• Hellow


    Geen idee of er nog mensen zijn hier die me (her)kennen, maar na zo'n 8 maanden weg geweest zijn, ben ik quizlet en een heleboel gezellige mensjes toch echt gaan missen en heb ik besloten om zo halfjes terug te komen om te zien of ik opnieuw m'n draai vind hier.

    Dus... wie (her)kent mij nog na zo'n 8 maanden niet gezien te hebben...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Het is dat, het is mijn FB en wie het niet wil weten/lezen klikt het maar weg ^_^
    Jah, opzicht, het was allemaal wat chaotisch ook rond de bevalling. De laatste weken heb ik echt afgezien en iedereen in m'n omgeving en nabije omgeving bleven me continue lastigvallen. Je bent dus ook echt niet de enige die de datum gemist heeft. Na ruim een week (als het al niet later was) ben ik pas op FB gekomen om felicitaties in ontvangst te nemen, naast het feit dat ik ook niemand heb laten komen op kraambezoek of m'n gsm heb opgenomen de eerste twee weken :'D

    Ah oke, dan ben ik ook meteen daarvan op de hoogte, merci voor het zeggen. Altijd gemakkelijk als ik besluit een wedstrijd te organiseren, al is dat zeker niet voor direct XD


    Ik geniet op facebook altijd van die foto's en berichtjes van Thomas en Demi :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik geniet op facebook altijd van die foto's en berichtjes van Thomas en Demi :)


    16 - 09 - '17

    Hallo! Ik herken jou zeker nog wel. Leuk dat je er weer bent! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Furiosa schreef:
    Yap, ik ken je nog wel.


    † Love? I want to sleep.

    Welkom terug!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik herken je volgens mij wel, maar ik weet niet meer wie/wat etc. Wss gewoon van het zien op 't forum.
    Welkom terug, iig.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 1:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Stiekem stalkte ik Justine ook op facebook (bloos) Demi is ook zo cute!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 4:18 ]


    -

    Je komt mij vaag bekend voor. Welcome back!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welcome back! I knew you!


    No growth of the heart is ever a waste

    Welkom terug! Ik herken je ook, jij hebt toch een kindje en was zwanger van de tweede (ik neem aan ondertussen geboren)?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    Welkom terug! Ik herken je ook, jij hebt toch een kindje en was zwanger van de tweede (ik neem aan ondertussen geboren)?

    Yupz, dat ben ik ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Justiiiine! Oh, ik ben echt blij dat je terug op Quizlet bent, zeg, ook al ken je me vast niet (meer). Je maakte zulke geweldige covers, ik hoop echt dat je daarmee verder wilt gaan.

    Ik heb trouwens kort voordat je op inactief ging blijkbaar tien credits van je ontvangen, maar toen ik wilde vragen waarom ik die van je kreeg, stond je al op inactief. Kun je je dat toevallig nog herinneren en was dat een vergissing toen? Want anders kun je ze nog altijd terugkrijgen, ik heb ze nog niet gebruikt. x3

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 12:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Welkom terug!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Novoselic schreef:
    Justiiiine! Oh, ik ben echt blij dat je terug op Quizlet bent, zeg, ook al ken je me vast niet (meer). Je maakte zulke geweldige covers, ik hoop echt dat je daarmee verder wilt gaan.

    Ik heb trouwens kort voordat je op inactief ging tien credits van je ontvangen, maar toen ik wilde vragen waarom ik die van je kreeg, stond je al op inactief. Kun je je dat toevallig nog herinneren en was dat een vergissing toen? Want anders kun je ze nog altijd terugkrijgen, ik heb ze nog niet gebruikt. x3

    Ik ben inderdaad wel van plan om binnenkort terug te starten met het maken van covers. God, dat heb ik ook gemist sinds ik niet meer op Q ben geweest ^_^

    En het klopt dat je 10 credits heb gekregen. Ik had een overload aan credits toen ik vertrok en die heb ik verdeeld over de mensen destijds die ik nog het meeste mocht en het best contact mee had. dus ik hoef ze zeker niet terug ;)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 12:34 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Welkom terug! Ik herken een oude username van je.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 12:36 ]


    Seasons will change, but I shall remain