• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.

    Informatie
    [list]
    [*]Aanmeldingen sluiten zodra er genoeg deelnemers zijn (24, 2 per district).
    [*]Als je kiest voor een district dat al vol is, zul je in een ander district worden geplaatst.
    [*]Er zal een speeltopic zijn, waar alle gebeurtenissen zullen worden geplaatst.
    [/list]

    Wat moet ik invullen om mee te doen?
    [list]
    [*]Je Quizlet username
    [*]Het district waarin je het liefste wilt zitten.
    [*]Een plaatje van je personage (het liefst zo groot als een avatar op Quizlet).
    [/list]

    Wat hoef ik niet te doen?
    [list]
    [*]Je hoeft geen rol te schrijven (aanmelden op het formulier is het enige wat je hoeft te doen).
    [*]Je hoeft geen district te claimen. Weg is weg en je wordt dan gewoon ergens anders ingedeeld.
    [*]Je hoeft niet te schrijven. Alles wordt voor je gedaan.
    [*]Je hoeft geen username wijzigingen door te geven.
    [/list]

    Klik op het plaatje hieronder om je aan te melden.


    We zitten vol!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 10:11 ]


    Your make-up is terrible

    Als je niet hoeft te schrijven, waarom staat dit dan bij RPG's ?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Als je niet hoeft te schrijven, waarom staat dit dan bij RPG's ?


    Dat hebben de mods zo besloten.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mij ook aangemeld :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nog maar 4 plaatsen over! Wees er snel bij.


    Your make-up is terrible

    Schijnbaar heeft iemand zich twee keer aangemeld, dus hebben we nog 5 plekken over.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Schijnbaar heeft iemand zich twee keer aangemeld, dus hebben we nog 5 plekken over.


    Ik voel me aangesproken (x
    Ook al ben ik er zeker van dat ik maar 1x op de knop heb gedrukt, ik zie mezelf hier heel erg voor aan, hahaha


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Ik voel me aangesproken (x
    Ook al ben ik er zeker van dat ik maar 1x op de knop heb gedrukt, ik zie mezelf hier heel erg voor aan, hahaha


    Je staat er maar één keer tussen, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Je staat er maar één keer tussen, haha.


    Ik wed dat ik het was, ik had problemen met de grote van me foto en heb die knop verkracht met tienduizend klikjes.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Je staat er maar één keer tussen, haha.


    Ik bedoel, dit zou niet de eerste keer zijn geweest dat ik zo iets uithaal.
    Oh okay, mooi zo! :3


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik wed dat ik het was, ik had problemen met de grote van me foto en heb die knop verkracht met tienduizend klikjes.=')


    Nope. 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Nope. 8D


    Hé, het lot is me gunstig gestemd voor eens.='D Prepare yourself voor meer "Ik zal het wel zijn geweest," berichten.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet ondertussen niet eens meer wie het was. (cat) Dus het heeft geen zin, haha.

    Nog maar 3 aanmeldingen nodig!


    Your make-up is terrible

    Er is nog maar 1 plekje over!


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan zitten we vol! Ik maak later vandaag het speeltopic aan. ;3


    Your make-up is terrible