• Camellia Northcoast is een 12-jarig meisje in dienst van de burgemeester van District 3. Een dienstmeisje wel te verstaan. Haar ouders zijn gestorven na een vreselijk grote ramp in één van de elektriciteitscentrales waar beide ouders werkten. Ze kwam op straat, werkloos en was klaar om ook haar dood in de ogen te kijken. Toen kwam haar kans. De 70ste Hongerspelen waren begonnen en ook maar toen de Boete begon bood Cammelia zich aan om te strijden als tribuut, maar enkel met één doel. Dood gaan. Maar wat als ze plotseling haar dood in de ogen kijkt en het laatste tribuut dat tegen over haar staat vermoordt? Dan is ze de winnaar van de Hongerspelen en zal ze in rijkdom baden, iets wat haar beter bevalt als dan ze had gedacht.

    Deel 2.
    Nadat het Capitool heeft aangekondigd dat oude winnaars van de Hongerspelen zullen moeten vechten in de Arena voor de 75ste Hongerspelen ziet Camellia dit als haar kans. Ze moest en zal de Hongerspelen winnen, overleven en met alle eer strijken die ze ook maar kan hebben. Om haar en haar mede-tribuut [...] klaar te stomen, bekijken ze net als alle andere districten, de video's van de oude gevechten. Als ze bij de 74ste Hongerspelen zijn aangekomen, is er één iemand die hun opvalt. De winnaar, Peeta Mellark. Samengespeeld met zijn mede-tribuut Katniss Everdeen die ten prooi viel naast Rue, het tribuut uit district 11. Vooral de spannende finale waar ze zwakke Peeta Cato van de Hoorn Des Overvloeds afgooit is een spectaculaire show. Cammelia krijgt de opdracht Peeta te vermoorden, maar wat als in de arena plotseling alles anders loopt?


    Voor dit té lang wordende verhaal heb ik dus rollen nodig en vrij veel ook! Ik ga maar een aantal rollen uit de officiele boeken gebruiken, maar dat zien jullie wel.

    What do I need?
    Voor deel 1:
    # Tributen district 1 t/m 11.
    # Mannelijk tribuut van district 12.
    # Het voorbereidingsteam van beide tributen.
    # Man én vrouw [en eventueel kinderen] waarbij Camellia in dienst is.
    Voor deel 2:
    # Tributen district 1 en 2.
    # Mannelijk tribuut district 3.
    # Tributen district 5 en 6.
    # Mannelijk tribuut district 7.
    # Tributen district 8 t/m 11.
    # Vrouwelijk tribuut district 12.
    # Spelmaker van de spelen (wordt ook gebruikt voor deel 1).

    Wat moet je invullen?
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Bijnaam: Denk aan zoiets als Foxface van de originele boeken.
    Leeftijd en geboortedatum:
    Spelen gewonnen: Het nummer van de spelen.
    Karakter: Niet al te lange omschrijving.
    Uiterlijk: Bekend persoon én omschrijving.
    Sterkste punt in de arena:
    Extra:
    Titel:
    Waarschuwing?:

    Thanksss!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:06 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga tributen invullen en de man en vrouw plus de kinderen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    District 6, deel 2.
    Voornaam: Skinny
    Achternaam: Deen
    Volledige naam: Skinny Merging Deen - Ik ben zo slecht in namen verzinnen -
    Bijnaam: Runner, omdat ze super hard kan rennen.
    Leeftijd en geboortedatum:15 jaar. 10 juli 1996.
    Spelen gewonnen: 72e spelen.
    Karakter: Skinny is erg behulpzaam. Als je iets vraagt zou ze het waarschijnlijk nog doen ook, misschien komt ze daardoor wat onzeker over, wat een slechte eigenschap is in de spelen. Skinny neemt niet snel de leiding, dat laat ze liever aan iemand anders over en ze houdt zich liever op de achtergrond. Skinny kan soms heel impulsief zijn, ze gaat dan in actie zonder een goed plan te bedenken, dat kan zijn voordelen en nadelen hebben bij de spelen. Een goed voordeel is dat ze daardoor zoveel durft dat veel sponsors onder de indruk zijn. Een nadeel is dat het misschien wel je dood kan zijn. Skinny is niet echt een prater, waardoor ze soms heel stil kan zijn. Ze hoeft niet veel te zeggen en denkt het liever.
    Uiterlijk:

