• Om het bommetje direct op te gooien: Ik voel me echt niet gelukkig op dit moment.

    En het stomme is, is dat ik niet eens een heel concrete reden heb. het zijn meerdere dingen die me heel erg dwars zitten. Zoals mijn familie die om de haverklap wel commentaar weet te leveren of me rond commandeert. zeggen hoe ik me moet gedragen. En ik vind een jongen echt heel erg leuk. en ook al bijna een jaar. maar op de een of andere manier als het lijkt dat we allebei 'vlinders' krijgen word het weer doodstil tussen ons. En dit zorgt er weer voor dat ik me de hele dag ontzettend leeg en alleen voel. mijn vriendinnen praten nog nauwelijks tegen me, terwijl we voorheen de hele dag aan het appen waren. En waarom? Geen idee. Als ik het wist kon ik het veranderen.
    Maar dit gevoel. Dat akelige gevoel dat ik nu constant heb vind ik echt niet chill. It's maddening.
    En misschien herkennen jullie het. Is er iemand die me een beetje kan helpen? Want dat zou ik echt wel op prijs stellen.
    Bij mijn vrienden kan ik blijkbaar nu niet terecht.


    The Definition of Insanity

    Astolat schreef:
    Ik heb dat lege gevoel ook heel vaak, bij mij komt het in golven en periodes en bij mij helpt schrijven meestal niet want dan ga ik er nog meer overnadenken. Ik probeer juist zoveel mogelijk het huis uit te gaan ook al heb ik er geen zin in. Bij vrienden kan ik namelijk niet helemaal in mijn eigen leegte verdrinken, terwijl ik dat thuis wel kan.


    I just caught the wave in your eyes

    bedankt voor jullie lieve berichtjes! het doet me ergens goed om het wel kwijt te kunnen.|

    UPDATE:
    -Ik ben op zoek naar een kamer zodat ik het huis uit kan. misschien is het een vlucht, maar ik denk dat de rust me heel erg zou gaan helpen. ook voor mijn studie (ik ga rechten studeren)
    -Ik heb gisteravond die jongen die ik zo leuk vind geconfronteerd. En it's over now. hij meent dat hij nog altijd op date wil. Maar ik geloof hem niet. So i'm kind of trying not to feel too bad about it. probleem is dat ik me nog leger ga voelen op die ma nier
    - er zijn ineens veel mensen die zeggen dat ik aan het veranderen ben. qua karakter. van stuiterbal naar muurbloem. dat idee.

    En iedereen die hier ook last van heeft -- virtual hugs are on your way haha


    The Definition of Insanity