• // T H E 1 9 7 5 //
    Ik had eigenlijk nog geen algemeen fantopic gevonden van The 1975, dus maak ik er bij deze maar eentje aan!


    // F A N S //
    Gaskarths – 01 April.
    • (Lusk)
    Spotgaai
    Complexes
    Gunnulfsen – 01 April.
    • (Surgeon)
    blackndwhite
    Azazel
    Everdeen
    Constellation

    Meld het even als je op de lijst wilt/-je naam hebt veranderd (: + of je naar hun concert in België/Duitsland/Nederland gaat (of in een ander land natuurlijk).

    // A L B U M S & E P s & S I N G L E S //
    • The 1975 – album.

    • Sex – EP.
    • Music for Cars – EP.
    • IV – EP.
    • Facedown – EP.

    • Chocolate – Single.
    • The City – Single.
    • Sex – Single.
    • Girls – Single.
    • Settle Down – Single.
    • Robbers – Single.
    • Heart Out – Single.
    • Medicine – Single.


    // T H E 1 9 7 5 //
    De band is een Britse alternative-/electronic rock band uit Manchester. Ze zijn gelabeled door Dirty Hit en Vagrant Records.

    op de eerste foto van links naar rechts.
    • George Daniel – drummer.
    • Ross MacDonald – bassist.
    • Matthew "Matty" Healy – vocalist, gitarist en pianist.
    • Adam Hann – gitarist.


    // U P C O M I N G //
    The 1975 European Spring Tour – Tour Dates
    Tickets voor hun show in de Heineken Music Hall Amsterdam.
    Tickets voor hun show in Forest National Brussel.
    Matty Healy over een tweede album.

    // O T H E R L I N K S //
    The 1975 on Youtube.
    The 1975 on Twitter.
    The 1975 on Facebook.

    // F A C T S //
    • De band droeg eerst de namen Talkhouse, The Slowdown, Bigsleep en Drive Like I Do.
    • Hun huidige bandnaam hebben ze gehaald uit een boek waar 1 June. The 1975. in was geschreven.

    Feel free to submit things!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 21:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    En ik kijk nog het allermeest uit naar Matty die zo stoned/high/dronken is dat hij van het podium tyft en die sigaretten en joints rookt op het podium terwijl hij flessen wijn drinkt. Oh, en de wietlucht in de hele zaal.
    (Voor mensen die twijfelen of ze wel of niet naar het concert moeten gaan - als wat ik hierboven heb beschreven als een nachtmerrie klinkt kun je beter niet gaan, want dat is letterlijk het hele concert. Matty met zijn engelenstem die alles behalve nuchter geweldig zingt.)
    Al vind ik het publiek vaak wel naar. Veel gillende meisjes die rechtstreeks van tumblr komen met exact dezelfde kleren, Starbucks en die bang zijn in crowds en boos worden als je tegen ze aan staat. Dat is echt 70%, en de andere 30% is óf stoned/dronken of nuchter en supercool.


    Nee inderdaad, Tumblr chicks zijn zo annoying. Omfg. Nee maar echt Matty die high is en die een backstage persoon kickt wil ik eigenlijk ook heel erg graag zien zien (happened once, I hope it'll happen twice) anyway ik ga dus ook staan maar ik ben echt niet bijzonder groot dus sowieso komen er van die bitches expres voor me staan, zoals bij Sam Smith, jeez wat een trutten waren dat.


    I just caught the wave in your eyes

    Surgeon schreef:
    (...)
    Mijn muzieksmaak is vrij breed, dus daarom geef ik heel veel bands de kans door er minstens één nummer van te luisteren.
    En bij deze band is het aantal nummers dat er van luister uitgebreid naar een heel album.


    Hahaha same, maar das iets goeds toch :Y) wil je op de lijst?


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Hahaha same, maar das iets goeds toch :Y) wil je op de lijst?

    Tja. Ik weet het niet zo goed. Fan is misschien een te groot woord.
    En om eerlijk te zijn heb ik niet het hele album geluisterd, omdat het me iets te veel van hetzelfde werd na een tijdje. Maar het staat hoe dan ook op m'n Spotify.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Nee inderdaad, Tumblr chicks zijn zo annoying. Omfg. Nee maar echt Matty die high is en die een backstage persoon kickt wil ik eigenlijk ook heel erg graag zien zien (happened once, I hope it'll happen twice) anyway ik ga dus ook staan maar ik ben echt niet bijzonder groot dus sowieso komen er van die bitches expres voor me staan, zoals bij Sam Smith, jeez wat een trutten waren dat.


    I'm not even kidding, vorige keer waren er al mensen aan het wachten vanaf half 6. Het concert begon om 8 uur.
    Half 6 's ochtends. WAT.
    Dus vooraan staan gaat je nooit in je leven lukken, wij stonden best wel ver achteraan omdat we er pas om half 7 waren maar ik bedoel, je bent in één ruimte met Matty Healy, dus... (Je kunt niet zitten toch?)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    I'm not even kidding, vorige keer waren er al mensen aan het wachten vanaf half 6. Het concert begon om 8 uur.
    Half 6 's ochtends. WAT.
    Dus vooraan staan gaat je nooit in je leven lukken, wij stonden best wel ver achteraan omdat we er pas om half 7 waren maar ik bedoel, je bent in één ruimte met Matty Healy, dus... (Je kunt niet zitten toch?)


