• Om het bommetje direct op te gooien: Ik voel me echt niet gelukkig op dit moment.

    En het stomme is, is dat ik niet eens een heel concrete reden heb. het zijn meerdere dingen die me heel erg dwars zitten. Zoals mijn familie die om de haverklap wel commentaar weet te leveren of me rond commandeert. zeggen hoe ik me moet gedragen. En ik vind een jongen echt heel erg leuk. en ook al bijna een jaar. maar op de een of andere manier als het lijkt dat we allebei 'vlinders' krijgen word het weer doodstil tussen ons. En dit zorgt er weer voor dat ik me de hele dag ontzettend leeg en alleen voel. mijn vriendinnen praten nog nauwelijks tegen me, terwijl we voorheen de hele dag aan het appen waren. En waarom? Geen idee. Als ik het wist kon ik het veranderen.
    Maar dit gevoel. Dat akelige gevoel dat ik nu constant heb vind ik echt niet chill. It's maddening.
    En misschien herkennen jullie het. Is er iemand die me een beetje kan helpen? Want dat zou ik echt wel op prijs stellen.
    Bij mijn vrienden kan ik blijkbaar nu niet terecht.


    The Definition of Insanity

    Dat komt me bekend voor, ik heb me in bepaalde periodes in mijn leven ook zo gevoeld. Dat er geen echte aanleiding was om ongelukkig te zijn, maar dat er op alle vlakken iets niet zo leuk was.
    Ik weet natuurlijk niet zo goed hoe het bij jou is, maar bij mij hielp het om meer dingen te gaan doen. Ik ben toen bijvoorbeeld toneel gaan doen en kreeg daar een hele goede vriendengroep. En doordat ik daar een tijd nogal druk mee was, had ik gewoon veel minder tijd om me niet zo goed in mijn vel te voelen. (Niet dat dat nooit meer gebeurde, maar het hielp wel.)
    En over die jongen: kan je dan zelf niet wat meer initiatief nemen? Ik weet niet in welke context je hem kent, maar misschien kan je eens voorstellen iets samen te doen?
    Succes er mee! En je mag altijd een berichtje sturen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik herken het. Op het moment heb ik het ook en daarom ga ik volgende maand meer werken zodat ik in ieder geval iets te doen heb en mijn ouders dan minder zeuren.

    Zoals de reactie hierboven kan het idd helpen om meer dingen te gaan doen, als je die optie hebt.

    Ook helpt het bij mij soms om alles gewoon letterlijk op te schrijven zoals ik het aan iemand zou vertellen. Soms is er dan toch een soort reden te vinden, of lijkt het in ieder geval duidelijker voor jezelf.

    Dat je geen duidelijke aanleiding weet voelt altijd zo frustrerend. Als je graag iets kwijt wil, mag je me ook altijd een berichtje sturen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 21:55 ]


    The Definition of Insanity

    Ik ken het ook hoor. Ik ben heb me ook een hele tijd zo gevoeld. Bij mij hielp het ook om dingen te doen die ik echt graag doe en om tijd voor mezelf te nemen om gewoon even tot rust te komen. Ik weet niet of het iets voor jou is, maar rond die periode ben ik yoga beginnen te doen waar ik echt heel rustig van werd en meer orde in mijn leven kreeg. Dat hielp me ook wel om me minder aan te trekken van negatieve dingen in mijn omgeving zoals jij zegt als iedereen je commandeert enzo, ik denk dat je er dan een andere kijk op zult hebben en je er allemaal minder van zult aantrekken als je regelmatig tijd voor jezelf neemt. Ik hoop alleszins dat alles snel weer beter gaat met je!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik schrijf nu wel weer erg veel om gedachtes van me af te schuiven. Boeken verslind ik ook met de dag. The unpleasnts feeling stays however.

    En dat is het probleem bij die jongen...we hebben vorig jaar mini dates gehad op het station om zo te zeggen. Maar hij is afstuderen nu en daarom wou hij nog niet volop daten. 3 weken terug waren we weer dusdanig naar elkaar toe gegroeid zeg maar dat het ervan kwam om nu eens echt op een date te gaan. And he agreed. Maar nu heeft hij het weer afgezegd...als hij klaar is mrt afstuderen zouden we gaan. Maar ik ben bang dat ik nu ergens op.hoop wat niet gaat gebeuren...

    Plus dat mijn ex me heel erg de grond ingeboord heeft drie dagen terug. Hij zei echt de meest akelige dingen en onbewust ga ik ze geloven.

