• Hallo iedereen,

    Ik weet niet of sommigen van jullie Glee keken en dan echt alle seizoenen van 1 t/m 6 maar goed, voor de mensen die dat wel hebben gedaan Noah Guthrie heeft in de laatste seizoen Roderick gespeeld. En nou komt de titel, Noah was gister voor de aller eerste keer in Amsterdam en heeft in de Melkweg gestaan en een optreden gegeven.

    Eerst was ik helemaal niet van plan om te gaan omdat ik toen geen geld had, en sinds de pagina van Glee Nederland kaarten weggaf dacht ik: "Laten we het proberen."op de 15e was de uitslag toen helaas niet gewonnen. Maar en dag later kreeg ik alsnog een bericht omdat een van de winnaars had afgezegd en niet meer kon. Dus ik sprong gelijk op en heb "ja" gezegd.

    Dus nu komt het leuke, ik kom gisteravond aan bij de Melkweg en de vrouw achter de kassa kon mijn naam eerst niet vinden, ik had gelukkig een screenshot gemaakt van het gesprek en toen kwam een andere vrouw erbij dat ze niks op alfabetische volgorde had gezet en toen kon ze me wel vinden. Hallelujah!
    Eenmaal in de melkweg in het zaaltje was het echt wachten op het voorprogramma van Yellow Grass, zelf vond ik hun wel leuk in het begin maar een beetje eentonig, Wat me ook opviel nadat hun klaarwaren met hun act liepen er best al een paar mensen weg. Maar niet getreurd want voor mij liep dat allemaal goed uit want de mensen die voor mij zaten gingen weg en dus ik zat ongeveer op de tweede rij en ik kon Noah toen hij opkwam supergoed zien!



    Toen Noah opkwam ging mijn hart echt tekeer omdat ik Noah eigenlijk al volg nog voor zijn youtube kanaal en video van "I'm sexy and i know it" viral ging. Toen was ik al zo blij omdat ik me nog zo goed kon herinneren dat hij op tv kwam en ik tegen mijn moeder zei: "Mam ik volg hem gewoon al sinds het begin op youtube." Dus voor mij was het echt een wonder om Noah live te zien optreden omdat ik hem al eigenlijk volg vanaf zijn allereerste video en dat was een cover van U2's - The streets have no names.

    Dus je kan wel begrijpen dat ik me uiterst trots voelde om hem vanaf youtube viral te zien gaan, naar Glee en ook hem eindelijk eens live te kunnen zien in Amsterdam. Het concert voelde echt gewoon close, hij was heel dankbaar maar wat mij echt helemaal blij maakte is dat nadat het concert afgelopen was Noah de tijd nam om met iedereen te praten!
    Dus ik natuurlijk helemaal trillen en in de rij staan en ik kwam bij Noah aan en ik bleef mezelf maar excuseren dat ik aan het trillen was en dat mijn stem kon overslaan. En ik heb hem verteld hoeveel hij voor me betekende en hoe trots ik op hem was dat hij van youtube covers naar Glee is gegaan en ik heb hem ook verteld dat ik me nog kon herinneren dat zijn "I'm sexy and i know it" cover 315.492 views had. En zijn album hoeveel die voor mij heeft betekend omdat ik hem heb zien groeien in de muziek zeg maar. En hij vond het heel lief en zei steeds "Aww thankyou, thats great." en toen vroeg ik hem of ik hem een knuffel mocht geven en hij zei ja. Toen stond ik wel even best lang met Noah te knuffelen en hij zei ook van: "It's okay that you are shaking i don't mind i'm so very happy that i could've peformed for you and i'm happy that i could finally meet you and that you've supported me form the start." en Noah liet ook als laatste de knuffel los en dat was een speciaal gevoel, en als klap op de vuurpijl.

    Tada:



    Ik heb dus gewoon iemand ontmoet waar ik tegenop kijk en zoveel voor mij betekend en dit was gewoon iets om niet te vergeten en ik ben Noah zelf ook heel dankbaar dat hij wel zijn eigen muziek bleef maken maar ook zo trots vanaf zijn allereerste cover naar dit.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 11:32 ]

    Awwh wat een leuke foto ;3


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Awwh wat een leuke foto ;3


    Dankje! Ik was zo aan het trillen wow en hij was zo lief echt gewoon een van de beste meets die ik eigenlijk heb gehad met iemand waar ik naar opkijk. Naast Ferry Doedens dan op mijn 15e verjaardag. xD

    Awh dat is zo lief en wat een leuke foto!
    Ik ben ontzettend blij voor je! *O*


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Awh dat is zo lief en wat een leuke foto!
    Ik ben ontzettend blij voor je! *O*



    Dankje! Ik was ook echt blij met hoe de foto eruit kwam, ik zat echt te hopen, laat ie goed komen.

    supergaaf!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Martinez schreef:
    Awh dat is zo lief en wat een leuke foto!
    Ik ben ontzettend blij voor je! *O*


    Ik helemaal aan t twijfelen hoe ik het wilde zeggen, maar dit is precies wat ik ook wilde zeggen.
    Gefeliciteeeeeeerrddd *O**O**O*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    (...)

    Ik helemaal aan t twijfelen hoe ik het wilde zeggen, maar dit is precies wat ik ook wilde zeggen.
    Gefeliciteeeeeeerrddd *O**O**O*



    Dankjeee <3