• De struggle als je fave louis heet HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dan gebruik je een '


    Danmarks Dynamite.

    OH DAMN 70 EURO


    Danmarks Dynamite.

    Ik schreef dat op de crosstrainer dus ik ga nu even normaal antwoorden..
    Het is inderdaad wel riskant om te doen, hm. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb echt struggles, want mijn benen zijn dunner geworden, maar dat was niet wat ik wou. Mijn buik lijkt nog steeds dik af.


    Danmarks Dynamite.

    Jup. 70 euro, dus ik snap ook wel dat ze moeilijk doet, maar aan de ene kant is dit maar 11 euro en ik was al fan van ATC überhaupt voordat ik van 5SOS' bestaan af wist en nog doet ze dit. Ik snap het niet. Mja. Dat ligt vast ook weer aan mij. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Ik heb echt struggles, want mijn benen zijn dunner geworden, maar dat was niet wat ik wou. Mijn buik lijkt nog steeds dik af.


    Mijn buik is ook dik. Maar ik doe er niets aan just because I'm too lazy. Al hoe wel ik best wel een crop top zou willen dragen want dat lijkt me awesome maar ik lijk zwanger zo ja nee ja nee..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    Mijn buik is ook dik. Maar ik doe er niets aan just because I'm too lazy. Al hoe wel ik best wel een crop top zou willen dragen want dat lijkt me awesome maar ik lijk zwanger zo ja nee ja nee..


    @ je eerste berichtje, ja misschien wist ze dat niet. Maar ik zie ook niet in waarom het zo erg is. :c
    @ dit berichtje, daarom heb ik highwaist short gekocht, anders had ik het ook nooit gedaan meh.


    Danmarks Dynamite.

    Het kutte is, is dat mijn broekjes nu te groot zijn en dat haat ik dus.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    @ je eerste berichtje, ja misschien wist ze dat niet. Maar ik zie ook niet in waarom het zo erg is. :c
    @ dit berichtje, daarom heb ik highwaist short gekocht, anders had ik het ook nooit gedaan meh.


    Jawel, ik heb dat gezegd om als een van m'n argumenten te gebruiken, maar dat werkte alleen maar averechts. En Rick gaat zich er dan ook altijd mee bemoeien en ik word zo moe van hem. Helemaal nu hij werk heeft denkt hij dat hij het gemaakt heeft. Maar nee gozer, je blijft voor de tweede keer zitten dus houd je bek. (cat) Als ik dat dan zeg heb ik ook weer alles gedaan HAHAHA.
    Hmhm. Maar idk of highwaist staat dus ja :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    Jawel, ik heb dat gezegd om als een van m'n argumenten te gebruiken, maar dat werkte alleen maar averechts. En Rick gaat zich er dan ook altijd mee bemoeien en ik word zo moe van hem. Helemaal nu hij werk heeft denkt hij dat hij het gemaakt heeft. Maar nee gozer, je blijft voor de tweede keer zitten dus houd je bek. (cat) Als ik dat dan zeg heb ik ook weer alles gedaan HAHAHA.
    Hmhm. Maar idk of highwaist staat dus ja :')


    Moet je echt eens proberen highwaist. Het broekje zit over je navel en als je dan een croptop aan hebt zie je praktisch niks van je buik alleen als je heel uitbundig gaat doen natuurlijk.

    En oh damn, wat een kutterd. Maar je hebt toch gekeken voor folders?


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Moet je echt eens proberen highwaist. Het broekje zit over je navel en als je dan een croptop aan hebt zie je praktisch niks van je buik alleen als je heel uitbundig gaat doen natuurlijk.

    En oh damn, wat een kutterd. Maar je hebt toch gekeken voor folders?


    Oh aha. Nah ja, ik ga nu sowieso niets kopen totdat ik weer werk heb :') - morgen voor de laatste keer loon hoor je me huilen, ik wel -

    Ja. Ugh. Ja, ik heb me opgegeven, maar zal toch wel niets worden lol. Alles zit me tegen nu :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IK MAAK CARA ECHT EEN KLOJO HAHAHAHAHA

    "Nee, eigenlijk niet," ik zag hoe er een denkrimpel op zijn voorhoofd verscheen voordat hij verder ging met praten. Laurianne keek allang weer naar hem. "Ik weet niet precies wat je met Cal besproken hebt, maar hij lijkt nog meer verdrietig dan dat hij daarvoor was."
    Ik knipperde even met mijn ogen, was dat alles? Was dat waarom hij zo nodig achter me aan moest komen? Oké, aan de ene kant was het misschien wel lief, maar op dit moment vond ik het vrij irritant.
    "Oh." Was dan ook het enige wat ik zei en een grinnik rolde over Laurianne's lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OH YES FUCKING YES


    Danmarks Dynamite.

    IK HAAT MEZELF HAHAHAHAHA oke nee ik word hier gewoon weer vrolijk van en daarom doe ik het sorry ashy

    "Waarschijnlijk is hij gewoon verdrietig omdat ik er weer over ben begonnen, ik heb verder geen aanwijzingen om iets te kunnen speculeren." Wat een woorden. Zou hij weten wat dat betekend?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    IK MAAK CARA ECHT EEN KLOJO HAHAHAHAHA

    "Nee, eigenlijk niet," ik zag hoe er een denkrimpel op zijn voorhoofd verscheen voordat hij verder ging met praten. Laurianne keek allang weer naar hem. "Ik weet niet precies wat je met Cal besproken hebt, maar hij lijkt nog meer verdrietig dan dat hij daarvoor was."
    Ik knipperde even met mijn ogen, was dat alles? Was dat waarom hij zo nodig achter me aan moest komen? Oké, aan de ene kant was het misschien wel lief, maar op dit moment vond ik het vrij irritant.
    "Oh." Was dan ook het enige wat ik zei en een grinnik rolde over Laurianne's lippen.


    HAHAHAHAAH


    Danmarks Dynamite.