• You are what you believe yourself to be

    Anno 2015 is de duistere wereld van de mental ill hospitals niet meer denkbaar en langzaamaan naar de achtergrond verdwenen.
    Mentale problemen, gedragsstoornissen worden uitgebreid verklaart bij een psycholoog.
    Toch is niet iedereen deze tijd vergeten en blijft er een soort brandende verlangen naar de oorzaak van deze stoornissen.
    Zij noemen zich de 'HASO' (human analyzing scientists organisation) en hebben een experiment opgezet,
    met goedkeuring van de politieke leiders wereldwijd.
    Elk continent heeft zijn eigen team die zich bezig houdt met de oorsprong van deze zogenaamde mentale stoornissen.
    Om hier achter te komen is deze selectieve groepering bezig met doen van onderzoeken. Opzoek naar antwoorden…




    Verhaal
    Cleverwood's bay is een klein plaatsje in het noorden van Schotland. Een zelfvoorzienend dorpje, waar de inwoners haast op een hand te tellen zijn. In dit gebied staat een oud landhuis, dat vroeger diende als woonplaats voor de gouverneur van dit gebied. Sinds kort wordt het gebruikt als basis voor het Europese continent.

    Het experiment luidt als volgt. Er worden uit heel Europa vijf jong volwassenen met mentale problemen naar het landhuis in Cleverwood's bay gebracht. Onder het nom van een nieuw behandelingstraject. Daarnaast komen er ook vier 'gewone' mensen te wonen. De negen jongeren krijgen toezicht van twee onderzoekers. Deze houden hen dag en nacht in de gaten. Ook voeren ze behandelingen uit, welke sommige verdacht veel in de buurt komen bij de behandelingen uit het verleden. Waarbij je je gaat afvragen of zij zelf geen behandeling nodig zijn.

    De vijf mental ill patiënten hebben er geen idee van, dat de ander vier geen problemen hebben. De vier vrijwilligers worden behandeld als de andere vijf. De vier 'gewone' mensen, doen vrijwillig mee aan het experiment. Ze krijgen er bovendien een aardig zakcentje voor. Zij denken dat ze worden gevraagd aan het experiment mee te doen, om te kijken of de toestand van de andere vijf verbeterd wordt. Door invloed van de aanwezigheid van mensen zonder een stoornis. Maar is dit wel de reden waarom zij hier zijn? De vraag is gaan zij uiteindelijk geloven dat zij toch niet zo normaal zijn als ze eigenlijk dachten te zijn?
    You are what you believe yourself to be...

    The HASO experiment: district Europe
    Onderzoeksvraag: Hoe makkelijk is een mens te manipuleren.
    Het doel: Concluderen of een mentale stoornis aan te leren is of niet.
    Duur experiment: 1 jaar.
    Deelnemers: 5 mental ill patiënten, 4 vrijwilligers, 2 HASO onderzoekers.
    Waar: Cleverwood's bay, North Schotland.


    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (17+/25-)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Seksuele voorkeur:
    Relaties:
    Mentale stoornis (eventueel):
    Extra:


    Regels
    - Geen perfecte personages
    - Zorg gerust voor drama, maar houdt het wel realistisch
    - Geen pesten buiten de rpg (personages mag wel)
    - 16+ toegestaan
    - Woordenaantal 100+
    - Max 2 personags


    Rollen
    Mental ill patiënten
    – Julie Octavia Wilkinson ~ Hecuba
    – Noah Anderson ~ SleepyAsh
    – Jax Kellin Scofield ~ TylerJoseph
    – Brishen 'Brix' Ravens ~ Hippogrief
    – Avery Lily Penotty (Kayla, Thomas) ~ Khronos

    Vrijwilligers
    – gereserveerd nakito
    – Dylan Wilkinson ~ Hecuba
    – Valetina Oceana Hannigan ~ Allete
    – Spencer Justin Robertson ~ Balloo

    HASO onderzoekers
    – Connor Eugene Webster ~ Dandocal
    – Sunshine 'Sunny' Morrison ~ Dandelions


    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 18:37 ]


    When you believe your dreams come true

    ik krijg net te horen dat ik morgen misschien alvast naar limburg ga, zodat we vrijdag goed op tijd bij pinkpop zijn, if so ben ik tot en met zondag weg :c


    Spinning around, I'm weightless.

    Dandocal schreef:
    (...)

    Ik zou niet weten hoe ik in zou moeten springen, gezien de andere wetenschapper nog niet is ingevuld...


    Daar had ik nog niet bij stilgestaan.. Hmf, lastig :/

    Hippogrief schreef:
    (...)

    Daar had ik nog niet bij stilgestaan.. Hmf, lastig :/


    Anders laat ik Connor kennismaken met iemand?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik vind het prima!

    Hij kan in ieder geval kijken of alle deelnemers al aanwezig zijn en idd vast kennis maken met de jongeren

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:24 ]


    When you believe your dreams come true

    Ik vind het een prima idee (': Als het echt niet anders kan, wil ik desnoods ook wel een derde wetenschapper zijn, zodat Connor een collega heeft. Of een klungelige stagiair, maar ik denk (hoop) dat Dandelions snel wel zal reageren.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:25 ]

    Dan staat dat! Kan ik hem ergens heen sturen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hippogrief schreef:
    Ik vind het een prima idee (': Als het echt niet anders kan, wil ik desnoods ook wel een derde wetenschapper zijn, zodat Connor een collega heeft. Of een klungelige stagiair, maar ik denk (hoop) dat Dandelions snel wel zal reageren.


    Dat hoop ik ook ja :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wat mij betreft mag je hem ook wel naar Noah en Brishen sturen, aangezien Noah een beetje op flippen staat. Alleen kan ik morgen pas weer reageren.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:26 ]

    Dandelions is 3 dagen geleden voor het laatst online geweest.

    Hippogrief van mij mag je hoor ;P


    When you believe your dreams come true

    Hippogrief schreef:
    Wat mij betreft mag je hem ook wel naar Noah en Brishen sturen, aangezien Noah een beetje op flippen staat. Alleen kan ik morgen pas weer reageren.


    Hm, ik zal even kijken!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hecuba schreef:
    ik krijg net te horen dat ik morgen misschien alvast naar limburg ga, zodat we vrijdag goed op tijd bij pinkpop zijn, if so ben ik tot en met zondag weg :c

    Laat jax maar weer alleen :'(
    Haha nee alvast veel plezier :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TylerJoseph schreef:
    (...)
    Laat jax maar weer alleen :'(
    Haha nee alvast veel plezier :3


    Bij de opa en oma van m'n vriend zal ik proberen te posten en anders parkeer ik julie in een isoleer omdat ze iets verschrikkelijks doet ofzo, dan kan jax verder c:
    maar niet te veel want ik ship ze

    Ty :3

    Edit: plus ik ben er nu op m'n telefoon nog even c:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:54 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben er zelf zaterdag ook niet want dan zit ik in belgie, dus ik denk niet dat ze elkaar heel erg zullen moeten missen.

    En wie Jux niet shipt kan zich maar beter echt laten opnemen in een gekkenhuis. En ja ik heb ze een shipname gegeven en niemand die er iets tegen kan doen!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 8:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben vanaf vrijdag avond tot zondag middag wss niet veel op quizlet vanwege verjaardagen :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Morgen ben ik de hele dag in Den Haag
    Maar zal zo wat schrijven.


    Vampire + Servant = Servamp