•       Zoals jullie zien ben ik opzoek naar een cover voor mijn verhaal The Boy Next Door., zelf ben ik prima instaat er eentje te maken, maar ik weet dat hier genoeg mensen zijn die covers kunnen maken dus ik wil graag vragen of iemand van jullie het wilt proberen voor mij ^^. Bovendien lukt het niet helemaal om een cover te maken voor mezelf dus ik hoop dat er iemand mijn reddende engel wilt zijn haha.

    Samenvatting

    Het verhaal speelt zich af op een High School in Amerika, in de staat California en is een beetje een Chick-lit.

    Jade is een dood gewoon meisje die in het examenjaar zit van de middelbare school. Haar leven is doodgewoon, zelfs aan de saaie kant met de vaste routine van slapen, opstaan, naar school gaan, huiswerk maken etc. en ze is dik tevreden met haar leven. Totdat er nieuwe mensen in het huis naast de hare gaan wonen, maar het is geen gezin, enkel een jongen. Jade is gelijk gefascineerd door de jongen en probeert met hem in contact te komen, en hij tot haar grote vreugde ook met haar. Nieuwsgierig als ze is, en stiekem ook verliefd laat ze zich meeslepen in de wereld van haar nieuwe buurjongen, Isaac.


    Andere eisen
    • Ik heb graag een verticale cover.
    • De sfeer is een beetje mysterieus, romantisch en er is ook genoeg drama en verdriet, een Chick-lit sfeer eigenlijk, haha.
    • De titel The Boy Next Door. (die punt er ook bij) wil ik er wel en niet op, dus twee covers graag ^^.
    • Mijn username er graag niet op, ik verander hem daarvoor te vaak.
    • Het lettertype maakt me niet erg uit.
    • Ik heb geen specifieke foto's die ik erin verwacht, dus ik laat je daar vrij in. Je kunt misschien wel iets doen met deuren: zoals deze foto. Edit: FC's zijn Sean O'Pry en Daria Sidorchuk, deze moeten er niet persé in, het is meer dat je dan een idee hebt. Het mag natuurlijk wel, kijk maar wat je ervan kan maken.

    Als iemand mij kan helpen ben ik je eeuwig dankbaar en ik geef dan ook een beloning van 6 credits aan degene die me mooiste cover weet te geven ^^.
    Veel succes!
    Copterus aka Yu.

    PS: het verhaal is een OP

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 18:19 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hey,
    Het lukt me niet echt om een goede foto te vinden.
    En aangezien het jouw cover is, vroeg ik me af of je 1 van deze foto's mooi vindt of totaal iets anders, want ik weet het echt niet!



    http://ftape.com/media/wp-content/uploads/2014/05/seanopry55-13.jpg


    You can only love someone... If you first love yourself.

    @Valkyries Wauw ja super bedankt ^^!
    @GirlAlmighty die eerste en laatste zijn het beste denk ik, vooral de eerste, hangt er ook een beetje van af hoe je de foto in de sleutel plaatst – denk ik. (:


    I just caught the wave in your eyes

    Poging nummer 1 (:


    Credendo Vides

    Beslist dat de jouwe gaat winnen, DreamerN! Hij is echt fantastisch mooi!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bedankt! Die van jou is ook echt super mooi (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Poging nummer 1 (:



    Oh wauw, ook al zo prachtig :o! Nu ben ik niet verbaasd, van jullie twee wist ik dat jullie prachtige covers maken. Misschien kan je nog wel een andere foto van Daria/Jade erin verwerken? Eentje waarin ze er net ietsje minder badass uitziet? Ze is namelijk nog best wel onschuldig en de jongen (Sean/Isaac) is de rebelse, dat contrast ben ik geloof ik vergeten te vermelden, excuses :x.

    Voor de rest vind ik hem echt prachtig, dat lettertype is ook perfect.


    I just caught the wave in your eyes

    Oh! Als je m online gooit, ofzo. WIl je het me dan melden?
    Het klinkt alsof het gebaseerd is op de film The Girl Next Door, en die film was leuk c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Zo aangepast, al vind ik de eerste denk ik persoonlijk nog wel mooier. Ik hoor graag wat je van deze vind, dan zet ik er namelijk de titel er op bij goedkeuring.


    Credendo Vides

    Ik ga later wat proberen! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb nog een 2de en 3de poging gemaakt gisterenavond, al heb ik hier volledig m'n eigen blendding mee gedaan. Ik kan me dus ook zeker voorstellen dat je evt hier niks mee kan, maar ik vind je FC's zo geweldig, dat ik er gewoon zin in had om er nog twee te maken.

    Zonder titel:





    Met titel:




    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb nog een 2de en 3de poging gemaakt gisterenavond, al heb ik hier volledig m'n eigen blendding mee gedaan. Ik kan me dus ook zeker voorstellen dat je evt hier niks mee kan, maar ik vind je FC's zo geweldig, dat ik er gewoon zin in had om er nog twee te maken.

    Zonder titel:





    Met titel:





    Ik kom even mengen en zeggen dat ik deze tot nu toe het mooiste vind c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DreamerN schreef:
    Zo aangepast, al vind ik de eerste denk ik persoonlijk nog wel mooier. Ik hoor graag wat je van deze vind, dan zet ik er namelijk de titel er op bij goedkeuring.



    Die eerste twee foto's (je eerste cover dus) matchen inderdaad beter, maar deze laat beter het contrast zien dus super ^^! Mag de titel er inderdaad op?

    Valkyries schreef:
    Ik heb nog een 2de en 3de poging gemaakt gisterenavond, al heb ik hier volledig m'n eigen blendding mee gedaan. Ik kan me dus ook zeker voorstellen dat je evt hier niks mee kan, maar ik vind je FC's zo geweldig, dat ik er gewoon zin in had om er nog twee te maken.

    Zonder titel:





    Met titel:





    Deze is inderdaad mooier dan je eerste en daarbij echt prachtig! Ik vind die close-up van het meisje ook mooi, jullie maken het me nu wel verschrikkelijk moeilijk...
    Ik ben trouwens blij dat je mijn FC's leuk vindt haha ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Sibyl schreef:
    Oh! Als je m online gooit, ofzo. WIl je het me dan melden?
    Het klinkt alsof het gebaseerd is op de film The Girl Next Door, en die film was leuk c:


    Is goed, het online gooien zal nog wel even duren maar ik zal je waarschuwen (:
    Het is voor een deel inderdaad gebaseerd op die film I know btw ik vond hem geweldig maar vooral het begin, het plot wordt wel anders, zover ik het nu in mijn gedachten heb.


    I just caught the wave in your eyes

    Anyone else die nog wat wilt proberen :3?


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Anyone else die nog wat wilt proberen :3?


    Ik wil morgen wel iets proberen altho die andere zijn veel beter


    take me back to the basics and the simple life