• // T H E 1 9 7 5 //
    Ik had eigenlijk nog geen algemeen fantopic gevonden van The 1975, dus maak ik er bij deze maar eentje aan!


    // F A N S //
    • Gaskarths – 01 April.
    • (Lusk)
    • Spotgaai
    • Complexes
    • Gunnulfsen – 01 April.
    • (Surgeon)
    • blackndwhite
    • Azazel
    • Everdeen
    • Constellation

    Meld het even als je op de lijst wilt/-je naam hebt veranderd (: + of je naar hun concert in België/Duitsland/Nederland gaat (of in een ander land natuurlijk).

    // A L B U M S & E P s & S I N G L E S //
    • The 1975 – album.

    • Sex – EP.
    • Music for Cars – EP.
    • IV – EP.
    • Facedown – EP.

    • Chocolate – Single.
    • The City – Single.
    • Sex – Single.
    • Girls – Single.
    • Settle Down – Single.
    • Robbers – Single.
    • Heart Out – Single.
    • Medicine – Single.


    // T H E 1 9 7 5 //
    De band is een Britse alternative-/electronic rock band uit Manchester. Ze zijn gelabeled door Dirty Hit en Vagrant Records.

    op de eerste foto van links naar rechts.
    • George Daniel – drummer.
    • Ross MacDonald – bassist.
    • Matthew "Matty" Healy – vocalist, gitarist en pianist.
    • Adam Hann – gitarist.


    // U P C O M I N G //
    • The 1975 European Spring Tour – Tour Dates
    • Tickets voor hun show in de Heineken Music Hall Amsterdam.
    • Tickets voor hun show in Forest National Brussel.
    • Matty Healy over een tweede album.

    // O T H E R L I N K S //
    • The 1975 on Youtube.
    • The 1975 on Twitter.
    • The 1975 on Facebook.

    // F A C T S //
    • De band droeg eerst de namen Talkhouse, The Slowdown, Bigsleep en Drive Like I Do.
    • Hun huidige bandnaam hebben ze gehaald uit een boek waar 1 June. The 1975. in was geschreven.

    Feel free to submit things!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 21:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    Hahaha is goed, me loves wine *-*. Ik ben de enige van mijn vriendinnen die ooit überhaupt meer dan een volle glas alcohol op één avond op heeft gehad, dus je snapt me al :').
    Ik ben geen van al die geweest bh. Alleen Ziggo, HMH en ArenA, hoewel ArenA echt het kutste concert ooit was tbh. 1D fangirl fase.


    Oh ja ik ben ook nog in het Sportpaleis geweest voor 1D. Shhhhhhhhh...
    En Dynamo en Effenaar. Oeps. Vergeten, lol.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Oh ja ik ben ook nog in het Sportpaleis geweest voor 1D. Shhhhhhhhh...
    En Dynamo en Effenaar. Oeps. Vergeten, lol.


    Hahaha :W.

    Ik kwam er btw zonet achter dat er ook geen All Time Low topic is :'). Nu wil ik er ook een van hun openen.... Meh.


    I just caught the wave in your eyes

    Gaskarths schreef:
    (...)

    JA OMFG <3. Ik wil zo graag iets van hun alleen vinden mijn ouders het zonde door import duties... Meh. Ik vind het trouwens heel cool dat ik jou heb ontmoet. I mean. Gewoon awesome.


    Ik heb hun Heart Out shirt gekocht bij de gig en ik ga in April sowieso nog een/twee shirts kopen want fav band.
    En jaaaaa, ik hoop wel dat we voor die tijd een keer meeten tho haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ik heb hun Heart Out shirt gekocht bij de gig en ik ga in April sowieso nog een/twee shirts kopen want fav band.
    En jaaaaa, ik hoop wel dat we voor die tijd een keer meeten tho haha.


    ... Okay dat shirt is gewoon fab omfg.
    Jaaaa inderdaad would be so cool hahaha. Ik ga btw een "piercing" (het is niet een "echte" omdat het eentje ergens in mijn oor wordt) laten zetten, fk off-topic tho. Ik maak het wel on-topic door te zeggen dat ik het waarschijnlijk net doe voor het concert :Y).

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 23:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Lusk schreef:
    Ik vind ze wel leuk, eigenlijk. Iemand vroeg of ik meewou naar het concert, maar zo leuk vind ik ze dan weer niet haha.


    same for me


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    De prijs is echt enorm omhoog geschoten in vergelijking met vorige keer tho which is sad, voor 4 oktober betaalde ik 17 euro en wat verzendkosten enzo en voor 1 april betaalde ik al bijna 36 euro. Begrijpelijk, omdat ze in de HMH staan, maar dan nog. Een vriendin van me heeft ze in Bitterzoet gezien geloof ik voor nog geen 100 man en iets van 8 euro. They grow up so fast.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    De prijs is echt enorm omhoog geschoten in vergelijking met vorige keer tho which is sad, voor 4 oktober betaalde ik 17 euro en wat verzendkosten enzo en voor 1 april betaalde ik al bijna 36 euro. Begrijpelijk, omdat ze in de HMH staan, maar dan nog. Een vriendin van me heeft ze in Bitterzoet gezien geloof ik voor nog geen 100 man en iets van 8 euro. They grow up so fast.


    True true, en straks al ze oud zijn en misschien wel legends betaal je 200 euro voor een normaal kaartje. So proud.


    I just caught the wave in your eyes

    Oke ik weet totaal niet hoe dit werkt maar aangezien dit de enige nederlandse 'fanpagina' is die ik kan vinden van The 1975 ga ik het hier maar proberen. Ik wil graag op de lijst al weet ik niet wat dit inhoud haha! Ik heb ook een kaartje gekocht voor The 1975 in de HMH maar geen vrienden die er heen willen dus ik ben op zoek naar iemand die samen wil gaaan. Pleeeeeeease stuur me een bericht want ik wil super graag maar liever niet alleen!

    Mag ik ook op de lijst? Ik wil echt graag naar het concert toe in de HMH maar ik moet eerst even kijken met wie en of ik wel mag.


    Because what we have —love, family, whatever it is— they are always gonna use it against us.

    Oh shit, ik zag je username en heb echt vijf minuten zitten staren hoe jij in godsnaam die username kon hebben, aangezien ik hem heb, haha. Anyway, ik vind The 1975 top! Ik sla aankomend concert helaas over, maar bij de vorige in Utrecht was ik erbij en god wat heb ik toen genoten!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ahahah de hoofdletter 'i' truc c;


    I just caught the wave in your eyes

    - Ik meld me aan als fan


    Geloof niet alles wat je denkt

    // L O V E M E V I D E O – T O M O R R O W //



    https://play.spotify.com/album/3AqhjN79TQZ1bK1FCLJ9fs?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 21:52 ]


    I just caught the wave in your eyes