• Beste Quizletters,

    Met een aantal mensen hier op Quizlet hebben wij besloten dat we een Weerwolven van Wakkerdam editie op Skype willen doen. Aangezien we nu nog met te weinig zijn, zijn we opzoek naar mensen die nog mee willen doen, so who's in en wil onze geweldige WvW groep joinen? Geef even je skypenaam door als je mee wilt doen!

    Deelnemers

    Username
    BIack
    Marijsel
    Bluck
    AwkwardTurtle
    Edilio
    Fayz
    Lusk
    Khronos
    Spotgaai
    Cleiona
    Larkin
    Gailsel
    Amoare
    SadisticElz
    Noledam
    Kishimoto
    Rikiah
    StephenFry
    Ashallayn
    Naam
    Lisa
    Annemarije
    Julia
    Wendy
    Ness
    Fay
    Tamara
    Savannah
    Marlies
    Danique
    -
    Gail
    Katja
    Elz
    -
    Sarita
    Anne
    Felicia
    Froukje

    Wanneer beginnen we?
    22.15.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 15:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Larkin schreef:
    Mag ik eerst even wat uitleg, voordat ik echt mee ga doen :")

    Oh is het is gewoon gewoon wvw, maar we delen de kaarten uit in een privé chat en dan ja... het is lastig uit te leggen, maar je snapt het vanzelf wel


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is best makkelijk als je het eenmaal doet. c:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oke dank jullie. Mijn ouders zijn zo weg en dan kom ik er aan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We hebben meer mensen nodig. ;c


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik kan niet meer inloggen op skype o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I want! Kan ik nog meedoen? Of is het te laat?


    -

    Gailsel schreef:
    I want! Kan ik nog meedoen? Of is het te laat?


    We zijn nu een beetje afgedwaald en niet heel veel mensen zijn er nog, maar als er nu nog mensen kunnen komen zouden we kunnen spelen. c:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ah i love WvW en dit klinkt echt leuk... Maar je mag dus ook eerst met voice?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Edilio schreef:
    (...)

    We zijn nu een beetje afgedwaald en niet heel veel mensen zijn er nog, maar als er nu nog mensen kunnen komen zouden we kunnen spelen. c:

    Oh, das wel jammer. Shame on them :W


    -

    Gailsel schreef:
    (...)
    Oh, das wel jammer. Shame on them :W


    We zijn met zijn zessen nu tho, we kunnen bijna weer beginnen. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Amoare schreef:
    Ah i love WvW en dit klinkt echt leuk... Maar je mag dus ook eerst met voice?


    We doen met voice ja, en degene die video willen doen mogen dat. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Larkin schreef:
    Ik kan niet meer inloggen op skype o.O


    Awhh. :c


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Edilio schreef:
    (...)

    We zijn met zijn zessen nu tho, we kunnen bijna weer beginnen. ^^

    Nog eentje dus. Tenminste, ik ga daarvan uit, haha. Een normale wvw spel heeft toch minimaal 8 peeps?


    -

    Gailsel schreef:
    (...)
    Nog eentje dus. Tenminste, ik ga daarvan uit, haha. Een normale wvw spel heeft toch minimaal 8 peeps?


    Eerste potje speelde we ook maar met 6 mensen


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gailsel schreef:
    (...)
    Nog eentje dus. Tenminste, ik ga daarvan uit, haha. Een normale wvw spel heeft toch minimaal 8 peeps?


    Jap. Maar we hebben ook met vijf gespeeld.
    Het gaat best snel dus, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]