• Beste Quizletters,

    Met een aantal mensen hier op Quizlet hebben wij besloten dat we een Weerwolven van Wakkerdam editie op Skype willen doen. Aangezien we nu nog met te weinig zijn, zijn we opzoek naar mensen die nog mee willen doen, so who's in en wil onze geweldige WvW groep joinen? Geef even je skypenaam door als je mee wilt doen!

    Deelnemers

    Username
    BIack
    Marijsel
    Bluck
    AwkwardTurtle
    Edilio
    Fayz
    Lusk
    Khronos
    Spotgaai
    Cleiona
    Larkin
    Gailsel
    Amoare
    SadisticElz
    Noledam
    Kishimoto
    Rikiah
    StephenFry
    Ashallayn
    Naam
    Lisa
    Annemarije
    Julia
    Wendy
    Ness
    Fay
    Tamara
    Savannah
    Marlies
    Danique
    -
    Gail
    Katja
    Elz
    -
    Sarita
    Anne
    Felicia
    Froukje

    Wanneer beginnen we?
    22.15.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 15:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gailsel schreef:
    (...)
    Nog eentje dus. Tenminste, ik ga daarvan uit, haha. Een normale wvw spel heeft toch minimaal 8 peeps?


    Jaa zoiets, hahaha.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aaahz zo dus ^^ Hhaah, nu wachten tot Lisa me toevoegt...


    -

    Gailsel schreef:
    Aaahz zo dus ^^ Hhaah, nu wachten tot Lisa me toevoegt...


    Ik kan je ook toevoegen, als je me je skype naam zegt hahaha.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zo, i heb me aangemeld :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik sluit me aan


    tiptoe through the tulips...

    Ik ben trouwens degene met een zonnebril op xd Nu alleen wachten tot ik toegevoegd word

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:56 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Als jullie je skype naam aan mij vertellen kan ik jullie toevoegen. c:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Come peeeeepppsss.
    Im getting boreeeddd...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kan iemand mij a.u.b uit die skypegroep zetten? Ik ben niet in de mood en blijf berichten krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is er nog een plekje vrij?


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Noledam schreef:
    Is er nog een plekje vrij?


    Ja, genoeg!
    Stuur in pb maar je skypenaam c;


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Larkin schreef:
    Kan iemand mij a.u.b uit die skypegroep zetten? Ik ben niet in de mood en blijf berichten krijgen.


    Geen idee hoe ik je er uit moet kicken, sorry.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als je de beheerder bent het pijltje naast de naam en dan staat er iets van verwijder dit persoon uit de groep.
    Ik heet trouwens Madelon en heb nogal een piepstemmetje omdat ik 13 jaar ben.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 20:45 ]


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Noledam schreef:
    Als je de beheerder bent het pijltje naast de naam en dan staat er iets van verwijder dit persoon uit de groep.
    Ik heet trouwens Madelon en heb nogal een piepstemmetje omdat ik 13 jaar ben.


    Ik ben de beheerder niet, haha. Ik kan alleen mensen toevoegen


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wil graag toegevoegd worden. Mijn naam is SaritaEatsyou of SaritaSchneider. Ik weet het niet meer :')


    "Ignite, my love. Ignite."