• Als je iemand niet hebt toegevoegd en diegene jou een bericht stuurt, kan diegene dan zien dat je zijn bericht hebt gelezen?='D
    Mijn baas heeft me geappt (ik werk pas) of ik morgen kan werken in de ochtend, maar ik ga al naar Maastricht en ik wil geen nee zeggen.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja ik ga er vanzelf achterkomen hoe begripvol mijn leidinggevende is.:'d
    Wij moeten ook die weken van te voren aangeven inderdaad.(: &ik ben inderdaad zo stom geweest om te zeggen dat ik naar Maastricht ging, nadat ik dat gezegd had schoot ik weer in de stress....goed bezig :d

    Daar is niets stoms aan, hoor ^^
    Je hoeft het alleen niet te doen, dat je het nu gedaan hebt is geen probleem. Je had de afspraak staan, dat je naar de stad zou gaan is een hele geldige reden. Dan zijn dit allemaal tips voor de volgende keer ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja ik ga er vanzelf achterkomen hoe begripvol mijn leidinggevende is.:'d
    Wij moeten ook die weken van te voren aangeven inderdaad.(: &ik ben inderdaad zo stom geweest om te zeggen dat ik naar Maastricht ging, nadat ik dat gezegd had schoot ik weer in de stress....goed bezig :d


    Kan gebeuren. Nee zeggen is en blijft moeilijk. Heb je ook gezegd wat je in Maastricht gaat doen? Zo niet, dan kun je altijd nog zeggen dat dat privé is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Dat is toch algemeen bekend? Ook dat je de vinkjes uit kunt zetten? Ik heb ze beiden ook uit.

    Nou, dat wist ik niet en ik zit toch wel vaak op Whatsapp.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Edilio schreef:
    (...)

    Nope, en ook als je weer terug het gesprek ingaat blijven ze niet-blauw.


    Beterrr


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly