen van mensen (zussen) die mijn oma ooit gekend heeft.) Of je kunt er Petronella, Barbarella en Johnny van maken of iets dergelijks?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Petronella, Barbarella en Cinderella. (Dat zijn echt drie namen van mensen (zussen) die mijn oma ooit gekend heeft.) Of je kunt er Petronella, Barbarella en Johnny van maken of iets dergelijks?


    Inderdaad ;3


    Of: Belladonna en dat soort namen. (Namen van planten en kruiden) ;3


    26 - 02 - '16

    Wat vinden jullie rakker?


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    Wat vinden jullie rakker?


    Ik vind dat, als ik heel eerlijk ben, een naam voor een hond :W


    26 - 02 - '16

    SoSySaus schreef:
    Wat vinden jullie rakker?

    Klinkt meer als een hondennaam. ^^

    Ik weet geen namen voor kippen.


    Ik wil een tuin vol egels

    SoSySaus schreef:
    Wat vinden jullie rakker?


    Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Rakker echt een ... tja, niet zo'n toffe naam. Of je noemt 'm naar één of ander historisch figuur. Onze kat heet ook Titus Andronicus. Je kan hem altijd Marcus Aurelius of Caligula of zoiets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Rakker echt een ... tja, niet zo'n toffe naam. Of je noemt 'm naar één of ander historisch figuur. Onze kat heet ook Titus Andronicus. Je kan hem altijd Marcus Aurelius of Caligula of zoiets.


    Of Benedictus, Lodewijk, Napoleon etc.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Of Benedictus, Lodewijk, Napoleon etc.


    Karel. :Y) Is én een ietwat ouderwetsere naam én een heel belangrijk figuur in de historie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had een aantal jaren geleden een kip en een haan en die heetten Pieter en Moppie, idk why x)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 1:38 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    JaaaaaaahKarel!


    You are my piece of paradise.