• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kijken naar kleedjes like: oh deze ziet er leuk uit *kijkt naar prijs en merk* nevermind, wat een lelijk kleed seg....


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan niet uitdrukken hoeveel ik van de Tiende van Tijl houd ohmygosh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Thuis in Nederland - het leven is onwerkelijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kan niet slapen, alweer.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    Ik kan niet slapen, alweer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw, zomaar opeens, mis ik jou. Helemaal uit het niets. (no_chears)
    Ugh, ik haat het gevoel dat ik voor sommige mensen blijkbaar niet goed genoeg was om contact mee te houden.


    -

    Het is zo waaaarm ik zweet mn bed uit. Wordt morgen nog wat. D:

    En oeh, hij reageerde. Dat was onverwachts! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo, weer 300 euro rijker en het is een mooie dag vandaag. Win-win. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuck fuck fuck

    Noooooo niet jij op visite! Ksssst! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I have a special skill of feeling too much when I shouldn’t, and feeling nothing when I should.

    Er loopt iemand met anders haar dan doorsnee is en gelijk gaat mijn klas die persoon allemaal na kijken en de gang op rennen om hem te bekijken alsof het een of andere kermis attractie is. JEZUS DOE NORMAAL


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh mijn god er is een zombie run-app! "Get fit. Escape zombies. Become a hero!"


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom vat iedereen elke theorie van wvw zo persoonlijk op? Het is toch gewoon een spel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hm. Wie had er ooit gedacht dat ik Schubert deels de schuld zou kunnen geven van mijn extra jaartje middelbare school. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.