• Hallo!

    Ik was net even de huisregels aan het doorbladeren op zoek naar iets over quizzen, maar ik stuitte opeens op een paar RPG-regels die ik niet zo goed begreep.

    - Het is niet toegestaan om openlijk gebruik te maken van faceclaims, dit om ruzies te vermijden


    Wat wordt hiermee bedoeld? Openlijk gebruik maken van faceclaims? Ik snap het niet zo goed. Of mogen we totaal geen gebruik magen van FC's? Wat me dan ook weer vreemd lijkt, want dan heb je geen foto als uiterlijk.


    - Het aantal woorden moet worden vermeld in de titel, indien je geen limiet hebt kan het ook gewoon worden aangegeven met [0].


    Het is niet dat ik het niet snap, maar ik vraag me eerlijk gezegd gewoon af sinds wanneer die regel er is, want het is duidelijk dat niet iedereen weet dat die er is, gezien er in heel veel RPG-topictitels geen aanduiding van de woorden staat.



    Alvast bedankt voor de antwoorden!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 14:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daar dacht ik ook over toen ik een paar weken geleden de regels eens door las :'D aangezien in mijn RPG's MSV's die [0] er niet staat :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De eerste regel houdt in dat je wel gebruik mag maken van faceclaims, maar dat je niet van tevoren al mag aangeven dat je een bepaald gezicht wilt gebruiken. Het is dus niet toegestaan om tijdens het reserveren van een rol, alvast te zeggen dat je bijvoorbeeld Barbara Palvin claimt.
    Deze regels bestaan al sinds februari, maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat er niet streng op wordt gelet. Vandaar dat er ook nog genoeg topics zijn waar het aantal woorden niet wordt vermeld in de titel. (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 15:15 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    De eerste regel houdt in dat je wel gebruik mag maken van faceclaims, maar dat je niet van tevoren al mag aangeven dat je een bepaald gezicht wilt gebruiken. Het is dus niet toegestaan om tijdens het reserveren van een rol, alvast te zeggen dat je bijvoorbeeld Barbara Palvin claimt.
    Deze regels bestaan al sinds februari, maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat er niet streng op wordt gelet. Vandaar dat er ook nog genoeg topics zijn waar het aantal woorden niet wordt vermeld in de titel. (:


    Oh, op die manier. Bedankt voor het antwoord! Langs de andere kant: Stel dat je heel je opmaak van je post voor je karakter al post en daar dan bij uiterlijk je FC zet (nadat je je reservatie hebt gedaan, uiteraard), maar nog geen innerlijk e.d. hebt ingevuld. Mag dat dan wel? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fabsel schreef:
    De eerste regel houdt in dat je wel gebruik mag maken van faceclaims, maar dat je niet van tevoren al mag aangeven dat je een bepaald gezicht wilt gebruiken. Het is dus niet toegestaan om tijdens het reserveren van een rol, alvast te zeggen dat je bijvoorbeeld Barbara Palvin claimt.
    Deze regels bestaan al sinds februari, maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat er niet streng op wordt gelet. Vandaar dat er ook nog genoeg topics zijn waar het aantal woorden niet wordt vermeld in de titel. (:


    Ik ga er meestal gewoon vanuit dat als er geen woorden aantal in de titel staat, er geen woorden aantal is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Grohl schreef:
    (...)

    Oh, op die manier. Bedankt voor het antwoord! Langs de andere kant: Stel dat je heel je opmaak van je post voor je karakter al post en daar dan bij uiterlijk je FC zet (nadat je je reservatie hebt gedaan, uiteraard), maar nog geen innerlijk e.d. hebt ingevuld. Mag dat dan wel? (:


    Ja, dat mag wel, want dan ben je eigenlijk al met je rol bezig. Ik doe het zelf ook, haha. Het draait echt om de reacties waarin iets in de trant van 'Ik claim *naam beroemdheid*!' wordt gezegd, omdat daar wel eens ruzie van kan komen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Een FC betekent eigenlijk dat je iemand claimt om te gebruiken voor je rol, maar Quizletters gebruiken het nu gewoon als normaal woord voor die persoon, ook al heb je deze niet geclaimt. Dus degene die je gebruikt voor je rol is niet standaard een FC, alleen als je zegt dat je die claimt dus en dat is niet toegestaan. 8D


    Your make-up is terrible