• Ja, zo voelde het echt. Toen ik in de les aan de tekening begon, wist ik precies wat ik wilde hebben, hoe ik het wilde hebben enzovoorts. Maar toen moest ik het nog uitvoeren, en dat duurde lang, heel lang. Ik kan niet precies zeggen hoe lang, maar ik heb er een half jaar tijdens de les eraan gewerkt (een les is bij ons 70 minuten) en toen waren de lessen voorbij en ik had hem nog niet af. Toen ben ik een aantal keer na school, weet niet hoe vaak maar ik denk wel vaker dan 10x langs geweest om de tekening af te maken, het varieerde van 30 minuten tot 3 uur (ook wel eens 3,5 maar dat weet ik niet zeker) per keer.

    Vandaag, na mijn toetsen, ben ik weer langs geweest en heb ik het definitief afgemaakt.
    Ik ben er echt heel erg trots op, dus ik wilde hem graag even laten zien in een apart topic ipv in het post-je-tekeningen topic.
    Sommige foto's zijn van ontzettend slechte kwaliteit, maar dat boeit me even helemaal niks.



    Het algehele eindresultaat


    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 21:33 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw! Mooi getekend!


    It's never gonna happen, Guys.

    Faelain schreef:
    Ik had eerst vluchtig naar de foto's gekeken en ik dacht dat het een fotocollage was ö
    Wat gaaf zeg!


    Queer zijn is gewoon alles

    Thanks voor de leuke reacties allemaal :$


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly