• Ik heb met mezelf een soort "challenge" waarbij ik elk jaar meer dan vijftien boeken probeer te lezen en ik heb nu ook een lijst gemaakt van films die ik wil zien. Nu leek het me erg leuk om ook een soort van reviews te schrijven over de dingen die ik kijk/lees, vandaar dat ik een blog ervoor aangemaakt heb: Lizor Reviews. Het zijn reviews voor boeken, films en fanfiction. Er staat er nu nog maar eentje op, maar ik ga ze aanvullen. Het leek me leuk om dit met jullie te delen en ik vroeg me af of jullie nog iets hebben wat jullie graag gereviewed zouden willen hebben en of jullie mijn manier van reviewen prettig vinden? (:

    Books
    To Kill a Mockingbird - Harper Lee
    Seeker - Arwen Elys Dayton

    Movies
    The Breakfast Club - John Hughes
    Jurassic World - Colin Trevorrow

    Fanfiction
    Text Talk - Merlywhirls

    Requests
    Books
    A Song of Ice and Fire
    We Were Liars
    Percy Jackson

    Movies
    Mad Max: Fury Road
    Troy
    IMDB top 100
    Inside Out

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 16:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hé, Text Talk! Die komt mij gek genoeg bekend voor. (wbw)

    Het ziet er leuk uit, allemaal! Heb je (een link naar) die review ook al achtergelaten bij de fic zelf op AO3? Ik wed dat de schrijfster dat heel leuk zou vinden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hé, Text Talk! Die komt mij gek genoeg bekend voor. (wbw)

    Het ziet er leuk uit, allemaal! Heb je (een link naar) die review ook al achtergelaten bij de fic zelf op AO3? Ik wed dat de schrijfster dat heel leuk zou vinden. ^^

    Nog niet, dat is wel een goeie ^^ I'm gonna do it right away


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    We Were Liars is echt een aanrader! En zelf heb ik ook zoiets gedaan, ik ben gewoon bij de top 100 ofso van IMDB begonnen bij nummer 1.

    Andria schreef:
    We Were Liars is echt een aanrader! En zelf heb ik ook zoiets gedaan, ik ben gewoon bij de top 100 ofso van IMDB begonnen bij nummer 1.

    Oh goed idee!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nieuwe review!
    Seeker - Arwen Elys Dayton


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jurassic World - Colin Trevorrow


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    The Maze Runner - James Dashner - Boeken


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...