    Jawel, je hebt zo'n vage zit ring bovenaan haha.
    Anyway echt wel, gwn beuken met die handel. Bij Sam Smith stonden we eerst achteraan en toen ergens over de helft vooran (cat) klein zijn is ook fijn hehe :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    Surgeon schreef:
    (...)
    Tja. Ik weet het niet zo goed. Fan is misschien een te groot woord.
    En om eerlijk te zijn heb ik niet het hele album geluisterd, omdat het me iets te veel van hetzelfde werd na een tijdje. Maar het staat hoe dan ook op m'n Spotify.


    Ga Milk/You/Me luisterem c: ik heb je gwn ff tussenhaaljss gezet, dus meer dat je luistert.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Jawel, je hebt zo'n vage zit ring bovenaan haha.
    Anyway echt wel, gwn beuken met die handel. Bij Sam Smith stonden we eerst achteraan en toen ergens over de helft vooran (cat) klein zijn is ook fijn hehe :Y).


    We hebben het geprobeerd maar de crowd is echt fucking kut dus je wilt niet eens vooraan staan omdat je dan doodgedrukt wordt, lol.
    Ik ga gewoon met m'n beste vriendin wijntjes drinken en sigaretjes roken in het publiek gok ik.
    (Ik ben nog nooit in de HMH geweest, al mijn baes stonden altijd in kleine zalen.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vind het trouwens SUPERSTOM dat niet al hun muziek op Spotify staat. Ik mis Milk en You en So Far en Anobrain en Undo en aLLES. (Gelukkig heb ik het deluxe album maar still.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    We hebben het geprobeerd maar de crowd is echt fucking kut dus je wilt niet eens vooraan staan omdat je dan doodgedrukt wordt, lol.
    Ik ga gewoon met m'n beste vriendin wijntjes drinken en sigaretjes roken in het publiek gok ik.
    (Ik ben nog nooit in de HMH geweest, al mijn baes stonden altijd in kleine zalen.)


    Tja ik ben bevriend met good girls dus roken en drinken gaat m denk ik niet worden, hoewel we wel meeroken met de crowd :').
    De HMH is echt een chill zaal, echt net niet te groot of te klein you know ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Tja ik ben bevriend met good girls dus roken en drinken gaat m denk ik niet worden, hoewel we wel meeroken met de crowd :').
    De HMH is echt een chill zaal, echt net niet te groot of te klein you know ^^.


    Mocht je een wijntje willen na de show dan weet je ons tegen die tijd wel te vinden, hahaha.
    Ik ben tot nu toe in 013, Paradiso, Melkweg, Tivoli Vredenburg, Simplon en Hedon geweest. Echt allemaal 5000 en minder mensen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Ik vind het trouwens SUPERSTOM dat niet al hun muziek op Spotify staat. Ik mis Milk en You en So Far en Anobrain en Undo en aLLES. (Gelukkig heb ik het deluxe album maar still.)


    So Far en Anobrain staan er op ^^! Music for Cars staat sinds kort op Spotify. Ik heb Milk en You ook op Spotify door een hack ik kan je hem vertellen c: oh wacht dat is tegen de regels.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    So Far en Anobrain staan er op ^^! Music for Cars staat sinds kort op Spotify. Ik heb Milk en You ook op Spotify door een hack ik kan je hem vertellen c: oh wacht dat is tegen de regels.


    Ahh ja ik heb alles er op staan omdat het op m'n computer staat dus ik dacht dat het er niet opstond, haha.
    TROUWENS, ZE HEBBEN ECHT GEWELDIGE MERCH.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Mocht je een wijntje willen na de show dan weet je ons tegen die tijd wel te vinden, hahaha.
    Ik ben tot nu toe in 013, Paradiso, Melkweg, Tivoli Vredenburg, Simplon en Hedon geweest. Echt allemaal 5000 en minder mensen.


    Hahaha is goed, me loves wine *-*. Ik ben de enige van mijn vriendinnen die ooit überhaupt meer dan een volle glas alcohol op één avond op heeft gehad, dus je snapt me al :').
    Ik ben geen van al die geweest bh. Alleen Ziggo, HMH en ArenA, hoewel ArenA echt het kutste concert ooit was tbh. 1D fangirl fase.


    I just caught the wave in your eyes

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ahh ja ik heb alles er op staan omdat het op m'n computer staat dus ik dacht dat het er niet opstond, haha.
    TROUWENS, ZE HEBBEN ECHT GEWELDIGE MERCH.


    JA OMFG <3. Ik wil zo graag iets van hun alleen vinden mijn ouders het zonde door import duties... Meh. Ik vind het trouwens heel cool dat ik jou heb ontmoet. I mean. Gewoon awesome.


    I just caught the wave in your eyes

    Btw eh: ik ben heel trots op de lay-out van de beginpost hehe :Y).


    I just caught the wave in your eyes