• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    Beauregard
    Daggers
    AwkwardTurtle
    Sociopaths
    Complexes
    Starlord
    Onism
    Necessity
    VladiFerr
    Patriots
    Lizor
    Raccoon
    Somiador
    Curia
    phoeni
    Ikigai
    Cosnett
    TumbIr
    Solemnly
    Saffierblauw
    Constellation
    Skyeward
    Xemerius

    Ilona
    Noa
    Wendy
    Marie
    Britt
    Anna
    Celine
    Noëlle
    Mirte
    Lisa
    Saar
    Femke
    Kellie
    Floor
    Leonie
    -
    Sterre
    -
    Femke 2
    -
    Megan
    Ana(nas)

    Thalia/Ryan
    Cleopatra/Veronica/Zacharias
    Daniël/Anastasia/-
    -
    Dylan/Bambi/Jenna
    Grachelle/Aron
    Blake/Sterling/Kaela
    Kaij
    Luca/Juniper/Ivory
    Nova/Acis
    Diana/Than
    Augustus/Nathaniel/Esmeralda
    Avery
    -/Eris
    Jacob
    Victoria
    -
    -/-
    -
    Valene
    -
    Julianne
    Xzavier/Myah


    • Skip datums & activiteiten •
    zat 15 juli - aankomst dag - geen vaste activiteiten.
    zon 16 juli - tweede dag - geen vast activiteiten.
    vrij 21 juli - avond - capture the flag.
    zat 22 juli - vrije dag - geen vaste activiteiten.
    zon 23 juli - vrije dag - geen vaste activiteiten.

    We skippen continue alle weekdagen, omdat dat moeilijk is om te RPGen, en doen alleen Capture the Flag en de vrije dagen, waarop alles gedaan mag worden met iedereen. Dit is zodat iedereen zo vrij mogelijk kan RPG'en.


    • Vakanties •
    Beauregard - nog niet zeker.
    Ikigai - 2 juli tot ? - wifi.
    Lizor - 13 juli tot 23 juli - wifi onzeker/evt. phone posts.
    Xemerius - 10 juli tot 24 juli - wifi maar geen laptop/evt. phone posts.
    Complexes - 11 juli tot 25 juli - wifi onzeker.
    Starlord - 8 augustus tot 22 augustus - wifi in lobby.
    Onism - 16 juli tot 1 augustus - wifi onzeker.
    AwkwardTurtle - 7 augustus tot 16 augustus - wifi.
    Curia & Saffierblauw - 9 augustus tot 24 augustus - wifi onzeker/evt. iPad posts.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 13:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:52 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Zou Petra misschien head councelor van Nikè mogen zijn? Plus, wil er niemand relaties met één van mijn personages? :') Anders weet ik niet echt waar ik zou kunnen beginnen en dat is ook vrij nutteloos.


    help

    Eren schreef:
    Zou Petra misschien head councelor van Nikè mogen zijn? Plus, wil er niemand relaties met één van mijn personages? :') Anders weet ik niet echt waar ik zou kunnen beginnen en dat is ook vrij nutteloos.


    Ik heb mijn personages voor je? Nathaniel, Augustus en Esmeralda c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naar wie kan ik Roxanne sturen? Aangezien ze vrij lonely is at the moment


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Liam is ook nog vrijgezel, haha :) Ik stuur hem nu zo richting Chiron.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb mijn personages voor je? Nathaniel, Augustus en Esmeralda c;


    Bedankt voor je reactie. ^^ Ik ga ze even doorlezen. (:

    (Ze zijn alledrie heel erg leuk, btw. ;x)

    Ik denk dat Nathaniel en Levi wel overeen zouden komen, aangezien ze beiden vrij speels zijn. Ik had ook in gedachten dat hij de Hermeskinderen wel oké vindt. (: Ik denk dat hij Petra eerder op haar zenuwen zou werken, aangezien zij vrij snel geïrriteerd raakt - ook al is ze ook speels en flirterig maar ik moet haar nog verder uitwerken. Ik ben niet helemaal zeker of Levi en Augustus overeen zouden komen en dat weet ik ook niet bij Petra. Zou eerder moeten weten wat hij van hen denkt? En ik denk dat zowel Petra als Levi Esmeralda wel oké zouden vinden. (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 12:48 ]


    help

    Eren schreef:
    Zou Petra misschien head councelor van Nikè mogen zijn? Plus, wil er niemand relaties met één van mijn personages? :') Anders weet ik niet echt waar ik zou kunnen beginnen en dat is ook vrij nutteloos.


    Vic is ook Nikè, dus misschien een vriendachap? Of iets anders?


    take me back to the basics and the simple life

    Eren schreef:
    (...)

    Bedankt voor je reactie. ^^ Ik ga ze even doorlezen. (:

    (Ze zijn alledrie heel erg leuk, btw. ;x)

    Ik denk dat Nathaniel en Levi wel overeen zouden komen, aangezien ze beiden vrij speels zijn. Ik had ook in gedachten dat hij de Hermeskinderen wel oké vindt. (: Ik denk dat hij Petra eerder op haar zenuwen zou werken, aangezien zij vrij snel geïrriteerd raakt - ook al is ze ook speels en flirterig maar ik moet haar nog verder uitwerken. Ik ben niet helemaal zeker of Levi en Augustus overeen zouden komen en dat weet ik ook niet bij Petra. Zou eerder moeten weten wat hij van hen denkt? En ik denk dat zowel Petra als Levi Esmeralda wel oké zouden vinden. (:


    Is goed ! :3 En dank je heheh , die van jou zijn ook erg leuk ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ikigai schreef:
    (...)

    Vic is ook Nikè, dus misschien een vriendachap? Of iets anders?


    Hmm, ze hebben dezelfde moeder maar ik denk dat hun persoonlijkheid wel wat botst. Misschien kunnen ze elkaars ogen uitkrabben maar ze houden wel van elkaar en zijn dus typische zusjes die over alles ruzie maken? ^^ Ik denk dat Petra zich beschermend tegenover Vic zou opstellen, maar dat ze nooit luidop zou zeggen dat ze Vic eigenlijk heel erg schattig vindt. Petra is ook vrij bazig dus als Vic iets tegen haar beslissingen zou willen inbrengen, zal het waarschijnlijk in ruzie eindigen. :') (Met de argumenten van 'ik ben de oudste' en 'ik ben head councelor' - als dat mag, daar moet ik nog reactie op krijgen.)


    help

    Raccoon schreef:
    (...)

    Is goed ! :3 En dank je heheh , die van jou zijn ook erg leuk ! :3


    Nahw, dankjewel. (: Maar heb je enig idee wat Augustus dan van Petra en Levi denkt? Of houden we die gewoon bij kennissen?


    help

    Eren schreef:
    (...)

    Nahw, dankjewel. (: Maar heb je enig idee wat Augustus dan van Petra en Levi denkt? Of houden we die gewoon bij kennissen?


    Op zich denk ik dat hij Petra wel gaat mogen, maar misschien ook deels rivalen zijn van elkaar? Petra is intelligent en strategisch wat tijdens wedstrijden haar dus een grote tegenstander maakt voor hem (zeker als ze bij capture the flag , bondgenoten word met Athena -maar dat is nu nog niet van toepassing ofc :3 )

    Tussen Levi en Augustus zal het eerder neutraal zijn en dus gewoon kennissen, hij zal wel aardig doen zolang Levi dat ook tegen hem is :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Op zich denk ik dat hij Petra wel gaat mogen, maar misschien ook deels rivalen zijn van elkaar? Petra is intelligent en strategisch wat tijdens wedstrijden haar dus een grote tegenstander maakt voor hem (zeker als ze bij capture the flag , bondgenoten word met Athena -maar dat is nu nog niet van toepassing ofc :3 )

    Tussen Levi en Augustus zal het eerder neutraal zijn en dus gewoon kennissen, hij zal wel aardig doen zolang Levi dat ook tegen hem is :3


    Nope, ze kan Athena niet uitstaan, haha. :'D En voor Levi is dat goed, want dit is zijn eerste zomer. (Hij zit er zes maanden.) Maar voor Petra en Augustus lijkt het me wel leuk om een beetje frenemies te zijn. (:


    help

    Eren schreef:
    (...)

    Hmm, ze hebben dezelfde moeder maar ik denk dat hun persoonlijkheid wel wat botst. Misschien kunnen ze elkaars ogen uitkrabben maar ze houden wel van elkaar en zijn dus typische zusjes die over alles ruzie maken? ^^ Ik denk dat Petra zich beschermend tegenover Vic zou opstellen, maar dat ze nooit luidop zou zeggen dat ze Vic eigenlijk heel erg schattig vindt. Petra is ook vrij bazig dus als Vic iets tegen haar beslissingen zou willen inbrengen, zal het waarschijnlijk in ruzie eindigen. :') (Met de argumenten van 'ik ben de oudste' en 'ik ben head councelor' - als dat mag, daar moet ik nog reactie op krijgen.)


    Klinkt prima! (:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb hun relaties erbij gezet, hopelijk is het oké voor jullie. (:


    help

    Voor relaties heb ik Danny, Ana en Chris nog :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    Voor relaties heb ik Danny, Ana en Chris nog :3


    Ik lees ze straks eens door, moet nu opruimen. :'D


    help