• Tenminste, alleen voor degene die vroeger altijd smurfenijs aten want waar ik vandaag achter ben gekomen heeft mijn hart gebroken.
    Ik ging vandaag ijs eten met twee vrienden en eentje daarvan zei dat iemand tegen hem had gezegd dat smurfenijs bananenijs was met een kleurstof. Dit moesten we echter onderzoeken en ja, het is waar.
    Het is nou niet dat ik dacht dat smurfen ijs van smurfen gemaakt was maar ik dacht vroeger wel altijd dat smurfen ijs van een of andere vrucht was gemaakt.

    Sorry, no sorry.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 20:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Smileypup schreef:
    Ik haat bananenijs, maar smurfen ijs is heerlijk. Ik denk dat de kleur ons een andere gedachte geeft. Haha illusies!


    Dat klopt! Er is een keer zo'n onderzoek geweest waarbij ze gewone pasta serveerden en dezelfde pasta met blauwe kleurstof. Mensen aten toch liever hetgeen dat er aantrekkelijker uitzag. Wat je ziet, doet dus wel degelijk iets met je smaakpapillen ;3


    26 - 02 - '16

    Bij ons smaakt 'ie naar kauwgomballen-ijs (cat)


    take me back to the basics and the simple life

    MaxiIena schreef:
    Bij ons smaakt 'ie naar kauwgomballen-ijs (cat)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Volgens mij verschilt de smaak van smurfenijs per plek. Bijvoorbeeld:

    Smurf Smurfenijs, Blauw ijs met een smaakcombinatie van vanille en banaan

    Smurfenijs! Zeer smaakvol blauw dessertijs met Marshmallowsmaak...

    Smurfenijs wordt onder meer gemaakt van die gele bananenschuimpjes.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    MaxiIena schreef:
    Bij ons smaakt 'ie naar kauwgomballen-ijs (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Dat klopt! Er is een keer zo'n onderzoek geweest waarbij ze gewone pasta serveerden en dezelfde pasta met blauwe kleurstof. Mensen aten toch liever hetgeen dat er aantrekkelijker uitzag. Wat je ziet, doet dus wel degelijk iets met je smaakpapillen ;3


    En cola met gele kleurstoffen smaakte als sinas en sinas met zwarte kleurstoffen als cola. Onze smaak is maar een klein deeltje van wat we proeven. Mindfuuuuck.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Oh noes! :c Dat was vroeger mijn favoriete ijssoort. Gelukkig eet ik tegenwoordig alleen nog koekjesijs. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    Oh noes! :c Dat was vroeger mijn favoriete ijssoort. Gelukkig eet ik tegenwoordig alleen nog koekjesijs. :Y)


    Koekjesijs is echt het beste ijs ever.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nooit geproefd. Leuk geprobeerd madam :Y)


    -

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    En cola met gele kleurstoffen smaakte als sinas en sinas met zwarte kleurstoffen als cola. Onze smaak is maar een klein deeltje van wat we proeven. Mindfuuuuck.

    En een zwarte doos voelt zwaarder dan een groene doos van hetzelfde gewicht. Ja ja, 't is wat.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat is zo vreemd. Echt, ik vertrouw mijn smaakpapillen echt niet meer


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    MaxiIena schreef:
    Bij ons smaakt 'ie naar kauwgomballen-ijs (cat)


    Dat smaakt voor mij naar bananen ijs xD

    En toen dacht iedereen ineens dit over zijn/haar smaakpapillen :W


    26 - 02 - '16

    Jaja, het is inderdaad bewezen dat je niet alleen "proeft" met je smaakpapillen. Eet maar eens iets terwijl je je neus dichtknijpt. Dan proef je hetgeen dat je eet amper x) De truc die ik jaren heb gebruikt om m'n bord leeg te krijgen terwijl ik het toch echt niet moest x) (naast het gewoon ergens anders te dumpen, uiteraard.)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Daarom vond ik smurfenijs zo vies :') Snapte nooit dat mensen dat zo lekker vonden haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly