• Ongeveer een maand geleden ontdekte ik de serie Bates Motel, gebaseerd op de film Psycho. Uit nieuwsgierigheid keek ik een aflevering en ik was meteen verkocht. Ik heb de serie toegevoegd aan mijn lijstje van favoriete series. Omdat ik er eerder nooit over hoorde en eigenlijk niemand ken die de serie kijkt, vroeg ik me af of er onder de Q'ers nog fans zitten van deze serie? Ik vind het een beetje zielig om in mijn eentje fan te zijn, ik wil er graag over praten met andere fans (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb er wel eens over gehoord, maar vergeten en daarna nooit echt gekeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik heb er wel eens over gehoord, maar vergeten en daarna nooit echt gekeken.


    Ik vind het wel een aanrader (:


    16 - 09 - '17

    Echt een goede serie! Ik volg het ook, al kan ik me niet meer herinneren welke aflevering ik precies zit, haha. Leuke acteurs en een goede verhaallijn.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Lolicia schreef:
    Ik heb er wel eens over gehoord, maar vergeten en daarna nooit echt gekeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dylazing schreef:
    (...)

    Ik vind het wel een aanrader (:

    Haha, ik ga eens kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik heb er wel eens over gehoord, maar vergeten en daarna nooit echt gekeken.


    Life is a beautiful struggle

    Donnie schreef:
    Echt een goede serie! Ik volg het ook, al kan ik me niet meer herinneren welke aflevering ik precies zit, haha. Leuke acteurs en een goede verhaallijn.


    Ja, inderdaad!


    16 - 09 - '17

    Ik heb wel wat afleveringen gezien, maar ik vond het eerlijk gezegd echt niks. Die gast is echt een slechte acteur (vind ik) en is echt heel irritant, net als zijn moeder. De bijpersonages vind ik interessanter.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik heb wel wat afleveringen gezien, maar ik vond het eerlijk gezegd echt niks. Die gast is echt een slechte acteur (vind ik) en is echt heel irritant, net als zijn moeder. De bijpersonages vind ik interessanter.


    Haha, soms vind ik ze ook irritant, maar voor de rest vind ik ze wel goed bij de rollen passen.


    16 - 09 - '17