• Voor de Quizletters die volgend school jaar naar naar de middelbare gaan succes!!!
    Als je vragen hebt kan je ze aan mij stellen want ik ga volgend school jaar naar de 2de, dus ik heb ervaring met het eerste schooljaar.
    Een tip alvast, wees jezelf en doe andere niet na.
    En wees dapper (Y).
    Toi Toi Toi ;)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 22:00 ]


    tiptoe through the tulips...

    Ugh. Nu komen de nare herinneringen voorbij van mensen die mij uitlachten, lieten struikelen, naar me wezen en domme dingen riepen naar me. To be honest mis ik de middelbare school als kiespijn en kijk ik er met schaamte naar terug, omdat ik veel dingen anders had kunnen doen.

    Wat ik mee wil geven:

    Koop gewoon een niet te grote rugzak en neem je boeken niet allemaal tegelijk mee naar huis. Het is spannend, maar laat je niet uit het veld slaan door mensen die vervelend tegen je doen.


    26 - 02 - '16

    Fisher schreef:
    Ik ging negen jaar geleden naar de brugklas... En nu voel ik me oud x).

    Same. :') Verdomme zeg, waar is de tijd gebleven? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ah bah. Wat heb ik een hekel aan die bruggers bij mij op school.
    Ik heb altijd zin om ze te laten struikelen :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    Ah bah. Wat heb ik een hekel aan die bruggers bij mij op school.
    Ik heb altijd zin om ze te laten struikelen :'D


    Twee jaar geleden was jij ook nog een brugger. (Joehoe)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Twee jaar geleden was jij ook nog een brugger. (Joehoe)


    Bijna drie jaar (cat)
    Over drie weken al.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    (...)

    Bijna drie jaar (cat)
    Over drie weken al.


    Dan us het gewoon twee jaar en een dag. Maakt geen verschil. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben tweedejaars, haha. Ik als Belg snap nog altijd totaal niets van dat hele brugklassysteem bij jullie, maar ik heb vorig jaar als eersteklassertje eigenlijk nooit echt vervelende dingen meegemaakt buiten mensen die shit zeiden als "Oh, wat een schattige eerstejaartjes, als jullie hulp nodig hebben zeg je het maar", eigenlijk?
    Wij vielen ook best wel mee denk ik, maar dit jaar zijn er veel van die eerstejaars die zich gedragen alsof ze achttien zijn en die naar fuiven gaan en die shit, maar ook zij worden niet echt lastiggevallen of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Grohl schreef:
    (...)

    Natuurlijk doen ze wel eens irritant, maar het zijn kinderen van elf. Logisch dat ze kinderachtig doen. Ik spreek wel uit ervaring dat mijn vriendinnen, zelf doe ik het zo weinig mogelijk, gewoon eerstejaars uitlachen omdat ze toch niets terugdoen en omdat het veel makkelijker is. Ik vind het persoonlijk wat laag, maar zo gaat het er wel vaker aan toe.

    Ik denk dat ze ook bedoelde dat het niet altijd is omdat de mensen zich beter willen voelen, zich ongemakkelijk voelen en "iemand nodig hebben om op te kakken". Veel doen het simpelweg een beetje voor de lol, of omdat ze zich aan de bruggers ergeren.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zit nu in de derde klas, maar het is nu 4 jaar geleden dat ik naar de brugklas ging, haha.

    Liefste nieuwe brugklassertjes, download alsjeblieft geen rare apps op je telefoon die belachelijk hoge tonen produceren, en mocht je het toch willen doen, ga er dan alsjeblieft niet mee door de gangen lopen want het doet echt pijn aan je oren (cat). Ook vind je picknicken misschien leuk, maar doe het niet in de gangen! Prima als je bij het lange wachten op de gang even wilt gaan zitten, maar ga dan niet in kringen van 20 mensen zitten met giga-rugtassen in het midden. En houd de liftdeuren alsjeblieft vrij, voor mensen die de lift moeten gebruiken is het ontzettend klote als je over al die tassen en kinderen moet stappen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Grohl schreef:
    Liefste eerstejaars

    Een paar tips voor jullie. Loop niet door de gangen en speel er al absoluut geen tikkertje. Loop liefst ook geen mensen omver. (krul) Verder: Trek je niet teveel aan van ouderejaars die misschien met je lachen, ze proberen zich alleen maar beter te voelen dan jou en het is niet dat ze je echt uitlachen, maar eerder omdat ze zichzelf ongemakkelijk voelen en iemand nodig hebben op te kakken.


    Precies dit,

    Ik voel me nu zo jong aangezien ik na de vakantie tweedejaars ben, mijn klasgenoten waren een van de minder kinderachtige gevallen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Wow ik zit nog maar in de tweede o.o

    Alsjeblieft, eersteklassers, treuzel niet met het lopen op de trap. Dat is namelijk strontvervelend.
    Ik was vorig jaar nog een eerstejaars, maar het mbo is natuurlijk heel wat anders dan het middelbaar. Ik was in het schooljaar 2008-2009 een brugklasser. Poeh, wat gaat de tijd toch weer snel en vooral omdat ik volgend jaar voor de tweede keer eindexamens heb. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smileypup schreef:
    Wow ik zit nog maar in de tweede o.o


    Voor je het weet doe je eindexamen, haha. Ik denk ook regelmatig nog dat ik in de tweede/derde zit bij roosterwijzigingen enzo. Het gaat echt zo voorbij. Mijn zesde jaar ingaan voelt echt alsof ik de tweede begin of zo. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zit in de eerste van de hogeschool :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    That was 11 years ago. Holy fucking christ.


    No growth of the heart is ever a waste