    Ik ben echt een wrak op het moment


    The Definition of Insanity

    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, want ik zit momenteel redelijk in een soortgelijke situatie :C

    Hopelijk mag je situatie snel beteren en zal je snel beter voelen <3


    26 - 02 - '16

    Bukowski schreef:
    Ik ken het ook hoor. Ik ben heb me ook een hele tijd zo gevoeld. Bij mij hielp het ook om dingen te doen die ik echt graag doe en om tijd voor mezelf te nemen om gewoon even tot rust te komen. Ik weet niet of het iets voor jou is, maar rond die periode ben ik yoga beginnen te doen waar ik echt heel rustig van werd en meer orde in mijn leven kreeg. Dat hielp me ook wel om me minder aan te trekken van negatieve dingen in mijn omgeving zoals jij zegt als iedereen je commandeert enzo, ik denk dat je er dan een andere kijk op zult hebben en je er allemaal minder van zult aantrekken als je regelmatig tijd voor jezelf neemt. Ik hoop alleszins dat alles snel weer beter gaat met je!


    Yoga...ik vind dat eigenlijk niet zo'n gek idee. Bedankt voor de tip! (:


    The Definition of Insanity

    Rebirthing schreef:
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, want ik zit momenteel redelijk in een soortgelijke situatie :C

    Hopelijk mag je situatie snel beteren en zal je snel beter voelen <3



    That's so sweet...en jij ook dan! Dat je je beter gaat voelen. Want het is zo'n naar gevoel dit.

    zelfs die GIF zorgt ervoor dat ik wil huilen


    The Definition of Insanity

    Nvscence schreef:
    (...)

    That's so sweet...en jij ook dan! Dat je je beter gaat voelen. Want het is zo'n naar gevoel dit.

    zelfs die GIF zorgt ervoor dat ik wil huilen


    Ik ga (HOPELIJK!!) zo snel mogelijk het huis uit en dat zal al een groot deel van de problematiek oplossen.

    Hier is een foto van Pim, misschien vrolijkt 't je wel wat op c;


    26 - 02 - '16

    Ik zit een dezelfde soort situaties en als ik wist was je er tegen kon doen zou ik het je graag vertellen.
    Veel sterkte en laat je niet klein krijgen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb dat gevoel ook altijd (huil)


    tiptoe through the tulips...

    Glynne schreef:
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, want ik zit momenteel redelijk in een soortgelijke situatie :C

    Hopelijk mag je situatie snel beteren en zal je snel beter voelen <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dat lege gevoel ook heel vaak, bij mij komt het in golven en periodes en bij mij helpt schrijven meestal niet want dan ga ik er nog meer overnadenken. Ik probeer juist zoveel mogelijk het huis uit te gaan ook al heb ik er geen zin in. Bij vrienden kan ik namelijk niet helemaal in mijn eigen leegte verdrinken, terwijl ik dat thuis wel kan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nvscence schreef:
    Om het bommetje direct op te gooien: Ik voel me echt niet gelukkig op dit moment.

    En het stomme is, is dat ik niet eens een heel concrete reden heb. het zijn meerdere dingen die me heel erg dwars zitten. Zoals mijn familie die om de haverklap wel commentaar weet te leveren of me rond commandeert. zeggen hoe ik me moet gedragen. En ik vind een jongen echt heel erg leuk. en ook al bijna een jaar. maar op de een of andere manier als het lijkt dat we allebei 'vlinders' krijgen word het weer doodstil tussen ons. En dit zorgt er weer voor dat ik me de hele dag ontzettend leeg en alleen voel. mijn vriendinnen praten nog nauwelijks tegen me, terwijl we voorheen de hele dag aan het appen waren. En waarom? Geen idee. Als ik het wist kon ik het veranderen.
    Maar dit gevoel. Dat akelige gevoel dat ik nu constant heb vind ik echt niet chill. It's maddening.
    En misschien herkennen jullie het. Is er iemand die me een beetje kan helpen? Want dat zou ik echt wel op prijs stellen.
    Bij mijn vrienden kan ik blijkbaar nu niet terecht.


    Ik heb dus nu precies hetzelfde. Alleen bij mij is dat nog wat ingewikkelder qua liefde betreft.
    Maar als je erover wil praten, ik ben altijd bereikbaar.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Dit komt me zo bekend voor, ik heb nu exact hetzelfde gevoel, alleen vind ik een jongen waarschijnlijk leuk en hij mij denk ik totaal niet, auch.


    I just caught the wave in your eyes