• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Drie keer een bloedneus in een week, waarvan twee op 1 dag. Ik maak me zorgen


    26 - 02 - '16

    Wel kopen of niet kopen? That's the question..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Jij bent mijn redder in nood, wow.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    My back is killing me


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Koop mijn games, verdomme. Ik wil GTA V. :')


    Caution first, always.

    Oh. Erg leuk dit.

    Kom je er achter dat een van je vriend zijn beste vrienden zich als een enorme eikel gedraagt tegen zijn vriendin, het meisje dat pas net in een groep lieve, gekke, rare en soms onbegrijpbare idioten is gegooid dat dan "de vriendengroep" moet heten. Nu kan ik het gelukkig ontzettend goed met haar vinden en vinden we het allebei fijn om vrouwelijk gezelschap in de groep te hebben waar we het wèl mee kunnen vinden. Jammere is alleen dat haar vriend dus achter haar rug om kan doodvallen als ze niet wil doen wat hij wil dat ze doet, innig op de foto gaat met elk meisje dat hij tegenkomt tijdens stapavonturen en daarbij haar dan ook nog eens volledig links laat liggen op het moment dat hij haar meebrengt naar de groep waardoor ze eigenlijk met niemand in gesprek raakt behalve mijn vriend en mij terwijl haar prins op de ezel zwoel probeert te doen tegenover het meisje dat dan wel 'vast' in de groep zit. En dan vooral van haar twee enorme pluspunten die ze met liefde aan iedereen laat zien.
    Ik zou zo ontzettend graag willen weten van mezelf of ik hem nou wel of niet in zijn ballen ga trappen...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Pff stomme schouder. Stomme tics. Hopelijk krijg ik snel van Accare te horen, want t gaat steeds slechter. Als de huisarts tenminste het doorverwijsbriefje geschreven heeft wat ie twee weken geleden zou doen. Ervaring heeft geleerd dat ie t wel es wil vergeten. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Door mij een verwend kreng te noemen, wordt jij heus niet beter.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Lol, weer wat geleerd :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stomme schouder. Auw :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hardlopen • maar m'n spieren doen zo pijn van de vorige keer. . .


    Mhiiiiih.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom is uitgaan zo duur.


    i put the fun in funeral

    Y'all can just drop dead.


    kindness is never a burden.

    Overkill schreef:
    Waarom is uitgaan zo duur.


    Valt wel mee. De deur uitstappen is gratis. :Y)


    OTOFT: Buh. Ik moet die brief op de post doen maar ik wil nieeeeet. Stomme buik- en schouderpijn. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •