• Hallo mensen! We zijn alweer aangekomen bij topic nummer 36 ;D Volgens MAL staat deze anime op nummer 36 samen met deze manga.
    Ik persoonlijk ken ze geen van beide :')

    Uitslag Poll Met dank aan Tesla ;D
    Zoals ik al zei heb ik zelf niet gestemd en ik vond niet leuk om op een random iemand te stemmen ;d.
    Maar de uitslag! *tromgeroffel*
    De poodle prijs gaat naar: Guren Ichinose met 0 stemmen! Geweldige prestatie Guren!
    Met een gedeelte vierde plek met wel geteld 1 stem: Krul Tepes & Yoichi Saotome
    De persoon die met brons naar huis gaat met 3 stemmen is: Shiona Hiiragi!
    En met op nummer twee die 1 punt te kort kwam om eerste te worden is: Yuuichirou Hyakuya
    en dat betekent dat met de gouden prijs met 6 punten gaat naar: Mikaela Hyakuya!
    Gefeliciteerd Mika! Ik heb.. Eigenlijk.. Niet.. Echt.. Een prijs... Sorry...
    Misschien als je de Owari fans lief aankijk dat je lieve plaatjes gestuurd krijg.

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Ook als je je drama series bij houd op bijv. Mydramalist.com, geef ze door!
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Morticia (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Taka (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- Itsuka (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 20 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 21 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - MAL - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace
    Chaos Dragon: Sekiryuu Senyaku
    Akagami no Shirayuki-hime

    Dinsdag:
    Overlord
    Million Doll

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Ore Monogatari!
    Gangsta
    Okusama ga Seito Kaichou!
    Ranpo Kidan: Game of Laplace

    Vrijdag:
    Shokugeki no Soma
    Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri
    Aoharu x Kikanjuu
    Wakaba*Girl

    Zaterdag:
    Fairy Tail
    Denpa Kyoushi
    Rokka no Yuusha
    Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai
    Durarara!! X2 Ten
    Ushio to Tora (TV)
    Charlotte

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Baby Steps
    Kekkai Sensen


    Alrighty right. Time for some gifs!
    Helaas heb ik het afgelopen anime seizoen echt totaal geen anime gekeken.. Dus ik kan geen gifs plaatsen van de nieuwste anime :')
    Misschien dat er toch 1 of 2 plaats.. Maar die ben ik echt random tegen gekomen op Tumblr :')
    Have some of my crushes




    Rechtsboven: Kekkai Sensen (If I rememberd right) (Guess why I wanna see the anime :'D)
    Linksboven: Free! (Haruka)
    Rechtsonder: Sword Art Online 2 (Kirito)
    Linksonder: Kuroko no Basket (Kuroko to Kagami)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2015 - 15:16 ]

    Wie heeft Kuroshitsuji: Book of Circus gezien? Want daar gaat de vraag stiekem over. Ik ben heel origineel dus ik vraag naar jullie favoriete Circus Personage. Ik heb Peter & Wendy weggelaten.. Ik mag ze toch niet.

    26.7% (4 stemmen)
     
    Joker

    6.7% (1 stem)
     
    Beast

    33.3% (5 stemmen)
     
    Snake

    0.0% (0 stemmen)
     
    Jumbo

    26.7% (4 stemmen)
     
    Dagger

    6.7% (1 stem)
     
    Doll


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Taka schreef:
    William MacBeth you mean? :D
    The king of despair from Kekkai Sensen? :d

    Oh ja! MacBeth! Dat vertelde je me nog! William Shakespeare en blabla MacBeth!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shinoa schreef:
    Ik snap niet waarom Owari no Seraph zulke lage cijfers krijgt? Iedereen vindt de art stom, ik vind 'm juist mooi en de opening is ook awesome... Ik moet zelf nog 4 afleveringen maar ik weet al zeker dat ik het een 7 of 8 geef.


