• GAB HOUD VAN DONUTS. en van klojo's zoals mij




    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 23:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Was wel lekker kaakie. Ik ging ook vanochtend naar de wc naar bij de McDonalds en ik liep daar en ugh de liefde voor de McKroket. Dusja, toen zei me ma; kom, dan gaan we naar de spar. Krijg je een krentenbol. HAHAHAHAHAHAHA.
    WAS WEL LEKKER KRENTENBOL MAAR FFS IK WOU MCKROKET EN DONUT


    Danmarks Dynamite.

    @Gabs. Ik doe geeoon dus drie oefeningen dus per dag en dan vierentwintig keer achter elkaar drie keer. Eigenlijk vond ik het heel erg meevallen, maar ik deed hiervoor ook dit eigenlijk al dus idk ben het gewend.


    Reality's overrated.

    Zephyrus schreef:
    @Gabs. Ik doe geeoon dus drie oefeningen dus per dag en dan vierentwintig keer achter elkaar drie keer. Eigenlijk vond ik het heel erg meevallen, maar ik deed hiervoor ook dit eigenlijk al dus idk ben het gewend.


    Wauw, je doet meer als mij. :'D


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Was wel lekker kaakie. Ik ging ook vanochtend naar de wc naar bij de McDonalds en ik liep daar en ugh de liefde voor de McKroket. Dusja, toen zei me ma; kom, dan gaan we naar de spar. Krijg je een krentenbol. HAHAHAHAHAHAHA.
    WAS WEL LEKKER KRENTENBOL MAAR FFS IK WOU MCKROKET EN DONUT


    Dat is zo lullig, zit je daar met een krentenbol. Krentenbollen zijn lekkerder btw... maar ieder normaal mens zou voor de donuts en kroketten gaan (dat lust ik niet eens wauw, nooit gelust ook oops.)


    Reality's overrated.

    Naja ik kan me herrineren dst ik als klein kind een donut lekker vond. Maar al vanaf mijn vijfde at ik geen donuts meer want die waren ongezond. Triest kind.


    Reality's overrated.

    DONUT.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DONUTS ZIJN BAE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Wauw, je doet meer als mij. :'D


    Nou, die sixpack is er nog steeds niet. Eerder ern soort oerwpud van buikhaar (heb jij dat ook?)


    Reality's overrated.



    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zephyrus schreef:
    (...)

    Nou, die sixpack is er nog steeds niet. Eerder ern soort oerwpud van buikhaar (heb jij dat ook?)


    IK HEB DAT. Even huilen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zephyrus schreef:
    (...)

    Dat is zo lullig, zit je daar met een krentenbol. Krentenbollen zijn lekkerder btw... maar ieder normaal mens zou voor de donuts en kroketten gaan (dat lust ik niet eens wauw, nooit gelust ook oops.)


    Ja, nouja, we gingen na de Mac dus dat was wel oke. Maar mckroket is mijn leven en toen kwamen we eindelijk bij de spar en toen zag ik donuts.
    ME MA VERTELDE: sinds je aan de lijn bent, zijn ze altijd in de aanbieding bij de hoogvliet.
    NOOOOOOO :c
    Krentenbollen zijn wel erg lekker though.


    Danmarks Dynamite.

    MCKROKET EN DONUTS ARE LIFE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb vrij weinig haar op mijn buik. NAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Mukey schreef:
    MCKROKET EN DONUTS ARE LIFE.


    Danmarks Dynamite.

    Mukey schreef:
    DONUT.


    Danmarks Dynamite.