• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    • Thalia May Jove - Beauregard [HC] 1.12
    • Cleopatra Phoebe North - Daggers 1.3
    • Christian 'Chris' Michael Bennett - Backbiter 1.19
    • [G] Luca Alessandro Giraldi - VladiFerr

    Cabin 3 (Poseidon)
    • [G] Adelaide Maeve Winchester - Superior 1.7
    • Dylan James Jackson - Blurrierface 1.10
    • Liam Raphael Emell - Anaklysmos 1.18
    • Gereserveerd - Greenleaf

    Cabin 4 (Demeter)
    • Nova Paislee Branch - Patriots 1.15

    Cabin 5 (Ares)
    • Grachelle “Gracy” Andrews - Starlord 1.3
    • Augustus Nikolaj Josephs - Raccoon [HC] 1.10
    • Atlas Phineas Archibald - Baelor 2.3

    Cabin 6 (Athena)
    • Kaela “Kay Louanna Parthéna - Astrophe 1.11
    • Daniel Hyde - Backbiter [HC] 1.9
    • Gereserveerd - Greenleaf
    • Roxanne Sappho Parva - Necessity 1.18

    Cabin 7 (Apollo)
    • Kaij Silvano Gualtiero - Necessity 1.3
    • Juniper Abigail Celena Blackwood - VladiFerr 1.7
    • Bambi Olivia Jones - Blurrierface 1.11
    • Aurora Edana Bebhinn - Curia 1.20

    Cabin 9 (Hephaestus)
    • Acis Griffin Ambrose - Patriots [HC] 1.11
    • Gereserveerd - Solemnly
    • Pyper "Pip" Magdalone Niklasson - Royai 1.20
    •Dakatia Zafirah Odalys - QueenStark 2.2

    Cabin 10 (Aphrodite)
    • Jenna Cara Wilkinson - Blurrierface [HC] 1.8
    • Diana Aimee Contouré - BIack 1.1

    Cabin 11 (Hermes)
    • Nathaniel Scot Parrish Maverick - Raccoon 1.3
    • Anastasia "Ana" Blake - Backbiter 1.14
    • [G] Zacharias Leon Stoll - Daggers [HC]
    • Miguel 'Calaca' Gabriel Santos - LukeRHemmings 1.18

    Cabin 12 (Dionysus)
    • Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano - Xemerius 1.16

    Cabin 13 (Hades)
    • Than Methusael Sephtis - BIack 1.5
    • Avery Gladwyn - Blurrierface 1.4
    • Blake Crevan Orcus - Astrophe 1.9 [HC]
    • Eris Persephone Sephtis - Curia 1.9

    Cabin 14 (Iris)
    • Jacob "Jake" Frances Campling - phoeni 1.5
    • Valene Bride Aslan - Saffierblauw 1.16
    • [G] Alesea Atley Whitfield - Constellation 2.1
    • [G] Paige Prudence "Prue" Whitfield - AlisonAriaEmily 2.2

    Cabin 15 (Hypnos)
    • Sterling "Chav" Chavez Orcus - Astrophe 1.13

    Cabin 16 (Nemesis)
    • Esmeralda Thekla D'Aramitz - Raccoon 1.13

    Cabin 17 (Nike)
    • Victoria Dana Davison - Ikigai 1.11
    • Petra Diane Wilder - Rivetra 1.19

    Cabin 18 (Hebe)
    • [G] Julianne Aberdeen Carter - Anatomy 1.17
    • Atlas Phineas Archibald - Royai 2.3

    Cabin 19 (Tyche)
    • Aron Seely Devland - Starlord 1.3

    Cabin 20 (Hecate)
    • Ryan Andrews - Beauregard 1.13
    • Ivory Eos Abella - VladiFerr 1.9
    • Myah Kallyope Abella - Xemerius 1.12
    • Levi Wolf Hunter - Rivetra 1.19


    • Regels •
    Algemeen:
    • Hou de jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Na 5 dagen zal je rol komen te vervallen.
    • Vraag toestemming voor speciale gaves zoals Charmspeak en Fire-use.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Geen OOC ruzie.
    • OOC in het speeltopic tussen haakjes.
    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol na 4 dagen te komen vervallen.
    • Ik wil graag dat deze RPG deze vakantie volhoudt. Denk dus goed na voordat je mee doet.
    • Algemene Q regels gelden hier ook.
    • Alles in ABN.

