• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    N E X T G E N S
    Username
    Lizor
    Starlord
    ShallNotPass
    Solemnly
    Aire
    The_Glue
    Gigil
    MikeyGClifford
    Naoko
    JBarakat
    Gunnulfsen
    901FreeAtLast
    Sociopaths
    SamWinchester
    Copterus
    Naam
    Lisa
    Anna
    Ellie
    Linde
    Fanny
    Julya
    Sterre
    Miriam
    Leah
    Sarita
    Dore
    Noa
    Marie
    Sharon
    Yu
    Karakter(s)
    Teddy/Alexander
    Rose
    Scorpius
    James
    Lily
    Ruby
    Victoire
    Evie
    Dominique
    -
    -
    -
    -
    Lorcan/Lysander
    Briana

    K A R A K T E R S


    Ships
    Shipname
    Scorose
    Tedoire
    Briander
    Tames
    Currex
    Ship
    Scorpius x Rose
    Teddy x Victoire
    Briana x Lysander
    Teddy x James
    Curren x Alexander
    Feel free to add ships any time!
    * bolded is real
    * italicized; been there, done that
    * bolded and underlined; been there, doing it again


    Birthdays
    12 Februari - Lily
    3 Maart - Rose
    2 Mei - Dominique
    2 Mei - Victiore
    8 Mei - Jennifer
    13 Mei - Lorcan
    13 Mei - Lysander
    10 April - Teddy
    14 Juni - Louis
    24 Augustus - Ruby
    31 Augustus - Hugo
    23 September - Brianna
    31 Oktober - James
    21 November - Evie
    26 December - Emily
    31 December - Alexander


    R P G

    Topics
    Speeltopics
    -

    Rollentopics
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    Praattopics
    Praattopic 1
    Praattopic 2


    Upcoming Events
    -


    Skiplijst
    -

    News
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer en naam dan!

    Datum
    Maandag 1 september.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 22:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Muh eigenlijk wil ik mijn FC dan heel graag veranderen naar Daria, maar ik overuse dan echt :'). Ik houd het wel bij Pyper.


    I just caught the wave in your eyes

    Hm, super! Dan vraag ik me af of ik niet toch beter Daria gebruik. Al trekt ze dan langs de andere kant helemaal niet meer op Vic, maar het past wel beter bij haar karakter. Al die FC troubles toch. :') En oh, Yu, wil je even kijken of Briana nog vrienden wil zijn met Do? Ik heb haar karakter helemaal omgegooid, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eigenlijk vind ik Daria en Magdalena wel iets hebben wat op elkaar lijkt, Daria heeft immers ook wel een beetje bruin haar en op die ene foto krult ht haar van Magdalena ook :'). Ik zal kijken ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik schrijf momenteel het innerlijk van mijn personage uit, maar er staan al enkele steekwoorden van het innerlijk, dus wilt iemand enige relaties met mijn meid?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja, eigenlijk wel, haha. Mag ik 'm van jou aanpassen? Want jij was eigenlijk eerst.
    @Noa(mag ik je zo noemen? Da's namelijk makkelijker): Ik zal eens kijken!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik houd Pyper en jij mag Daria hoor ^^. En wat relatie betreft: ik geloof dat ze nu uitstekende tot beste vriendinnen zouden kunnen zijn. En gezien Briana een echte bron van positiviteit is: misschien is zij een persoon waar Dom zichzelf kan zijn en die Dom steunt whatever?


    I just caught the wave in your eyes

    Grohl schreef:
    Ja, eigenlijk wel, haha. Mag ik 'm van jou aanpassen? Want jij was eigenlijk eerst.
    @Noa(mag ik je zo noemen? Da's namelijk makkelijker): Ik zal eens kijken!


    Tuurlijk mag je me zo noemen! Is goed, bedankt, :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Copterus schreef:
    Ik houd Pyper en jij mag Daria hoor ^^. En wat relatie betreft: ik geloof dat ze nu uitstekende tot beste vriendinnen zouden kunnen zijn. En gezien Briana een echte bron van positiviteit is: misschien is zij een persoon waar Dom zichzelf kan zijn en die Dom steunt whatever?


