• Hallowaa mede Quizletters!
    Al een tijdje wilde ik zelf een meeting houden. Ook wilde ik graag met een paar mensen van Q naar een pretpark. En naja, het leek me leuk om dat ook te combineren!
    Dus. Wie lijkt het leuk? ^^

    Waar?
    Ik heb geen idee welk pretpark (zolang hij maar in Nederland is).
    Laat maar wat suggesties achter in de reacties dan kan ik er later een poll van maken *O*

    Wanneer?
    Ergens deze zomervakantie. Hier doe ik nog een datumplanner over. Veel plannen nog, haha.

    Prijs
    Dit hangt van het pretpark af natuurlijk. Maar misschien als er genoeg mensen komen kunnen we groepskorting regelen?











    Wie?
    Username - Naam - Leeftijd - Woonplaats (voor samen reizen)
    Rood = Alle attracties (ook over de kop);
    Oranje = Niet over de kop (/minder enge attracties);
    Geel: Geen achtbanen;
    Paars: Voor de sier (Geen attracties)


    Zeker:
    Sibyl // Julia // 14 // Amsterdam
    MrsWhitesides // Fay // 14 // Arnhem
    Hamily// Evi // 21 // Helmond via Eindhoven
    AlmostNormal // Sterre // 15 // Den Haag
    Paynos // Annick // 15 // Leiden

    Misschien:
    XxboobearxX // Nadie // 15 // Eindhoven
    HuntGoals // xxxx //16
    itsmagicc // Laurianne // 19 // Antwerpen
    JBarakat // Sarita // 17 // Raamsdonksveer (via of Breda, of Tilburg, of Utrecht)
    Mukey // PiekieLieke // 18 // Nijmegen
    Phxntasia // Jo-Anne// 14 // Apeldoorn
    Grohl // Leah // 14 // Ergens in Belgie // Kan alleen naar de Efteling
    Beauregard // Ilona // 15 // Dordrecht
    Cordon // Jarne // 16 // België
    Faelain // Evelien // België
    Dormiveglia // Naomi // 17 // Rotterdam
    Larkin // Kelly/Kyle // 18 // Purmerend
    Martinez //Jellanie // 18 // Klijndijk (Via Emmen of Groningen)
    Quiver // Yara // 17 // Schoonoord (ook via Groningen of Emmen) / evt. Leeuwarden
    Tsundoku // Marjolein // 14 // Heerenveen
    StephenFrey // Felicia // 19 // Belgie (Mechelen)
    MrsHood // Nikky // 14
    x_smileforme_x // Iris // 13 // Ede
    Black // Lisa - 17 - Nijmegen r
    Cleiona // Danique//22//Putten
    MrsGately // Demy // 18 // Oostzaan/Zaandam
    BardTheBowman // Anneleen // 15 // Ergens tussen brussel en leuven
    Luckyblue // Crystal // 13 // Eindhoven

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 23:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 juni 2015 - 22:50 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hmm,
    leuk idee!
    Zet mij maar op de misschien lijst c;
    Iris - 13 - Ede


    A friend is a gift whose worth cannot be measured, except by the heart

    I'm in c;
    Lisa - 17 - Nijmegen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmm ik hoop dat ik kan en dat ik niet hoef te werken.
    Danique//22//Putten

    Ik zou de efteling wel leuk vinden. Walibi is ook goed. (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Mukey -> Malums.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Username: MrsGately
    Naam: Demy
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Oostzaan/Zaandam

    Ik ga in alle attracties. Als het leuk zou kunnen en plannen lukt ga ik kijken of ik kan.

    Zet mij maar bij misschien, hangt ervan af of het in juli of augustus is want heel mijn juli ben ik weg, Anneleen 14 en ergens tussen brussel en leuven
    edit: tegen dan ben ik 15

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 9:32 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Tip: Hema in Nederland heeft nu een actie met Walibi: koop je kaartje bij Hema en krijg elf euro korting.
    Ik doe zelf niet mee, ik ben onlangs (maandag) naar de Efteling geweest en als ik naar een pretpark ga, ga ik dat liever met vrienden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Drones schreef:
    Tip: Hema in Nederland heeft nu een actie met Walibi: koop je kaartje bij Hema en krijg elf euro korting.
    Ik doe zelf niet mee, ik ben onlangs (maandag) naar de Efteling geweest en als ik naar een pretpark ga, ga ik dat liever met vrienden.