    Personages:
    • Niet meer dan 4 personages per persoon.
    • Eén kind van de Big Three per persoon.
    • Eén Head Counselor per persoon.
    • Niet meer dan één kind met een speciale kracht per persoon (dit liever ook niet).
    • Niet meer dan 2 meisjes per persoon, meer dan 2 jongens mag wel.

    Camp Rules:
    • Zonder toestemming van HC mag je niet iemand anders Cabin binnen.
    • Nooit alleen het bos betreden.
    • Je zit altijd aan je eigen tafel tijdens alle maaltijden.
    • Je mag het kamp niet verlaten zonder toestemming.
    • Na 11 uur mag je je Cabin niet verlaten, of de Harpies zullen je opeten.
    • Je bent verplicht deel te nemen aan de verplichte activiteiten.


    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic 1

    Speeltopics:

    Praattopics:
    Praattopic 1


    • Extra Informatie •
    • Camp Half-Blood en Camp Jupiter zijn vriendelijk. Als je het andere kamp wilt bezoeken, is dat mogelijk. Eerst moet er toestemming worden gevraagd aan Chiron.
    • Let op: Je mag ook een kind van twee Demigods. Bedenk je wel dat de kinderen van Frank en Hazel onwaarschijnlijk zijn, omdat die naar Camp Jupiter zouden gaan. Als je een kind van twee Demigods wilt, geldt het volgende: een jongen zal in de cabin van zijn vader komen, een meisje in de cabin van haar moeder. Blijf wel realistisch!
    • Chiron wordt gespeeld door iedereen.
    • Gebruik de Engelse termen (Capture the Flag, Cabin, Head Counselors)
    • Link naar Camp Half-Blood wikia: Klik.
    • Capture the Flag Teams:
    Blauw:
    Leidende Cabin: Athena.
    Bondgenoten:
    Rood:
    Leidende Cabin: Ares.
    Bondgenoten:
    • Dionysus is nog steeds op Camp Half-Blood, en gedraagt zich ook nog zoals vroeger. Rachel is nu een volwassene vrouw, maar ook zij woont nog in haar cave tijdens de zomer.
    • Meer informatie volgt.


    • Alle Cabin Members •
    De overige onbespeelde Cabin members staan hierbij. Alle schuingedrukte namen zijn onbespeeld.
    Cabin 1 (Zeus) 5
    - [HC] Thalia May Jove
    - Cleopatra Phoebe North
    - Naamloze jongen
    - Luca Alessandro Giraldi
    - Abigail Lyssano - 12

    Cabin 3 (Poseidon) 6
    - Adelaide Maeve Winchester
    - Dylan James Jackson
    - Liam Rapheal Emell
    - Naamloze jongen
    - [HC] Alyssa Michealson - 16
    - Jeremy Jelsey - 17


    Cabin 4 (Demeter) 10
    - Nova Paislee Branch
    - Castor Dalmore
    - Mason Eyalo - 13
    - [HC] Emily Montgomery - 19
    - Velicity Smith - 11
    - Audrey Harris - 15
    - Diana Jenkins - 9
    - Haley Black - 10
    - Hunter Jalison - 17
    - Ezra Holas - 15


    Cabin 5 (Ares) 11
    - Grachelle Andrews
    - [HC] Augustus Nikolaj Josephs
    - Atlas Phineas Archibald
    - Spencer Young - 13
    - Hannah Anderson - 9
    - Lucas Thompson - 15
    - Jayden White - 16
    - Jaimy White - 16
    - Selena Crescent - 13
    - Owen Develis - 14
    - Carter Cooper - 18


    Cabin 6 (Athena) 9
    - Kaela Louanna Parthéna
    - Daniel Hyde
    - Naamloos meisje
    - Roxanne Sappho Parva
    - [HC] Danny Verras - 17
    - Evelyn McDonald - 13
    - Lucy Fisher - 12
    - Lilly Fisher - 14
    - Layla Fisher - 16


    Cabin 7 (Apollo) 9
    - Kaij Silvano Gualtiero
    - Juniper Abigail Celena Blackwood
    - Bambi Olivia Jones
    - Aurora Edana Bebhinn
    - Tristan Hamilton - 12
    - [HC] Lynn Cooper - 16
    - Beatrice Hastings - 9
    - Melody Vivianson - 13
    - Isaac Lalisoh - 16


    Cabin 9 (Hephaestus) 7
    - [HC] Acis Griffin Ambrose
    - Pyper "Pip" Magdalone Niklasson
    - Naamloze jongen
    - Dakatia Zafirah Odalys
    - Shailene Fields - 17
    - Klaus Michealson- 14
    - Wyatt Miguez - 8


