• Vandaag is mijn allerliefste poezenvriendinnetje dood gevonden bij mijn buurman in de voortuin. Het lieve beestje lag opgerold onder coniferen. Hoogstwaarschijnlijk gestorven aan ouderdom, hoewel ik eerlijk moet toegeven dat niemand weet hoe oud ze precies was. Dit klinkt misschien vreemd maar Harley was een erfenis.
    Mijn oom is negen jaar geleden overleden. We vonden haar een aantal weken na zijn dood in de bosjes samen met drie jonkies. Mijn vader heeft ze toen samen met mijn opa gevangen en meegenomen naar huis. We vermoeden dat Harley mishandeld is door de ex vriendin van mijn oom wanneer mijn oom er niet was. Ze was namelijk als de doods voor vrouwen.
    Mijn vader wilde eigenlijk helemaal geen kat, alleen niemand wilde Harley hebben en mijn vader weigerde om haar naar het asiel te brengen dus hebben wij haar gehouden. In het begin wilde ze niks van ons weten. Ze wilde alleen het eten eten wat wij voor haar klaar zette, voor de rest negeerde ze ons en als wij te dicht in te buurt kwamen sloeg ze ons. Maar in de loop van de jaren werd ze closer naar ons. Ze kwam uit zichzelf naar ons toe om met ons te knuffelen. Natuurlijk is het nooit een schoot katje geworden, zeer zeker niet. Harley ging elke ochtend weg van huis om te jagen en kwam dan in de middag even een kijkje namen en s'avonds kwam ze weer naar binnen.
    Afgelopen zaterdag is vertrokken en is ze nooit meer terug gekomen. Ik had al een vermoeden dat er iets niet klopt en toen mijn buurman kwam vragen of wij onze kat kwijt waren, wist ik gewoon dat het zover was.

    Wij hebben haar zojuist begraven in de tuin en ik voel mezelf zo verdrietig. Het was echt mijn poes geworden. Als ik na het eten op de bank ging zitten en ik riep liefje kwam ze met mij knuffelen. Ze kwam altijd naar mij toe. Ze was echt mijn vriendinnetje geworden en nu is ze weg. Ik ben mijn vriendinnetje kwijt maar ook een herinnering aan mijn oom.



    "Ignite, my love. Ignite."

    Mylintis schreef:
    Mijn hart brak toen ik je verhaal las, wat ontzettend vervelend voor jou/jullie. ;(


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gecondoleerd! Een huisdier verliezen is nooit leuk, veel sterkte :c!


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat verdrietig ): Ik ben vorig jaar zomer ook een van mijn twee poezen verloren, ze was heel oud en bleek kanker te hebben, waardoor ze plots heel snel achteruitging en overleed. Ik was op vakantie en toen ik thuiskwam was mijn liefje er niet meer. Gelukkig heb ik er nog eentje, maar jouw verhaaltje maakte me verdrietig omdat Pjoes echt mijn kindje is. Veel sterkte! <3

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 22:09 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gecondoleerd en echt ontzettend veel sterkte , het is zwaar om je huisdier na al die tijd te verliezen * hug *


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    N'awh. Ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn beste vriendje deze wereld zou verlaten :c
    Gecondoleerd dan maar.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heel veel sterkte Sariet! <3


    Life is a beautiful struggle

    Barkley schreef:
    Awh ):... Gecondoleerd! En heel veel sterkte ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heel veel sterkte!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aww wat naar :(

    Ik had nog geen 3 jaar een poes en die werd overeden door de buurman!! Nouja, sterkte :(