    Dat lijkt me ook, maar langs de andere kant vraag ik me af of dat niet wat moeilijk wordt met Victoire. Alhoewel Fred en George ook een gemeenschappelijke beste vriend hadden, dus in principe moet dat geen probleem geven. Lijkt me super, ja!

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Tuurlijk mag je me zo noemen! Is goed, bedankt, :3


    Hm, ik weet het niet. Ik denk dat ze best goede vrienden kunnen zijn, of elkaar gewoon niet echt kennen omdat de ene in Zwadderich en de andere in Ravenklauw zit. Sowieso zouden de karakters wel matchen, denk ik - ik weet niet wat jij vindt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    901FreeAtLast schreef:
    Ik schrijf momenteel het innerlijk van mijn personage uit, maar er staan al enkele steekwoorden van het innerlijk, dus wilt iemand enige relaties met mijn meid?


    Ik denk dat Briana, ik weet niet zeker, net iets te druk en vrolijk is soms – maar een vriendschap op zich wel kan, wat denk jij?


    I just caught the wave in your eyes

    Grohl schreef:
    (...)

    Hm, ik weet het niet. Ik denk dat ze best goede vrienden kunnen zijn, of elkaar gewoon niet echt kennen omdat de ene in Zwadderich en de andere in Ravenklauw zit. Sowieso zouden de karakters wel matchen, denk ik - ik weet niet wat jij vindt?


    Hmm wie weet als die twee clashen kan ze ook tussen beide komen? ik bedenk me nu wel: ze zitten allebei in Ravenclaw en Briana in Hufflepuff en zijn zij 7e jaars en Bri 6e ja :').


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb Alex karakter wat arroganter gemaakt, ik weet niet of ze nu bij haar vrienden past?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Copterus schreef:
    (...)

    Hmm wie weet als die twee clashen kan ze ook tussen beide komen? ik bedenk me nu wel: ze zitten allebei in Ravenclaw en Briana in Hufflepuff en zijn zij 7e jaars en Bri 6e ja :').


    Ik geloof niet dat Vic en Do zoveel clashen, maar dat het af en toe wel eens tot een uitbarsting kan komen, ja -- maar dat moet ik nog eens met Sterre overleggen. En, ach, het is niet zo dat ze niet in de leerlingenkamer van Huffelpuf binnen kunnen raken, haha.
    Overigens denk ik dat Dominique nu wel af is. Zou ik haar positie wel mogen veranderen naar chaser, Lisa? Ze heeft namelijk niet echt de bouw meer van een keeper nu ik d'r FC heb vervangen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gigil schreef:
    Ik heb Alex karakter wat arroganter gemaakt, ik weet niet of ze nu bij haar vrienden past?


    Ik denk dat Briana haar echt niet zou mogen :'). Niet haten maar wel vermijden :').


    I just caught the wave in your eyes

    @Leah, ik denk dat Emily en Do juist wel vrienden kunnen zijn. Doordat Do een minderwaardigheidscomplex heeft is ze dus erg onzeker, terwijl Em zelfverzekerd is wilt ze Do helpen en haar laten in zien dat ze goed is zoals zij zelf is. Daarbij zouden ze ook wel veel lol kunnen maken, :3

    @Yu, Briana en Emily zouden elkaar wel mogen en zou nu en dan een praatje maken en samen huiswerk maken, als gewone vriendinnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    @Leah, ik denk dat Emily en Do juist wel vrienden kunnen zijn. Doordat Do een minderwaardigheidscomplex heeft is ze dus erg onzeker, terwijl Em zelfverzekerd is wilt ze Do helpen en haar laten in zien dat ze goed is zoals zij zelf is. Daarbij zouden ze ook wel veel lol kunnen maken, :3

    @Yu, Briana en Emily zouden elkaar wel mogen en zou nu en dan een praatje maken en samen huiswerk maken, als gewone vriendinnen.


    Gewoon vriendinnen is okay with me ^^.
    @Leah je moet hun relatie dan nog wel ff aanpassen :'). Oh wacht ik ook.


    I just caught the wave in your eyes