    Cabin 10 (Aphrodite) 13
    - Jenna Cara Wilkinson
    - Diana Aimee Contouré
    - Leo DiCaprio - 12
    - Anna Hoevez - 11
    - Alice Heavenly - 17
    - Bryan Sullivan - 15
    - Alison Roshawn - 15
    - Madison Cole - 12
    - [HC] Shenn Overy - 17
    - Velanna Murray - 13
    - Avery Assen - 15
    - Elijah Miguel - 16
    - Rosalie Porter - 9


    Cabin 11 (Hermes) 9
    - Nathaniel Scot Parrish Maverick
    - Anastasia Blake
    - [HC] Zacharias Leon Stoll
    - Miguel 'Calaca' Gabriel Santos
    - Jenna Halisson - 13
    - Joseph Stoll - 12
    - Kai Stoll - 14
    - Harper Ange - 6
    - Annie Rowell - 19


    Cabin 12 (Dionysus) 3
    - Xzavier 'Xav' Talon Ambrossiano
    - Kenneth Oledie - 13
    - [HC] Delila Marin - 15


    Cabin 13 (Hades) 8
    - Than Methusael Sephtis
    - Avery Gladwyn
    - [HC] Blake Crevan Orcus
    - Eris Persephone Sephtis
    - Becky Ashton - 13
    - Caroline Daniels - 17
    - Katerina Kathels - 12
    - Dorian Ovis - 11


    Cabin 14 (Iris) 9
    - Jacob Frances Campling
    - Valene Bride Aslan
    - Alesea Atley Whitfield
    - Paige Prudence "Prue" Whitfield
    - Sanjeev Haskavo - 13
    - [HC] Damon Salvatore - 18
    - Mackenzie Miller - 15
    - Finn DiLaurentis - 10
    - Rocco Cresco - 16


    Cabin 15 (Hypnos) 7
    - Sterling Chavez Orcus
    - Samara Samuels - 15
    - [HC] Lana Grant - 17
    - Ashton Pierce - 13
    - Kazuki Swahili - 12
    - Caleb Ferguson - 15
    - Rose Rose - 14


    Cabin 16 (Nemesis) 8
    - Esmeralda Thekla D'Aramitz
    - Cèline Chavoir - 16
    - Hazel Lancaster - 11
    - Thomas O'Shea - 16
    - Stacey Nelson - 15
    - Micheal Olsson - 10
    - Rebecca Lawson - 10
    - [HC] Mona Devilson - 19


    Cabin 17 (Nike) 9
    - Victoria Dana Davison
    - Petra Diane Wilder
    - Aria Demishall - 12
    - Toby Lynch - 15
    - Savannah Evans - 13
    - Sam Claflin - 16
    - Victoire Jamaison - 13
    - Emma Valerio - 14
    - [HC] Phoebe McMason - 16


    Cabin 18 (Hebe) 12
    - Julianne Aberdeen Carter
    - Atlas Phineas Archibald
    - Alec Volls - 15
    - [HC] Georgina Brewer - 19
    - Joey Hoffman - 12
    - Rowena Swan - 13
    - Demi Alishas - 12
    - Tate Clown - 10
    - Margot Kim - 18
    - May Terry - 16
    - Faye Walters - 14
    - Suki Waterhouse - 16


    Cabin 19 (Tyche) 8
    - Aron Seely Devland
    - Ben Barnes - 16
    - Elsie James - 13
    - Isobel Horton - 14
    - Collin Explod - 17
    - Indiana Besque - 12
    - April Jones - 12
    - [HC] Selene Dobrev - 18


    Cabin 20 (Hecate) 12
    - Ryan Andrews
    - Ivory Eos Abella
    - Myah Kallyope Abella
    - Levi Wolf Hunter
    - Augusta Castro - 14
    - Silver Areas - 11
    - Brianna Lavesq - 18
    - Blaine Lavesq - 15
    - [HC] Eleanor Park - 16
    - Sasha Hamels - 11
    - Elena Salvatore - 14
    - Nicky Avalanche - 15


    Totaal: 155

    BEGIN.
    Het is zaterdag 15 juli vandaag, 9:00 AM, de dag waarop het voor de meeste Demigods zomervakantie wordt. Sommige zijn jaar door op kamp, anderen zijn al eerder gekomen vanwege een vervroegde vakantie, en een kleine groep zal later aankomen. Het is een mooie zomerdag, met een blauwe lucht, 31 graden en een zacht zomerbriesje. Vandaag zijn er nog geen overdaagse activiteiten (alleen een sing-along bij het kampvuur 's avonds). Iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wilt - tenzij het buiten de regels is. Veel plezier op Camp Half-Blood!
    Een dag-schema en volledige zomer activiteiten lijst zal later komen c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 13:36 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [Mijn Topics]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    mt


    Smile, someone could be falling in love with it.

