• Ik heb gisteren proefles gedaan bij kickboxen welke sport doen jullie allemaal (flower)
    Ik zit trouwens ook op Bootcamp


    tiptoe through the tulips...

    Ik doe 3 per week paardrijden:)
    En voor de rest doe ik elke zondag Chiro en als het geen Chiro is dan speel ik op mijn iPad!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wat leuk!

    Ik train ongeveer vijf keer per week voor de judo. Daarnaast nog vier keer krachttraining en een keer in de week conditietraining. Daarnaast doe ik bij mijn stage ook elke week mee met crossfit en bokscircuit. Ik heb een keer mee gedaan aan bootcamp maar dat viel tegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    Wat leuk!

    Ik train ongeveer vijf keer per week voor de judo. Daarnaast nog vier keer krachttraining en een keer in de week conditietraining. Daarnaast doe ik bij mijn stage ook elke week mee met crossfit en bokscircuit. Ik heb een keer mee gedaan aan bootcamp maar dat viel tegen.

    Jij bent zeer sterk


    tiptoe through the tulips...

    Klinkt leuk!
    Ik doe aan Judo (: Heb aam het begin van het jaar de bruine band gehaalt ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik doe aan boogschieten en meswerpen
    Verder heb ik zes jaar lang paar gereden en ook een paar lessen ballet en drie jaar toneelspelen. Ook heb ik een proefles judo en karate gedaan


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Ik doe aan boogschieten en meswerpen
    Verder heb ik zes jaar lang paar gereden en ook een paar lessen ballet en drie jaar toneelspelen. Ook heb ik een proefles judo en karate gedaan

    Messen werpen :X


    tiptoe through the tulips...

    Ik heb van 2003 tot 2007 gedanst. Dit heette clipdansen, maar eigenlijk was het gewoon dansen op muziek van K3, Ch!pz en andere kindermuziek.
    Sinds 30 juni 2007 doe ik aan boogschieten en ik zal nog lang niet besluiten om te stoppen. Ik ben door de vereniging waar ik lid van ben in een fantastische vriendengroep terecht gekomen en ook mijn vriend ken ik via de club.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik doe aan paardrijden, fitness en kung fu. (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 11:37 ]

    Momenteel alleen nog fitness en af en toe hardlopen. Heb 4 jaar MMA gedaan, daarvoor nog Judo, Jiu Jitsu en Krav Maga. :)


    "My future is the future."