• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:18 ]

    Ik zou je graag willen helpen maar dat doen we maar niet. Haha.

    Voor de rest zat ik afgelopen donderdag een herkansing te maken die besliste of ik overga dit jaar of niet, in 36 graden, met ontstoken amandelen. Feest :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 20:44 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    Ik zou je graag willen helpen maar dat doen we maar niet. Haha.

    Voor de rest zat ik afgelopen donderdag een herkansing te maken die besliste of ik overga dit jaar of niet, in 36 graden, met ontstoken amandelen. Feest :Y)


    Nee Sarita, doe jij maar niet nee. Ja, het is echt een feest om met dit weer lekker toetsen te maken, terwijl je je niet kan concentreren, licht in je hoofd bent en dan ook nog met de gedachte van 'als ik dit verpest ga ik niet over'.

    Wij zaten de hele week lekker toetsen te maken terwijl het in de lokalen warmer was dan buiten. Niks werd afgelast, voor sommige toetsen is dat best wel jammer geweest haha.

    Ik wens je nog veel succes met je essay!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik weet niet hoeveel het is, maar anders zou ik wel een deel/alles willen nalezen! Waar gaat het over?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Ik weet niet hoeveel het is, maar anders zou ik wel een deel/alles willen nalezen! Waar gaat het over?


    Om precies te zijn, 1073 woorden :') En het gaat over autobiografische romans (waarom mensen die schrijven)

    Andria schreef:
    (...)

    Om precies te zijn, 1073 woorden :') En het gaat over autobiografische romans (waarom mensen die schrijven)


    Oeps, sorry voor de late reactie, maar je mag me een pb sturen!


    Travel far enough, you'll meet yourself