    {MT}


    "Rebellion's are build on hope"

    MT.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Acis Griffin Ambrose
    Hephaestus • Head Counseler • 21


    Verschillende druppels transpiratie glijden langs mijn wangen naar beneden op het moment dat ik de hamer opnieuw op het gloeiende zwaard op het aambeeld terecht laat komen. Doordat vandaag de eerste, officiële dag van de zomervakantie is weet ik dondersgoed dat er van mij verwacht zal worden dat er goede wapens geleverd zullen worden voor de oefening. Alhoewel ik aan de andere leden van mijn Cabin heb medegedeeld dat we vandaag na twaalf uur zullen gaan beginnen met produceren kon ik het niet laten om zelf al eerder de smederij in te duiken. Mede door het gegeven dat ik vannacht niet kon slapen, stond ik vanmorgen al om vijf uur te werken in mijn oude en vertrouwde omgeving. Voor even was ik bang dat de Harpies me te pakken zouden nemen als ze me zo vroeg door het kamp zouden zien wandelen, maar gelukkig is mijn Cabin vrij dichtbij de smederij zodat ik de afstand snel kon overbruggen.
          Met een snelle blik op mijn zelfgemaakte horloge zie ik dat het inmiddels al bijna negen uur is, waardoor ik besluit mijn werk te laten voor wat het is en naar buiten te gaan om de nieuwe Demigods van het jaar op te wachten. Misschien zou ik zelfs Demigods zien die een geheel jaar afwezig zijn geweest. Stiekem ben ik bang dat er niemand is die ik gemist zou kunnen hebben, maar daarbij bedenk ik mezelf dat ik blij ben met de kleine vriendengroep die ik heb.
    Gedurende het gehele jaar vermaak ik mezelf met Chav en Blake — jongens waar altijd wel wat mee te beleven is. Gisteren was Blake echter verdwenen en zijn Chav en ik wat stenen in het meer gaan gooien. Vandaag zouden ze hoogstwaarschijnlijk samen zijn, waardoor ik me voorneem om Myah op te gaan zoeken — die ik inmiddels al enkele dagen niet had gesproken. Hopelijk zou ze niet bij haar kleine “vriendengroep” staan, aangezien ik dan zeker te weten een omweg zou nemen om bij de Big House te komen en de nieuwkomers te bezichtigen.
          Zuchtend start ik met het opruimen van mijn werkplaats: een gegeven wat ik niet kon laten aangezien ik bang was dat ik anders iets zou gaan verliezen. Normaal waren kinderen van Hephaestus ontzettend chaotisch maar ik heb mezelf vanaf jonge leeftijd aangewend om ordelijk te zijn. Voor nu probeerde ik dat ook over te brengen op de leden van mijn Cabin, maar als ik zo rond kijk in de smederij ben ik bang dat— dat nooit ofte nimmer zal gaan werken. De afgelopen jaren heb ik verschillende middagen besteed aan het opruimen van de gehele smederij, wat me verschillende littekens op heeft geleverd door losse onderdelen.