    Dat vind ik ook wel een waardeloos argument. Oké, ik geef toe dat het ook met smaak te maken heeft.
    Maar de art van owari is gwn goed xd mensen moeten stoppen dan om hem in 144p te kijken en in fatsoenlijke 720p minstens xd

    Shuuya schreef:
    (...)
    Oh ja! MacBeth! Dat vertelde je me nog! William Shakespeare en blabla MacBeth!


    Jaaa dat!
    :d Good Shuuya! Je hebt het onthouden xd hehe



    Doe even alsof er staat women in plaats van man, please :x


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Holy shit. Ik vond net zo'n persoon op animelist en hij/zij heeft 1599 anime gekeken en hij/zij is er nu zo'n 16 aan het kijken of zo.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 23:31 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @Kevin: En ik probeer het spoiler free te houden. :')
    +

    Blackie en King of Despair delen toch alleen maar hun lichaam maar het zijn toch verschillende personen? Nou ja dat is wat ik mij herinner :') Ik zei King of Despair aangezien die gast op dat moment King of Despair is en nou ja niet echt Black. :')

    Nou ja ik ben ook totaal de kluts kwijt want King of Despair is niet een anime only char maar White is anime only en Black is anime/manga only en komt niet voor in de light novel. WHAT IS GOING ON?


    Kekkai sensen needs to get their priorities straight hallelujah.

    OT: Ik ga iets zeggen en hoogstwaarschijnlijk ga ik nu mijn mede Owari fans die helemaal houden van de anime veraden. -Didi i'm sorry- Maar ik ben het toch echt wel eens met de art style argument. Ik ga niet liegen. Ik hou van hoe ze de karakters hebben gemaakt in de anime maar als ik had kunnen kiezen tussen de artstyle van Kyoto Animation -Free!, Sound! Euphonium en Clannad. Volgens mij hebben ze een kick voor uitroep tekens- en wit studio -dus Owari no Seraphs studio en Attack on Titan- dan had ik Kyoto Animation gekozen. Gewoonweg omdat het hoogstwaarschijnlijk mooier was geweest in mijn ogen. Ook heeft Kyoto Animation een artstyle die Ons beter had kunnen 'fitten' -dank U mijn brein voor het vergeten van de Nederlandse vertaling-. Ondanks dat de achtergronden die ze hebben getekend prachtig zijn leken de karakters niet thuis in hun omgeving. Ik kan het vergelijken met het masken van karakters en ze in een andere wereld zetten: Stel je heb Mulan uit Mulan en die zet je neer in de sneeuw scene bij Belle en het Beest. Dan is het niet neer zetten en voila je bent klaar. Nee je gaat spelen met overlays. Veranderd de kleuren en hoogstwaarschijnlijk eindig je in photoshop om het perfect te maken.
    Wit animation stopt bij het neerzetten. Ik heb genoeg scenes gezien waar ze niet werkte met schaduwen en waar de karakters er net uitzagen als mijn falende attempts om te masken. De animators kunnen de karakters aanpassen aan hun omgeving.

    Ik wil niet zeiken op de animators aangezien die mensen het verschrikkelijk hebben kwa inkomen maar ik vind het gewoonweg jammer. Ik kreeg het idee dat ik zat te kijken naar twee verschillende artstylen in plaats van 1 complete.

    Ik ga niet in op hoe Kyoto animation het beter had kunnen doen dan wit kwa directing. Maar het lijkt mij aardig duidelijk dat mensen die Yuunoa leuk vinden eerder voor wit kozen dan mensen die Mikayuu leuk vinden want die doen een moord voor Kyoto Animation directing OnS.
    Gewoonweg omdat naar mijn idee het zo gaat:
    Wit: Yuu en Mika blozen naar elkaar? TIJD OM SHINOA'S HAAR LOS TE LATEN GAAN EN HAAR EN YUU EEN DRAMATISCH LIEFDES VERHAAL TE GEVEN. FUCK THE SQUAD NOBODY GIVES A DAMN ABOUT THEM. Yuu gaat alleen maar door het wild omdat hij Shinoa ziet. Geen ander. Fuck the Fujoshi's.
    Kyoto: Oh Yuu wordt gedragen door Mika? Laten we nog even een scene met Mika's hand langs Yuu's kont glijden. Laten we hier hun gezichten tegen over elkaar animeren maar vergeet niet! Het moet er erg gay uitzien en het moet de Fujoshi's pleasen. Ow vergeet niet om onze infamous voeten scene te animeren. Geef de fujoshi's de tease. Ow Shinoa? Wie is Shinley?

