• Hallooo people. Ik heb een vraagje. Ik wil graag een topje kopen van Slipknot, because they're awesome, maar ik ben niet zo vertrouwd met deze soort topjes en dan de bandeau die er bij komt te kijken. Welke maat neem je daar het best in? Ik snap namelijk de maattabel echt niet. Ik heb normaal een maatje 38.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 19:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wil je het bestellen bij Large?
    Ik denk dat je bij het topje een M moet hebben. Bands shirt kunnen kleiner (of groter) uitvallen, dus ik zou daar wel op letten. Misschien staat er iets over bij de recensies. En bij de bandeau moet je meer kijken naar je cup maat.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 19:41 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik zou hem wel een maatje kleiner kopen, anders loop je zo snel het risico dat ze naar beneden zakken.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Als het bij Large is zou ik gewoon twee maten bestellen, ze passen en één van de twee weer terugsturen.
    Dat deed ik ten minste altijd. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb even een vriendin als referentie gebruikt en ik denk dat ik de M in beide stuks ga proberen. Blijkbaar komt ie best lang uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Staat er niet vaak bij Large wat de omtrek is en zo? In de catalogus in ieder geval wel. Misschien dat even raadplegen en jezelf opmeten?
    Uiteraard is twee bestellen zoals OakenshieId al zei ook een goed idee :3

    Ik heb overigens ook zo'n top, maar de bandeau heb ik gewoon van de Hema of zo. Is toch een zwart ding en daar zijn ze goedkoper :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 20:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jawel, maar de borstomtrek is duidelijk niet de hele omtrek, want dan ben ik blijkbaar superfat volgens die tabel, dus het is blijkbaar op een andere manier dat ze meten en dat is niet echt duidelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Jawel, maar de borstomtrek is duidelijk niet de hele omtrek, want dan ben ik blijkbaar superfat volgens die tabel, dus het is blijkbaar op een andere manier dat ze meten en dat is niet echt duidelijk.


    Misschien bedoelen ze de omtrek van de borstkas, dus nummer 2?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Het kon de omtrek niet zijn, want het waren echt weinig cm. Was echt weird. Maar goed, het is besteld, dus hopelijk past het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Het kon de omtrek niet zijn, want het waren echt weinig cm. Was echt weird. Maar goed, het is besteld, dus hopelijk past het.


    Okay, hmm. Nou 1 van de twee maten zullen vast wel passen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bandeaus bij de C&A zijn altijd one size en perfect, kosten ook helemaal niets qua geld, maar twee euro of zo. Ik weet dus niet hoe het qua maten daarmee zit. Met shirts bestel ik vrijwel altijd maatje groter, maar dat komt omdat ik het niet erg vind als iets losjes zit. Is het dan toch te los kan je het altijd retourneren en een andere maar bestellen?? Of inderdaad beide maten tegelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lol, de bandeau zit als gegoten, maar ik zwem zowat in de shirt en het is maar een M. Nu is natuurlijk de vraag of een XS te klein zal zijn of niet, want ik kan denk ik 2x in de M atm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar liever dit soort bandeau zwemkleding, maar het is moeilijk om een kleiner formaat te kopen bovenaan

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 15:45 ]