    •••

    Rustig weet ik mijn vuile handen af te vegen aan de zakdoek uit mijn achterzak, die daarna opnieuw in mijn achterzak weet te verdwijnen. Met een snelle blik in een van de ramen van de smederij weet ik op te merken dat er nog een zwarte veeg over mijn voorhoofd zit — maar na wat vegen besluit ik dat hij er niet zo gemakkelijk af te halen is.
          Mijn kijkers scannen de omgeving van het terrein af om te beslissen waar Myah zich op het moment zou kunnen bevinden als ze niet bij haar “vrienden” was. Uit eigen ervaring weet ik dat— dat nergens anders zou kunnen zijn dan was het aan de rand van de bossen. Evenals mij was Myah eveneens een persoon die het af en toe benodigd had om zich te onttrekken van de groep Demigods om op te laden. Dat was in principe een van de belangrijkste dingen waardoor we elkaar uiteindelijk hebben leren kennen en daar was ik haar nog steeds ontzettend dankbaar voor.
    Terwijl ik langzaam naar Myah’s gebruikelijke plaats loop, flitsen mijn gedachten alle kanten op in mijn hoofd en dwing ik mezelf om rustig te worden voordat ik uiteindelijk bij haar ben aangekomen. Als ik eenmaal haar witblonde lokken in het zicht krijg, voel ik geheel automatisch een voorzichtige glimlach om mijn lippen omhoog kruipen. Het was stom, maar ik heb het ontzettend gemist om met haar te praten — ook al hebben we elkaar slechts enkele dagen geleden nog gezien en was er niets belangrijks gebeurd in de tussentijd. Rustig wandelend loop ik op Myah af en kom uiteindelijk naast haar tot stilstand.
          “Hé.”
          Mijn wangen worden enigszins rood op het moment dat ik slechts een halve begroeting uit weet te stoten, waardoor ik snel een hand door mijn eigen lokken haal. Waarom kon ik op zo’n momenten niet gewoon normaal met Myah praten? We hadden meerdere gesprekken gehad en het was ook niet zo dat ze me ongemakkelijk maakte. Misschien op enkele momenten dat ik had gedacht dat Myah en ik misschien samen. . . Maar die gedachten dwong ik al snel weer uit mijn gedachten zodat ik me kon focussen op het beginnen van een gesprek met de kleine jongedame.
          “Benieuwd naar het gegeven of er nieuwe Demigods aan zullen komen deze zomer? Of verwacht je iemand van vorig jaar die je graag weer wil zien?”
    Voor een tweede maal haal ik een hand door mijn haren om vervolgens mijn blik op de Big House te richten. Zelfs nu al stonden er al verschillende jonge Demigods met grote tassen. Sommige omarmden elkaar als oude vrienden, terwijl anderen ongemakkelijk heen en weer stonden te bewegen met hun persoonlijke Sater aan de zijde.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 20:19 ]


    •

    MT— ik ga douchen, tol afmaken, posten


    take me back to the basics and the simple life

    Sociopaths schreef:
    MT


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jenna       Cara       Wilkinson     

    Aphrodite - Head Counseler - 18 - outfit



    Na de examens had ik mijn spullen gepakt. Ik had voor de zoveelste keer ruzie gehad met mijn vader, omdat een of andere dronken man mijn kamer binnen was gestormd midden in de nacht, begon te schreeuwen en vervolgens mijn kleding uit probeerde te trekken. Mijn vader had gezegd dat hij er niets aan kon doen, en de man ook niet. Hij had een alcoholprobleem. Ja. Daarom was het oké dat hij me probeerde te verkrachten. Daarom moest ik maar net doen alsof het erbij hoorde, alsof het normaal was om zo op te groeien, en ik was er klaar mee. Ik was 18 jaar en het werd tijd dat ik eens voor mezelf op zou komen, dat ik eens zou leven zoals ik het zelf wilde, in plaats van steeds maar weer ruzie te maken met mijn vader omdat hij mijn jeugd zo had verwaarloosd. Ik was er klaar mee. Huilend was ik zo op het kamp aangekomen, bij Chiron. Hortend en stotend had ik uitgelegd wat er gebeurd was, en wat ik onderweg tegen was gekomen. De tocht naar het kamp was ook echt niet gemakkelijk geweest, maar ik had het overleefd. Ik kreeg te horen dat ik geslaagd was, en ben enkel terug gegaan om mijn diploma op te halen. Mijn vader heb ik niet meer gezien.

    ••••••


    En toen was het 15 juli, en zouden de meeste anderen op het kamp aankomen. Ik had de hele nacht wakker gelegen, denkend aan mijn vader en aan hoe het was geweest als ik niet eerder weg was geweest. Ik schudde mijn hoofd en rekte me nog één keer uit, voor ik besloot te gaan douchen. Het was nog veel te vroeg en ik mocht waarschijnlijk nog niet echt rondlopen, maar ik kon niet langer in mijn bed blijven liggen. Toen ik gedoucht had, besloot ik even te gaan wandelen op het strand - nog een risico; het was nog steeds erg vroeg - en zorgde dat ik rond 9 uur bij The Big House in de buurt was, zodat ik mijn vrienden kon begroeten als ze eindelijk aankwamen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 21:24 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    MT