    Natuurlijk is Kyoto Animation 1 van de vele studios uit daar maar ik heb de eerste beste gepakt die in mijn hoofd opschoot.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Shuuya schreef:
    (...)
    Je vergeet Kirito en cutie zonder naam! D:


    Die cutie zonder naam was Blackie.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 23:55 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hunt schreef:
    @Kevin: En ik probeer het spoiler free te houden. :')
    +
    Blackie en King of Despair delen toch alleen maar hun lichaam maar het zijn toch verschillende personen? Nou ja dat is wat ik mij herinner :') Ik zei King of Despair aangezien die gast op dat moment King of Despair is en nou ja niet echt Black. :')

    Nou ja ik ben ook totaal de kluts kwijt want King of Despair is niet een anime only char maar White is anime only en Black is anime/manga only en komt niet voor in de light novel. WHAT IS GOING ON?


    Kekkai sensen needs to get their priorities straight hallelujah.

    OT: Ik ga iets zeggen en hoogstwaarschijnlijk ga ik nu mijn mede Owari fans die helemaal houden van de anime veraden. -Didi i'm sorry- Maar ik ben het toch echt wel eens met de art style argument. Ik ga niet liegen. Ik hou van hoe ze de karakters hebben gemaakt in de anime maar als ik had kunnen kiezen tussen de artstyle van Kyoto Animation -Free!, Sound! Euphonium en Clannad. Volgens mij hebben ze een kick voor uitroep tekens- en wit studio -dus Owari no Seraphs studio en Attack on Titan- dan had ik Kyoto Animation gekozen. Gewoonweg omdat het hoogstwaarschijnlijk mooier was geweest in mijn ogen. Ook heeft Kyoto Animation een artstyle die Ons beter had kunnen 'fitten' -dank U mijn brein voor het vergeten van de Nederlandse vertaling-. Ondanks dat de achtergronden die ze hebben getekend prachtig zijn leken de karakters niet thuis in hun omgeving. Ik kan het vergelijken met het masken van karakters en ze in een andere wereld zetten: Stel je heb Mulan uit Mulan en die zet je neer in de sneeuw scene bij Belle en het Beest. Dan is het niet neer zetten en voila je bent klaar. Nee je gaat spelen met overlays. Veranderd de kleuren en hoogstwaarschijnlijk eindig je in photoshop om het perfect te maken.
    Wit animation stopt bij het neerzetten. Ik heb genoeg scenes gezien waar ze niet werkte met schaduwen en waar de karakters er net uitzagen als mijn falende attempts om te masken. De animators kunnen de karakters aanpassen aan hun omgeving.

    Ik wil niet zeiken op de animators aangezien die mensen het verschrikkelijk hebben kwa inkomen maar ik vind het gewoonweg jammer. Ik kreeg het idee dat ik zat te kijken naar twee verschillende artstylen in plaats van 1 complete.

