• Het zeer levende praattopic over de zombie rpg!
    Be my guest and chat about... stuff.
    The most important thing is to stay alive.
    - haha I can almost hear the song in my head


    De overgebleven overlevenden zijn:
    -Zevon
    -Dalia
    -Jessica
    -Juniper
    -Leaf
    -Dakota
    -Storm
    -Buddy
    -Rosie
    -Raymond
    -Jessa
    -Elysia

    Not sure:
    -Cassia
    -Lane
    -Diana



    Originele groep
    Vrouwen: [5/6]
    - Cassia "Cas" Zoé Chavez. - Wrestler [1,1]
    -Dalia May Forrester - Stygian[1,3]
    -Diana Artemis Mikashia - Escobar [1,7]
    -Jessica Crimson - Nebthet [1,3]
    -Juniper Al'kapur - Yonggook[1,7]

    Mannen: [4/6]

    -Zevon Brad Lincoln - Stygian [1,1]
    - Nathaniel Robin Leaf. - Blurryface [1,2]
    -Buddy Marsh -Larkin [1,4]
    -Dakota Lennox - Casby[1,8]

    Rondzwervende nieuwe groep(deze zijn nog niet bij de originele groep, maar spoedig wel)
    Vrouwen[1/2]
    - Rosie-Jane Francis - Vluuv [1,9]
    -Jessa Taylor Wilkinson - Complexes[1.10]

    Mannen
    -Lane Rocco Lincoln - Wrestler [1,1]
    - Storm Roselix – Jorah [1,7]
    -Raymond Sebastian Clement - Archer[1,10]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 17:25 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik ben vanaf nu tot volgende week zaterdag weg! (:

    Jorah schreef:
    Ik ben vanaf nu tot volgende week zaterdag weg! (:

    HAVE FUN.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh whoops ik realiseer me nu dat er een regel was over 2 andere posts voordat je zelf weer post, maar ik ga morgen op vakantie en dan heb ik minder makkelijk internet dus ik hoop dat het toch ok is dat ik net heb gepost :x

    Ik zie ook net dat ik in mijn rolbeschrijving Beatrix Kiddo uit Pulp Fiction had staan terwijl dat natuurlijk Kill Bill hoort te zijn, dubbel whoops

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 15:11 ]

    Hey, ik ben mn rol een beetje aan het afmaken (later dan de bedoeling was, want drukte) en dan kom ik er ergens een keer bij springen haha. Is er iemand die me een beetje kan vertellen wat er nu een beetje allemaal aan de hand is? anders moet ik alles helemaal terug lezen en daar heb ik nu geen tijd voor. Oh en waar ik straks misschien kan opduiken (':

    coven schreef:
    Hey, ik ben mn rol een beetje aan het afmaken (later dan de bedoeling was, want drukte) en dan kom ik er ergens een keer bij springen haha. Is er iemand die me een beetje kan vertellen wat er nu een beetje allemaal aan de hand is? anders moet ik alles helemaal terug lezen en daar heb ik nu geen tijd voor. Oh en waar ik straks misschien kan opduiken (':


    Op het moment is de groep verwikkeld in een dilemma. Plots zijn twee buitenstaanders in de buurt van hun terrein. Een klimt over het hek heen en mijn personage Zevon is een aan het redden.
    Was jouw personage ook een buitenstaander? Want dan wordt het wat moeilijk aangezien er dan opeens drie mensen zijn. Wel heel toevallig D:

    @Vluuv, geen probleem hoor!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    hm, ja ik ben ook een buitenstaander.. dan is het wel een beetje toevallig inderdaad. Het is het denk ik wel even wachten voor ik kan inspringen dan zeker.

    coven schreef:
    hm, ja ik ben ook een buitenstaander.. dan is het wel een beetje toevallig inderdaad. Het is het denk ik wel even wachten voor ik kan inspringen dan zeker.


    Misschien kan je dan beter gelijk bij de groep horen ipv eerst buitenstaander te zijn. Anders duurt het wel even voor je kan inspringen D:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    coven schreef:
    hm, ja ik ben ook een buitenstaander.. dan is het wel een beetje toevallig inderdaad. Het is het denk ik wel even wachten voor ik kan inspringen dan zeker.

    Of mijn personage is te bad-ass om meteen van de groep af te wijken en zelf naar eten op te zoeken ofzo? Dat ze jouw personage tegenkomt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Of mijn personage is te bad-ass om meteen van de groep af te wijken en zelf naar eten op te zoeken ofzo? Dat ze jouw personage tegenkomt?


    Je kan Dali inderdaad wel ontmoeten. Dat die in de stad rondloopt en jouw personage tegenkomt :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Okeoke haha, ik zal vanavond waarschijnlijk wel een stukje kunnen schrijven dan!

    Ik wil op zich wel, maar tot aan de herfstvakantie heb ik nauwelijks tijd in verband met School Examens. Daarna weet ik nog niet of in genoeg zin en inspiratie heb. IK kijk het nog even aan, het is ook afhankelijk van wie er allemaal meedoen :3

    At yerrr service.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Arrr, you can count on me, me lovely lass Janine <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe mee c:

    Pinkett schreef:

    At yerrr service.


    I just watched all those movies yesterday *-*


    @lilo Lobi <3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.