    I am not as think as you drunk I am


    Kaij Silvano Gualtiero

    Apollo - 18


    De zon brandt op mijn rug terwijl ik het laatste stuk naar het kamp loop. Hoewel het pas negen uur is, is het al behoorlijk warm en mijn shirt is dan ook nat van het zweet. Hoewel mijn vader de zonnegod is, kan ik de zon op dagen als deze echt niet waarderen. Geef mij maar zo'n tien graden minder.
    "Kan het iets minder warm?" roep ik voor de grap naar boven, alsof er serieus geluisterd wordt. Precies daarna is er wel een verkoelend briesje - al is het maar voor een seconde - maar dat is vast toeval want ik ga er niet vanuit dat er op mij gelet wordt.
    Ik neem even een korte pauze om wat water te drinken en een sigaret op te steken, waarna ik mijn te zware rugzak weer op mijn rug hijs, mijn gitaarkoffer oppak, mijn haren uit mijn gezicht strijk en de tocht vervolg. Het duurt niet lang voor ik het kamp in zicht krijg en ik versnel mijn tempo.
    Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe leden en verheug me om de anderen terug te zien - nou ja, de meesten dan. Sommigen hoeven er echt niet te zijn hoor.
    Er staan al wat groepjes met Demigods, maar ik zie nog niemand die ik echt hoef te zien, dus loop ik verder zonder ze te begroeten.
    Het afscheid met mijn moeder was zoals altijd een vol met tranen van haar. Hoewel ik hier al een aantal jaar in de vakantie kom, is ze er nog steeds niet aan gewend me te moeten missen en ze heeft ook nog niet echt door dat ik ouder aan het worden ben en prima voor mezelf kan zorgen. Voor haar ben ik nog steeds dat kleine jongetje.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Blake Crevan Orcus

    Head Counselor of the Cabin of Hades • 21


    De droom was zo mooi en toch voelde hij hem door zijn vingers glippen. De droom was helemaal uit zichzelf ontstaan en niet door manipulatie. Als Blake dan ook wakker wordt baalt hij ook. Hij rolt zich om, niet boeiend dat er weer mensen op het camp komen, en hoopt weer in slaap te vallen. Als dat niet het geval is gromt hij zacht. "Chav" Mompelt hij geïrriteerd. hij slaat de lakens van zich af en doe gewone kleding aan. Hij strekt dicht daarna even uit en loop dan de Cabin uit. Ernaast zit zoals verwacht Chav op me te wachten.
    'Je kon me niet iets langer laten slapen?' Zegt Blake geïrriteerd richting zijn kleine broer. Hij had niet eens de moeite genomen om iets normaals aan te trekken lui varken dat het was. Chav zat naast de deur in enkel een joggingbroek, waar hij misschien wel in geslapen had (of hij had het aangetrokken om niet naakt rond te lopen), en geen enkel ander kledingstuk verder op zijn lijf.
    'Nou nee, had geen zin om te wachten.' Chav staat op en heeft een lichte grijns op zijn lippen staan waardoor Blake met zijn ogen rolt. 'Sorry dat ik je eerste echte droom, zonder mijn manipulaties, heb gestopt.' Zegt Chav daarna gemeend. Hij trekt zijn grote ogen op waardoor Blake met zijn hoofd schud en hem een duw tegen de schouder aan geeft.
    'Het zal wel.' Zegt Blake terwijl hij begint te lopen. Chav volgt hem dan ook waardoor ze door het Camp lopen.
    'Ach, kijk niet zo... zoals je nu kijkt. Licht een beetje op er komen weer mensen hier. Nieuwe en ouden het wordt vast erg gezellig.' Zegt Chav vrolijk als hij achter zijn broer aan loopt. Blake schud met zijn hoofd en draait zich om naar Chav.
    'Ster ik ben niet zo sociaal als jou. Dat gaat trouwens ook niet gebeuren. Ik vind het leuk dat jij je vrienden weer ziet, maar eerlijk boeit dit me vrij weinig. Er zijn dan alleen maar meer mensen die ik moet gaan vermijden.' Zegt Blake nors en lichtelijk aanvallend. Chav fronst, maar laat zijn broer met rust.
    'Gister was dat niet het geval. Toen hielp je iemand en praatte je ook met mensen, ondanks dat het niet je "vrienden" zijn.' Zegt Chav. Blake zijn kaken gaan op elkaar en zucht door zijn neus.
    'Dat gebeurt ook nauwelijks. Ik vind dit leuk voor jou, maar dit is niet mijn soort iets. Ik ga me even afsluiten van mensen, want ik heb er niet bepaald zin in om eerlijk te zijn.' Blake slaat zijn broertje nog even op de schouder en laat hem dan achter bij de Mess Hall. Hij pakt zijn heft en klapt de rest van de dolk eruit terwijl hij er een beetje mee balanceert. Blake lookt richting het bos, al weet hij dat hij er niet in mag, en raakt de eerste boom aan. Zodra hij dat doet voelt hij zich al vrijer. Hij loopt er een stukje in en als hij de uitgang nog ziet, net als stukken van het Camp, klimt hij in een boom. zodra hij zit pakt hij zijn dolk en speelt er mee. Hij laat het door zijn vingers glijden en glimlacht een beetje. Dan steekt hij het recht in het hout en kijkt hij rondom zich, iets wat hem wel geruststelt. De stilte en rust klonk hem dan ook als muziek in de oren.

    {Wie voor Chav, die is naar the Big House (om sociaal te zijn en mensen te begroeten denk ik)]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 21:13 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Nova Paislee Branch
    Demeter • 18


    Glimlachend weet ik mijn — nog lege — Cabin te verlaten. Hoogstwaarschijnlijk zou iedereen vandaag aankomen, een gegeven waar ik naar uit aan het kijken was sinds we de voorgaande zomer naar huis waren gegaan. Voornamelijk doordat ik de gigantische drukte van de eerste, officiële zomerdag wilde vermijden ben ik drie dagen eerder naar het Camp gekomen. Hierdoor heb ik al kunnen wennen, opnieuw contact kunnen maken met oude vrienden en zelfs al enige oefeningen kunnen doen met mijn krachten. Echter, daar kwam helaas ook bij kijken dat enkele van de oudere en “stoerdere” Demigods hun kansen hebben gezien om me verschillende taken uit te laten voeren. Natuurlijk had ik het niet afgewezen, maar gisterenavond was het anders gegaan dan ik van te voren had verwacht.
          Opnieuw weet er kippenvel op mijn armen te verschijnen als ik terug denk aan de zoon van Hades die voor me was opgekomen en de desbetreffende Demigods in de grond had laten verdwijnen. De opmerking die ik had gemaakt over het gegeven dat Hades kinderen normaal niet behulpzaam zijn, vind ik zo verschrikkelijk dat ik gisteren tot diep in de nacht wakker heb gelegen. Vervolgens werd ik geteisterd door een nachtmerrie dus liggen er blauwe kringen onder mijn kijkers.
    Verder heb ik mijn best gedaan om me zo “vrolijk” mogelijk te kleden voor de allereerste dag. Met een schuine blik omlaag kan ik zien dat mijn blauwe Pokémon t—shirt netjes in mijn rode rokje zit gestopt. Mijn kniekousen geven mijn benen enige warmte en de vertrapte All Stars zinken enigszins weg in het nog natte gras van de ochtenddauw.
          Voor een moment twijfel ik over de plaats waar ik heen zal gaan om de dag door te komen, totdat een donkere figuur aan de rand van het bos mijn aandacht weet te trekken. Direct weet ik de jongeman van gisteren te bedanken en ik neem me voor om nogmaals naar hem toe te gaan om mijn dank te tonen. Door hem had ik gisteren geen last meer gehad van vervelende taken die ik van mezelf moest doen om de anderen maar tevreden te houden. Slechts eenmaal bedanken scheen bij lange na niet voldoende te zijn.
    Voorzichtig begeef ik me eveneens richting de bossen en al snel bevind ik me tussen de hoge bomen op het terrein waar normaal gesproken Capture the Flag wordt gespeeld met de verschillende teams. Zoekend glijden mijn kijkers over de tussenruimten maar ik kan nergens de jongeman vinden die ik in eerste instantie zocht.
          Gefrustreerd vouw ik mijn handen samen tot vuisten totdat ik plotseling een wortel tegen de zijkant van mijn voet voel duwen. Verbaasd richt ik mijn blik omlaag omdat ik mijn krachten onbewust aan had gezet. Voorzichtig duw ik mijn hand even tegen de wortel en al snel merk ik dat hij de richting op wijst waar ik heen moet gaan.
          Na enkele seconden kom ik tot stilstand en frons ik mijn wenkbrauwen: waarom hadden mijn krachten me in de steek gelaten? Gefrustreerd leun ik tegen een van de bomen en laat mijn wenkbrauwen de hoogte in schieten op het moment dat ik negatieve gevoelens van hem af voel komen. Verwoed richt ik mijn blik fel omhoog om te zien wat de bron van dit alles is, om dan stil te blijven staan bij het zien van de jongeman waar ik naar op zoek was.
    Fronsend glijden mijn kijkers over het mes dat hij in het hout heeft gestoken. “Wat heeft die boom jou aangedaan?” vraag ik dan zacht, omdat ik hem wel op zijn plaats wil zetten maar hem niet boos wil maken. Vervolgens sla ik mijn armen over elkaar en omklem mijn eigen middel op deze wijze. “Ik kwam eigenlijk hier om je nogmaals te bedanken voor gisteren. Niet dat ik je wilde volgen. Nou ja, dat heb ik dus wel gedaan. Maar. . .” Snel neem ik een teug adem. “Dank je wel,” mompel ik dan zachtjes.
    Enigszins ongemakkelijk glijdt mijn blik weer omhoog naar de plaats van de zoon van Hades zich op het moment bevindt. “Pas je op dat je niet valt?”