    Luiza Kramek
    Skinny heeft halflang krullend bruin haar. Ze heeft felgroene ogen, wat velen mensen mooi aan haar vinden. Skinny heeft een hartvormig/rond hoofd en een íets dikkere neus dan het gemiddelde. Haar huid is matig getint maar valt wel op. Skinny ziet er vaak uit als een lief meisje die eigenlijk niet veel durft, hopelijk kan ze nog mensen daarmee verassen. Skinny heeft prachtige volle lippen, die ze heeft van haar moeder.
    Sterkste punt in de arena: Skinny kan héél hard rennen, daardoor ook haar bijnaam. Ook kan Skinny heel stil zijn, daarmee bedoel ik dat als ze in een boom zit, niemand haar zou horen. Nog een heel goed sterk punt is dat ze enorm goed is met messen. Ze weet hoe ze die moet gebruiken en waar ze mensen het beste kan raken. Ze kan geweldig richten, dat hadden veel mensen wel gezien in de 72e spelen.
    Extra: Skinny's moeder is overleden toen ze 6 jaar was. Ze moest het vanaf toen een beetje op eigen houtje doen, aangezien haar vader nogal lui is.
    Titel: Geen idee!
    Waarschuwing?: Heel graag!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:40 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dumbledore schreef:
    Ik ga tributen invullen en de man en vrouw plus de kinderen. (:


    Yayyy! Thankyou, honey. xoxo


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hele lullige vraag hoor, maar wat bedoel je met 'Spelen gewonnen' bij invullen? :$


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Embraced schreef:
    Hele lullige vraag hoor, maar wat bedoel je met 'Spelen gewonnen' bij invullen? :$


    Welke spelen je hebt gewonnen. Bijvoorbeeld de 65ste of de 74ste -hoewel dat niet kan van de 74ste heeft Peeta gewonnen-.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Mannelijke tribuut voor distric 3 - deel 2.
    Voornaam: Neil.
    Achternaam: Savarin.
    Volledige naam: Neil Skyler Savarin.
    Bijnaam: Separatar.
    Leeftijd en geboortedatum: Neil is vijftien jaar oud en geboren op 11 September.
    Spelen gewonnen: 73ste als ik het goed heb haha, dan was hij denk ik dertien?
    Karakter: Neil's bijnaam is niet voor niks Separatar, wat een vervorme versie van het latijnse woord voor apart is. Neil is een jongen die lastig te doorgronden is en graag alleen is, omdat hij moeilijk vind om met andere mensen om te gaan. Hij komt vaak wantrouwend over en is dit ook heel erg snel. Neil komt vaak erg fragiel en kwetsbaar over, maar bijna niemand ziet dat hij eigenlijk heel sterk is en heel erg intelligent. Als je Neil leert kennen, kom je erachter dat hij anders is dan dat hij lijkt. Maar Neil zal nooit een jongen zijn met wie je echt goed bevriend wordt, omdat je zo slecht hoogte van hem kunt krijgen.
    Uiterlijk:


    Neil ziet er ouder uit dan dat hij is, de meeste mensen schatten hem ongeveer zeventien. Hij is echter helemaal zo lang nog niet. Hij haalt net de 1.70M en is vrij slank gebouwd, gespierd is hij dus totaal niet. Hij heeft gitzwarte haren die vaak alle kanten op staan. Zijn ogen zijn lichtgroen van kleur en vallen meestal best erg op.
    David Henrie.
    Sterkste punt in de arena: Omdat Neil zo klein en fragiel is, is hij niet echt in staat om zware dingen op te tillen of hoog in bomen te klimmen. Wat hij echter wel goed kan, is zichzelf verstoppen. Hij kan makkelijk schuilen in de bosjes of onopgemerkt ergens naar toe gaan. Dit komt omdat hij zichzelf erg snel voort kan bewegen en dan doodstil is.
    Waarschuwing?: Jaaaaa graag. :9~

    Beetje kort, sorry.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:36 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    District 5.
    Voornaam: Rogue. [Rook.]
    Achternaam: Norwell.
    Volledige naam: Rogue Maximum Norwell.
    Bijnaam: Fog.
    Leeftijd en geboortedatum: Rogue is twaalf jaar oud en geboren op 4 Juni.
    Karakter: Rogue is een heel verlegen meisje. Ze is iemand die mensen snel bewonderd, maar niet naar hen toe durft te gaan. Het is een lief meisje dat geen vlieg kwaad doet. Ze is erg zorgzaam en hecht veel waarde aan dingen als een knuffel. Rogue is helemaal zo'n slim meisje nog niet. Ze maakt veel onhandige foutjes en verontschuldigt zich overal voor. Zij hoort helemaal niet in de spelen thuis.
    Uiterlijk:


    Rogue is een klein en dun meisje van ongeveer 1.55M lang en ze zal niet meer dan 45 kilo wegen. Haar haren zijn lang en lichtblond van kleur. Tijdens de spelen heeft ze ze in een recht ingevlochten vlecht over haar schouders hangen. Haar ogen zijn lichtblauw van kleur en staan mooi in contrast met haar egale, bleke huid.
    Sterkste punt in de arena: Omdat Rogue zo licht is, kan ze goed klimmen en zit ze binnen no-time in een hoge boom. Het eruit komen, gaat meestal iets minder soepel.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Embraced en Dumbledore,
    Uit welk district komen Rogue en Skinny?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    @Embraced en Dumbledore,
    Uit welk district komen Rogue en Skinny?


    Eeeh doe maar 5 ofzo?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Eeeh doe maar 5 ofzo?


    Okay, wil je dat er even boven zetten? En Embraced ook.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Okay, wil je dat er even boven zetten? En Embraced ook.


    Gedaan.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rol: tribuut van District 1
    Voornaam: Hedda
    Achternaam: Rowland
    Volledige naam: Hedda Harper Serena Rowland
    Bijnaam: Valk
    Leeftijd en geboortedatum: Hedda is 18, een van de oudste tributen. Ze is geboren 15 november.
    Spelen gewonnen: 68ste spelen
    Karakter: Hedda is een straightforward, recht op het doel af persoon, die soms vergeet dat er tussenstappen zijn om dat doel te bereiken. Ze is heel direct en open, al kan dat opene soms wat arrogant overkomen, omdat ze zeker niet bang is te zeggen als iets haar niet aanstaat. Daarover staat wel dat niemand haar serieus neemt als het echt niet goed gaat, waardoor ze dan nóg excentrieker gaat doen, in de hoop dat iemand haar pijn opmerkt.
    Uiterlijk:


    Halina Reijn
    Hedda heeft een bleke huid bezaaid met sproetjes, wat ze soms al spottend haar 'camouflagevlekjes' noemt. Ze heeft warrig, krullend bijna, donkerbruin haar een erg doordringende, diepe groene ogen, met een valkenblik, waarvan ze ook haar bijnaam heeft. Haar lichaam is eerder aan de tengere kant, al is ze eerder een vechter dan een vluchter. Dit resulteert in een dun lichaampje met sterke been- en armspieren, maar toch dun genoeg om overal tussen, onder of door te kruipen.
    Sterkste punt in de arena: Ze is enorm agressief, en weet perfect hoe ze iemand moet villen, zonder zelfs maar een wapen te gebruiken. Ook is ze zeer strategisch, en vergelijkt ze de Spelen meer met Schaak, waardoor ze een dode makkelijker kan relativeren. Deze kenmerken zorgen ervoor dat ze een enorm gevaarlijke tegenstander is in de arena. Minpunten: door haar agressiviteit is ze defensief wel heel slecht, en ze is ook moeilijk om mee samen te werken omdat ze niemand vertrouwt.
    Extra: Hedda is op deze leeftijd al getrouwd - tegen haar zin uiteraard- met een rijkere, slimme man. Of, naar haar woorden, 'een saaie eikel die boeken leuker vind dan mij.'
    Titel: /
    Waarschuwing?: mag altijd hoor :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    *le stiekeme bump*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Héél stiekeme en subtiele bump hoor(bloos)
    Ik kan écht geen rollen invullen (joa, kan ik wel, maar ze falen altijd), maar je mag me wel waarschuwen als je begint*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    Héél stiekeme en subtiele bump hoor(bloos)
    Ik kan écht geen rollen invullen (joa, kan ik wel, maar ze falen altijd), maar je mag me wel waarschuwen als je begint*O*


    Als je wil, mag je best een rol invullen! Als ze écht falen -wat vast niet zo is- kan ik er zelf altijd nog wat bij verzinnen! Maar ik zal je sowieso waarschuwen (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.