• Voor de Quizletters die volgend school jaar naar naar de middelbare gaan succes!!!
    Als je vragen hebt kan je ze aan mij stellen want ik ga volgend school jaar naar de 2de, dus ik heb ervaring met het eerste schooljaar.
    Een tip alvast, wees jezelf en doe andere niet na.
    En wees dapper (Y).
    Toi Toi Toi ;)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 22:00 ]


    tiptoe through the tulips...

    Nebthet schreef:
    Oh god, wat een tijd was dat toen ik nog een brugpieper was. Oh, de nostalgie.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aatrox schreef:
    Ugh. Nu komen de nare herinneringen voorbij van mensen die mij uitlachten, lieten struikelen, naar me wezen en domme dingen riepen naar me. To be honest mis ik de middelbare school als kiespijn en kijk ik er met schaamte naar terug, omdat ik veel dingen anders had kunnen doen.

    Wat ik mee wil geven:

    Koop gewoon een niet te grote rugzak en neem je boeken niet allemaal tegelijk mee naar huis. Het is spannend, maar laat je niet uit het veld slaan door mensen die vervelend tegen je doen.

    Ja tis echt raar, maar dat ervoer ik niet. En ik denk dat 't met m'n lengte van doen heeft. Toen ik 12 was, was ik al net zo lang als nu en zag ik er ook ouder uit. Ik droeg wel de meest vreselijke dingen XD. En er was ook de ongeschreven regel dat je tassen niet hoog op de rug droeg want dat zag er zo knullig uit.


    No growth of the heart is ever a waste