• Colbie Caillat - Try

    Ik vind dat dit liedje een mooie boodschap uitdraagt. Dat je door gewoon jezelf te zijn ook al goed genoeg bent.



    Wat vinden jullie??

    Ik herkende dit lied meteen, ( lang leve danslessen van modern) het is idd een hele mooie boodschap.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Volgens mij is hierover al eens een topic geweest, maar ik weet het niet zeker. Anyway, het is inderdaad een erg mooi nummer, al is het wel zo dat veel meiden het ook voor zichzelf doen en niet alleen om er zo nodig bij te horen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Wauw. Wat een mooi lied met een hele mooie boodschap. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eerste keer dat ik het liedje hoor. Ik vind het wel een mooi liedje. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een geweldig lied!
    Ik kende hem al, maar ben er alsnog wel verliefd op.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vind het liedje niet zo geweldig. Maar ja, zo heeft ieder een andere smaak.


    26 - 02 - '16

    Daar had ik ooit een topicp over :Y). Om mezelf maar even te quoten: Ik vond dit nummer en dacht dat het misschien wel interessant was om te delen. Het gaat over de onzekerheid van meisjes door het schoonheidsideaal en de make-up en photoshop die hierbij te pas komen. Het is een beetje te zoetsappig voor mijn smaak, maar het thema weet me altijd te raken aangezien ik zelf de grootste moeite heb met make-up minderen.


    i put the fun in funeral

    Vorige zomer voor het eerst gehoord, met een paar mensen in een tent. We hadden het over het onderwerp waar het nummer op is aangesloten. Leuk moment was dat, op een kamp, waar ik deze zomer weer naartoe ga. :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik hou zo erg van dit lied. Way to go, Colby :Y)!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Gosh. Dit doet me te erg aan mezelf denken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Jaaa, dit is een goed nummer


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Ik kende de melodie wel heel erg door Rutger a.k.a Furtjuh
    Maar deze versie heb ik nog niet gehoord. Ik vind deze wel echt super mooi ^^


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik vind dat zon mooi nummer! al hou ik nog meer van de cover van Evynne Hollens

    https://www.youtube.com/watch?v=o9aSKI4p6NE


    The night is dark and full of terrors.