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 21:17 ]


    •


    Thalia May Jove
    Zeus • 15 jaar • Head Counselor




    Met een zucht rol ik mijn bed uit. Vandaag is het vijftien juli, en gisteren tijdens het avond eten is aangegeven dat alle demigods morgen weer aankomen. Aan de ene kant vindt ik het leuk om al mijn vrienden weer terug te zien, maar aan de andere kant zal het wel heel druk weer worden - ugh.
    Nadat ik snel wat kleding aan heb getrokken, hopend dat ik niemand wakker maak, vertrek ik uit de Cabin. Een paar mensen met koffers staan al op de heuvel, maar zo snel herken ik niemand. Misschien ga ik wel op zoek naar Myah of Nathaniël, maar daar heb ik eigenlijk niet echt zin in. Natuurlijk zijn het mijn beste vrienden, ondanks het leeftijd verschil, maar ik heb ze de afgelopen dagen een beetje teveel gezien.
    Ik kijk langs de Cabins, en mijn blik blijft haken bij nummer 9 - de Hephaestus Cabin. Acis, de Head Counselor is een hele goede vriend van me en een soort van grote broer. Hem heb ik amper gezien de afgelopen dagen.
    Zwevend ga ik richting de Cabin. Ik loop bijna nooit, omdat ik (1) het niet hoef te doen dankzij mijn wind manipulatie, (2) te lui ben en (3) ik zo langer lijk terwijl ik eigenlijk best wel klein ben. Dus ben ik zo aangekomen bij de deur. Heel zachtjes open ik hem en steek mijn hoofd in de deur. Het bed van Acis is leeg, zie ik al vanaf daar. Waar hij anders kan zijn, dat zou ik niet weten. Dus zweefloop ik weer weg.
    Misschien dat Myah zoals gewoonlijk op haar vaste plek in het bos is, als ik geluk heb is Acis daar net ook. Ik weet dat Acis zich nooit op z'n gemak voelt met mij, Myah en Nathaniel, maar als de laatste er niet bij is heeft hij denk ik geen problemen. Voordat ik naar het bos zweef, check ik eerst de Hecate Cabin. Geen Myah, alleen een snurkende Ivory.
    Terwijl ik zweeflopend het bos binnentreedt, dwalen mijn gedachten af naar Jenna. Mijn Aphrodite vriendin heeft het altijd al moeilijk gehad thuis met haar alcohol verslaafde vader - waarom ze niet gewoon het hele jaar door op kamp blijft is me een raadsel - maar dit jaar kwam ze veel te vroeg kamp binnen stormen. Ik zat rustig te kaarten met Dionysus (no way dat ik hem Mr. D noem) en Chiron, en toen kwam ze ineens achtervolgd door monster de heuvel gestruikeld. Binnen had ze een gesprek met Chiron, maar Dionysus - die mij wonder boven wonder mag (misschien omdat hij mijn goddelijke halfbroer is?) - besloot dat wij ook het recht hadden om mee te luisteren en produceerde een soort scherm waarop we het hele gesprek mee konden kijken. Na afloop heb ik het er nog met Jenna over gehad, maar ik heb haar nog nooit zo overstuur gezien. Bijna was ik kamp uitgelopen om een flinke bliksem schicht in haar vaders huis in te laten slaan, als ik had geweten hoe ik bij haar huis zou moeten komen. Aangezien ik letterlijk mijn hele leven al op kamp woon en slechts twee keer op een Quest ben geweest, weet ik bijna niets over de wereld - behalve dat het vol met monsters zit.
    Ik zit zo diep in mijn gedachten verzonken dat ik bijna tegen een boom aanvlieg. Verderop zie ik het blonde achterhoofd van Myah al, en Acis zit er grappig genoeg ook bij. Geluidloos zweef ik naar ze toe, waarna ik achter ze blijf zweven en zachtjes 'Boe!' roep.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 19:56 ]


    “A queen will always turn pain into power.”