    Ik ga niet in op hoe Kyoto animation het beter had kunnen doen dan wit kwa directing. Maar het lijkt mij aardig duidelijk dat mensen die Yuunoa leuk vinden eerder voor wit kozen dan mensen die Mikayuu leuk vinden want die doen een moord voor Kyoto Animation directing OnS.
    Gewoonweg omdat naar mijn idee het zo gaat:
    Wit: Yuu en Mika blozen naar elkaar? TIJD OM SHINOA'S HAAR LOS TE LATEN GAAN EN HAAR EN YUU EEN DRAMATISCH LIEFDES VERHAAL TE GEVEN. FUCK THE SQUAD NOBODY GIVES A DAMN ABOUT THEM. Yuu gaat alleen maar door het wild omdat hij Shinoa ziet. Geen ander. Fuck the Fujoshi's.
    Kyoto: Oh Yuu wordt gedragen door Mika? Laten we nog even een scene met Mika's hand langs Yuu's kont glijden. Laten we hier hun gezichten tegen over elkaar animeren maar vergeet niet! Het moet er erg gay uitzien en het moet de Fujoshi's pleasen. Ow vergeet niet om onze infamous voeten scene te animeren. Geef de fujoshi's de tease. Ow Shinoa? Wie is Shinley?

    Natuurlijk is Kyoto Animation 1 van de vele studios uit daar maar ik heb de eerste beste gepakt die in mijn hoofd opschoot.


    @Sam

    Yeah, waar ik eigenlijk mee kwam is dat King of Despair een persoonlijkheidsstoornis heeft en daarom eigenlijk tweedpersoonlijkheden heeft die zich afwisselen. Daaarom vind ik hem wel een awesome character, want dit type die eigenlijk zo is uitgewerkt heb ik nog niet vaak gezien :) Het is echt geweldig hoe hij het ene moment een verlegen, caring jongetje is en het volgende moment een gestoorde respectloze schoft eigenlijk hehe xd Hoewel hij naar mijn mening er wel beter uitziet als king of despair.

    Hahaha jaaa dat is indd wel lastig waar ze in voorkomen xd Ik kijk eigenlijk alleen de anime en daardoor kan ik het aardig volgen.
    VInd het tot zo ver wel echt een leuke anime die veel kanten op kan gaan :) Moet echt weer eens een keer beetje bij kijken, want loop een paar epi's achter.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Morgiana schreef:
    (...)

    Die cutie zonder naam was Blackie.

    Nee dat was de bijnaam die zijn zusje gaf, toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mensen, ik heb Owari no Seraph afgekeken en ik zei tegen m'n beste vriendin om 10 uur s'avonds dat ze die anime moest kijken en ze heeft de hele anime bekeken in één nacht. Respect aan haar. x'D
    Dit betekent dat we onze favoriete ships kunnen roleplayen, yesss.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Nee dat was de bijnaam die zijn zusje gaf, toch?


    Yap dat is t haha. Maar ik vind Blackie veel leuker dan die lange naam ^.^

    @Shinoa: wat zijn je Owari ships? ^^

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 15:54 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Morgiana schreef:
    (...)

    Yap dat is t haha. Maar ik vind Blackie veel leuker dan die lange naam ^.^

    @Shinoa: wat zijn je Owari ships? ^^


    Mika x Yuu, Yuu x Shinoa (misschien brotp, ik weet niet), Yoichi x Shino (omdat het kan x'D) en dat zijn ze wel.
    Jongens, sommigen shippen Ferid x Mika ook. o.o

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 15:45 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Duivelse manga ik zweer het je... Heeft nog maar 3 chapters.. Maar ze zijn lief en dan ineens BAM have some feels. Now I'm not ok.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I wanna jooin :)
    ROWYSO - Hade - 15


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Welkom bij de club Hade-Chan !!

    Wat is je favoriete anime ? en welke genres vind je leuk om te kijken ?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 21:57 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    Welkom bij de club Hade-Chan !!

    Wat is je favoriete anime ? en welke genres vind je leuk om te kijken ?



    Thanks (lol)

    Mijn favoriete anime is Death note, ookal heb ik hem nog niet helemaal uitgezien, maar ik had de real life movies al gezien dusja xD
    Attack on titan was ook geweldig mja x3
    Mijn genre is vooral actie tho ;3


    Ik waarschuw wel ik kijk nog maar anime vanaf dit jaar, dus ik ken er nog niet zo veel xD


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Dit is btw mijn anime lijst :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3