• Ik heb net een nieuw kleurboek, dus besloot ik er maar een topic over te maken. 8D Momenteel ben ik bezig met kleuren op nummer en dat is echt ontzettend leuk, vooral omdat je van te voren niet weet wat je maakt.

    Deze heb ik net af.



    Mijn favoriete stiften zijn die van 50 in een pak van Bruynzeel. Je kan ze online bestellen, maar ook gewoon bij de Bart Smit kopen voor 5 euro.

    Dump hier jouw kleursels. 8D


    Your make-up is terrible

    Mijn moeder kleurt ook graag, alleen de kleurboeken voor volwassenen zijn vaak alleen maar blaadjes en natuurdingen en mandala's enzo, wat mijn moeder dus eigenlijk niet leuk vindt.

    Heeft iemand misschien een aanrader waar ook andere dingen in staan?

    Puellae schreef:
    Mijn moeder kleurt ook graag, alleen de kleurboeken voor volwassenen zijn vaak alleen maar blaadjes en natuurdingen en mandala's enzo, wat mijn moeder dus eigenlijk niet leuk vindt.

    Heeft iemand misschien een aanrader waar ook andere dingen in staan?


    Misschien het Animorphia kleurboek?


    Your make-up is terrible

    Ik heb verschillende kleurboeken, maar doe er de laatste tijd niets mee. Moet dat weer eens gaan doen ^^

    Ik vind die van de denksport altijd wel leuk :') Ik heb daarvan een "kleur op nummer" en een "logisch kleuren en tekenen". Beide super leuk ^^ (en de tweede een impulsieve aankoop, hahahaha.)

    Die van jou ziet er ook erg gaaf uit! Wat meer abstracter :')

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 23:18 ]


    Stenenlikker

    Omg ik vind dat echt zo leuk (niet zelf gedaan maar van jou en kayra gezien) ben echt jaloers op die van kayra.. wil die echt ook. Nog even sparen (yeah)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 21:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow, deze is echt heel gaaf! Hoe heet dit kleurboek en hoe duur is het? D:

    Leeeeeuk! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    Leeeeeuk! ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skrivbar schreef:
    Wow, deze is echt heel gaaf! Hoe heet dit kleurboek en hoe duur is het? D:


    Het is deze ;3


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Het is deze ;3


    Thankssss! Dit ziet er zo leuk uit. Verkoopt bol de stiften toevallig ook? Haha, had ik maar iets meer tijd dit weekend :(

    Skrivbar schreef:
    (...)

    Thankssss! Dit ziet er zo leuk uit. Verkoopt bol de stiften toevallig ook? Haha, had ik maar iets meer tijd dit weekend :(


    Ja, maar ze zijn hier wel duurder.


    Your make-up is terrible

    Bij mij waren -raar genoeg- die van bruynzeel vet snel opgedroogd, hoorde dat dat bij hun juist niet zo snel hoort te gebeuren. Ik gebruik een blik van stabilo maar die heb ik gekocht met een cadokaart want die zijn vet duur ^^'

    Ben er zojuist achter gekomen als ik een beetje geld gespaard heb en het aan mijn vriend geef ik de disney op nummer kleuren kan kopen ^^ nu ben ik happy ^^

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 18:03 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oeps

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 18:02 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Bij mij waren -raar genoeg- die van bruynzeel vet snel opgedroogd, hoorde dat dat bij hun juist niet zo snel hoort te gebeuren. Ik gebruik een blik van stabilo maar die heb ik gekocht met een cadokaart want die zijn vet duur ^^'

    Ben er zojuist achter gekomen als ik een beetje geld gespaard heb en het aan mijn vriend geef ik de disney op nummer kleuren kan kopen ^^ nu ben ik happy ^^

    Disney op nummer kleuren lijkt me echt héél leuk. Die heb ik nog niet voorbij zien komen, waar koop je die?


    She wanted a storm to match her rage.

    Closeph schreef:
    (...)
    Disney op nummer kleuren lijkt me echt héél leuk. Die heb ik nog niet voorbij zien komen, waar koop je die?


    Zusje van Thunderfvck heeft het op Amazon gekocht, is ook frans. Maar tot nu toe hebben we het nog nergens anders gezien helaas


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]