• Alright. Ik heb een idee voor een story, maar ik twijfel nog of ik het uit zal werken. Waarschuwing: het is waarschijnlijk nogal cheesy.

    Meisje is de prinses van fictief land. Het loopt bij haar thuis echter niet hoe het er in droomsprookjes er aan toe gaat en na een zoveelste ruzie met haar vader heeft ze er genoeg van gehad. Meisje bedenkt een list en gaat er zo vandoor. Op het vliegveld neemt ze het eerste vliegtuig dat nog een plek heeft en zo komt ze terecht in Europese stad. Hier ontmoet ze op het dakterras van het hotel waar ze verblijft Jongen, een bandlid van wereldberoemde fictieve band. Uiteindelijk leidt dit er toe dat Jongen haar aanbiedt om met hem en zijn band mee op tour te gaan. Maar Meisje heeft de band niet verteld wie ze daadwerkelijk is. Dus wat gebeurd er als ze er achter komen? Of misschien nog erger, wat als haar koninklijke familie er achterkomt dat ze aan het rondtoeren is met een wereldberoemde band?


    Dus, zijn er mensen die interesse in zouden hebben ^^?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yass ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Obviously me, mate :Y)


    kindness is never a burden.

    Klinkt goed!


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Avgeropoulos schreef:
    Yass ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!