    Dus wij zijn geen vrienden?D':

    Kidding, I know what you mean.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    GADVERDIKKIE OMG DIKKE LOSERS. JULIAAA!
    BLIJKBAAR WAS JIJ VANDAAG IN WALIBI? FUCKER. IK OOK, WE KONDEN FUCKING MEETEN. SO CLOSE, SO CLOSE. /notallcaps

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 22:08 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    GADVERDIKKIE OMG DIKKE LOSERS. JULIAAA!
    BLIJKBAAR WAS JIJ VANDAAG IN WALIBI? FUCKER. IK OOK, WE KONDEN FUCKING MEETEN. SO CLOSE, SO CLOSE. /notallcaps


    Omg. Oh ja. Marriemarijsel told me. Ik wilde je nog appen maar ik moest toen net een attractie in EN TOEN WAS IK T VERGETEN D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    (...)

    Omg. Oh ja. Marriemarijsel told me. Ik wilde je nog appen maar ik moest toen net een attractie in EN TOEN WAS IK T VERGETEN D:


    SERIEUS. GVD JE MOEST ME APPEN OOK AL HAD IK M'N GSM NIET BIJ HAHHA.
    Wanneer ging je weg? Want ik bleef hard die tot zes uur xd
    Heb je me gezien? xd en stoorde jij je ook aan die groepen met die witte t-shirts xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    SERIEUS. GVD JE MOEST ME APPEN OOK AL HAD IK M'N GSM NIET BIJ HAHHA.
    Wanneer ging je weg? Want ik bleef hard die tot zes uur xd
    Heb je me gezien? xd en stoorde jij je ook aan die groepen met die witte t-shirts xd


    OH HAHAHA.
    Uhm. Al vroeg. Om half 4. Schooluitje enzo.
    En ik weet niet of ik je gezien heb ahaha.
    En welke groepen? O.o


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Qingsel schreef:
    (...)

    SERIEUS. GVD JE MOEST ME APPEN OOK AL HAD IK M'N GSM NIET BIJ HAHHA.
    Wanneer ging je weg? Want ik bleef hard die tot zes uur xd
    Heb je me gezien? xd en stoorde jij je ook aan die groepen met die witte t-shirts xd


    * die hard


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    (...)

    OH HAHAHA.
    Uhm. Al vroeg. Om half 4. Schooluitje enzo.
    En ik weet niet of ik je gezien heb ahaha.
    En welke groepen? O.o


    Oh idk ik heb veel groepen gezien xd
    Ik heb zelfs mijn enige ex gezien met zijn nieuwe liefje :') Hij stond achter me in de wachtrij. Kan je geloven xd van al die pretparken, kiest hij Walibi. Van al die dagen kiest hij vandaag en van al die attracties kiest hij die waarin ik sta en juist dát moment, vlak achter me. Karma hates me of zo.
    Idk, veel groepen. Van die kleine kindjes van idk tien haha, met pethes op, met sjaaltjes haha.

    Sush, ik ben erg moe. Eergisteren sleepover met maar vier uur slaap of zo en vandaag Walibi, heel moe xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Oh idk ik heb veel groepen gezien xd
    Ik heb zelfs mijn enige ex gezien met zijn nieuwe liefje :') Hij stond achter me in de wachtrij. Kan je geloven xd van al die pretparken, kiest hij Walibi. Van al die dagen kiest hij vandaag en van al die attracties kiest hij die waarin ik sta en juist dát moment, vlak achter me. Karma hates me of zo.
    Idk, veel groepen. Van die kleine kindjes van idk tien haha, met pethes op, met sjaaltjes haha.

    Sush, ik ben erg moe. Eergisteren sleepover met maar vier uur slaap of zo en vandaag Walibi, heel moe xd


    Ahahahaha xd
    Nee. Niet gezien.
    En dat is idd klote. Ik heb mn docenten horen gillen in de achtbaan. Minder interessant. Maar ik heb niks beters. Niks bijzonders gebeurd enzo.
    Op het Ben & Jerry kraampje na en de fanta-slushpuppy.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]