• Hi allemaal,

    Ik heb na maanden weer eens mijn Qprofiel geopend en misschien ga ik wel weer eens wat rondneuzen op het forum =] .. anyway, ik vroeg me af of jullie me nog herinneren.

    Enkele oude usernames: Detentio, Evanescae, Dicapri, Leviosae, Younique, Alley, Malfoyes, Amnesiae, Calypse, Aviciiae, Lysithea, Nebraskae, Dothrakiae, Acheronta.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Lusk schreef:
    Nee. Maar Dicapri lijkt op Dicaprio so amen.


    Exactly what I thought


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik herken je onder Nebraskae en Dothrakiae en wauw, je houdt er wel van om van alles 'ae' te maken :'D
    — Welcome back in the family.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh sommige van jullie ken ik ook nog wel! Novoselic, Square (van die geweldige HP verhalen), Furiosa moest even of je profiel kijken maar ik herinner me Assassin, ohja en Fabsel ken ik ook wel als mod =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Fabsel schreef:
    Ik ken de naam Leviosae. (:

    Dit. En je huidige username(; Welcome back! c:


    Inspiration can hit you any time

    Vause schreef:
    Je usernames komen me wel bekend voor! Welkom terug!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nu je het zegt, vaag kom je me bekend voor.
    Welcome back!


    Queer zijn is gewoon alles

    Amygdalae schreef:
    Oh sommige van jullie ken ik ook nog wel! Novoselic, Square (van die geweldige HP verhalen), Furiosa moest even of je profiel kijken maar ik herinner me Assassin, ohja en Fabsel ken ik ook wel als mod =]


    Ik vroeg me al af of jij niet vroeger wat van mijn verhalen volgde! Leviosae komt mij ook het meest bekend voor, eigenlijk. En dankje, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaa, jou ken ik nog wel! Vooral je eerste namen, al weet ik niet meer zo goed waarvan. ;'D
    Edit: ik zie dat we samen zo'n Draco Malfoy verzamelstory hadden/hebben. :'D

    Welkom terug! *O*

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 16:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh Dothrakiae herken ik nog wel (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    OakenshieId schreef:
    Jaa, jou ken ik nog wel! Vooral je eerste namen, al weet ik niet meer zo goed waarvan. ;'D
    Edit: ik zie dat we samen zo'n Draco Malfoy verzamelstory hadden/hebben. :'D

    Welkom terug! *O*


    Oh ja ! Natasja toch? I remember =D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amygdalae schreef:
    (...)

    Oh ja ! Natasja toch? I remember =D

    Bijna, Natascha. (cat)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yes, yes I know you.c= HELLOOOO.


    You were born original, don't die as a copy.

    Nope, ken je niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Bijna, Natascha. (cat)


    So close :x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik (her)ken je niet, maar alsnog welkom terug! Ik vind die usernames allemaal trouwens best cool ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…