• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1234
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    Tyler • Ginoble • Denize
    Connor • Dandocal • Xantha
    Max • Somnephilia • Lucca
    Zachary • Sociopaths • Marie
    Ashton • Copterus • Yu
    Nathaniel • Raccoon • Saar
    Alexander • Kile • Xanthe
    Will • xBooBear
    Matthew • Zalejska • Nova

    Elles • Qingsel • Qing
    Reagan • Copterus • Yu
    Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    Jordan • Ginoble • Denize
    Jacelyn • Sociopaths • Marie
    Ruby • The_Glue • Julya
    Regina • JudithSuzann • Judith
    Hester • Howland • Fren
    GereserveerdKhronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 21:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Yesh, cuz that's her style. :'D Je mag Elisa besturen als een aandachtshoer met veel streken en waanideeën. Oh en als een betweter die altijd gelijk wil hebben. (A) — Maar onzettend goed is in manipuleren, liegen en flirten. — Neem het omgekeerde van Elles maar hahhahah.


    Haha okee
    wauw mensen, ik kan niet eens rustig leren zonder daarna super veel te moeten teruglezen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Somnephilia schreef:
    (...)

    -.-"


    :'D

    -- Zou de laatste van het speeltopic en pagina twintig, een link naar het volgende topic willen droppen als die er is? Wat ik altijd bij de praattopics doe (A) Geen garantie dat ik 'm heb. Dit is vooral naar Lucca gericht ^,^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    :'D

    -- Zou de laatste van het speeltopic en pagina twintig, een link naar het volgende topic willen droppen als die er is? Wat ik altijd bij de praattopics doe (A) Geen garantie dat ik 'm heb. Dit is vooral naar Lucca gericht ^,^


    Meuh!!! *weent*


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Nathaniel is een onhandige/ongemakkelijke/schattige/pup die ubersclecht is met openingszinnen :') Logisch dat hij bijna nooit romanses heeft met meiden :') *socially akward*


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Nathaniel is een onhandige/ongemakkelijke/schattige/pup die ubersclecht is met openingszinnen :') Logisch dat hij bijna nooit romanses heeft met meiden :') *socially akward*


    Cute toch? :'D
    -- Yu: ARE U SERIOUS HAHAHAAH


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Somnephilia schreef:
    Yu: Behalve Qing, zijn wij echt de hoofdstukken makers xd 18 ontbreekt nog trouwens :p


    Poor us :').
    Ty just fucked up btw :'). Rae is ergens een beetje preuts, vooral omdat ze zich schaamt.


    I just caught the wave in your eyes

    Qingsel schreef:
    (...)

    Cute toch? :'D
    -- Yu: ARE U SERIOUS HAHAHAAH


    Wat. Mijn post bedoel je? Yes I'm serious (cat). de situatie moest gewoon awkward gemaakt worden okay dus moest het :').

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 17:47 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Raccoon schreef:
    Nathaniel is een onhandige/ongemakkelijke/schattige/pup die ubersclecht is met openingszinnen :') Logisch dat hij bijna nooit romanses heeft met meiden :') *socially akward*


    Omg: Dit betekende dus dat hij vanavond eens tips moest vragen aan Max en Ash of de anderen.

    Haha, ik zie Max het al zeggen: "Buy her eggs. Chicks looove eggs."
    :3 :3 :3
    Ik moet echt mijn sociaal leven onder het stof vandaan halen, voor ik Q. laat crashen door mijn flauwe moppen...


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Omg: Dit betekende dus dat hij vanavond eens tips moest vragen aan Max en Ash of de anderen.

    Haha, ik zie Max het al zeggen: "Buy her eggs. Chicks looove eggs."
    :3 :3 :3
    Ik moet echt mijn sociaal leven onder het stof vandaan halen, voor ik Q. laat crashen door mijn flauwe moppen...


    HAHAHAHAHA okay sorry xd. Ik ga stuk.


    I just caught the wave in your eyes

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Omg: Dit betekende dus dat hij vanavond eens tips moest vragen aan Max en Ash of de anderen.

    Haha, ik zie Max het al zeggen: "Buy her eggs. Chicks looove eggs."
    :3 :3 :3
    Ik moet echt mijn sociaal leven onder het stof vandaan halen, voor ik Q. laat crashen door mijn flauwe moppen...

    OMG hahaha, ik kan niet meer. Dat zou zoo awkward zijn :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Raccoon schreef:
    Nathaniel is een onhandige/ongemakkelijke/schattige/pup die ubersclecht is met openingszinnen :') Logisch dat hij bijna nooit romanses heeft met meiden :') *socially akward*


    Cutie.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Poor us :').
    Ty just fucked up btw :'). Rae is ergens een beetje preuts, vooral omdat ze zich schaamt.


    HAHAHA. Oops. xd
    Don't stay mad at him, he's sweet. Sorta :'D


    El Diablo.

    Als jullie het wagen 7 pagina's onder te spammen op de drie kwartier dat ik moet eten vermoord ik jullie een voor een op gruwelijke wijze


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ginoble schreef:
    (...)

    HAHAHA. Oops. xd
    Don't stay mad at him, he's sweet. Sorta :'D


    I won't, but I had to, anders ging het Ty ook wel heel erg makkelijk af you know :'). Ik vind Tylan te lief om haar boos te laten blijven ya know :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    Kile schreef:
    Als jullie het wagen 7 pagina's onder te spammen op de drie kwartier dat ik moet eten vermoord ik jullie een voor een op gruwelijke wijze


    <3. Ik moet ook zo eten, ik verwacht een ontplofte inbox.


    I just caught the wave in your eyes