• Ik las vanmorgen dit artikel: klik.


    Millie is dus een kat die van avontuur houdt. Ze mag van haar baasje steeds mee als hij op een tripje gaat. Hijzelf is een fervente klimmer. De poes mag mee naar de woestijnen, canyons en klimt mee de rotsen op. Wat een pro.

    Volgens mij moet het enorm leuk zijn om met je kat dezelfde passie te kunnen delen en samen je hobby kunnen uitoefenen.
    Maar ik vrees ervoor dat ik een poes ga vinden die mee wil doen met mijn hobby: kajak. Haha! Al zou ik dat wel cool vinden natuurlijk. :Y)

    Hebben jullie een huisdier met dezelfde hobbies? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    O mijn god, o mijn god, o mijn god. Wat een schatje en geweldig beest!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rebirthing schreef:
    Awwwh c:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn kat houd er van om in kasten te kruipen (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn kat zuigt graag op dekentjes, maar dit is natuurlijk geen hobby van mij.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn kat en ik hebben allebei idd dezelfde hobby: Mijn vriendje irriteren hehe xD
    Mijn kat en mijn vriend hebben trouwens ook dezelfde hobby: eten!
    En daarmee bedoel ik nu niet dat ze allebei zo veel eten dat de steeeds dikker worden,
    nee op het gebied van het eten lusten. Mijn vriend eet ALLES, behalve bloedworst.
    Mijn kat eet ALLES, van chips tot witloof, noem het maar op, behalve bloedworst ;)


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Ik zou het eng vinden om dat met mijn kat te doen. Maar het ziet er wel echt geweldig uit en het is een hele mooie kat!
    Verder zijn mijn katten en hond watjes :P


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind