• Was er een meisje dat verveeld thuis op haar bed zat en nutteloos quizen googlede, tot haar begon op te vallen dat een heel aantal van die leuke quizen van dezelfde site afkomstig waren. Ze spitte daar wat rond en vond daar toen de meest geweldige verhalen en quizen van wonderbaarlijk goede schrijvers. Enthousiast wilde ze een reactie achterlaten, maar daar moest ze een account voor hebben en toen ze dat deed, ging er een wereld voor haar open (Ah whole new worlddddd. A dazzling place I never knew).

    Jawel mensen, ik heb vandaag welgeteld vijf jaar een account (ik geloof ergens rond vijf uur exact, dus er staat nu nog even vier jaar, but oh well) op Quizlet 0.0 Het is werkelijk gewoon zo snel voorbij gegaan, maar ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik de site ontdekt heb. Het lijkt de laatste tijd dan misschien een stuk rustiger, maar niet minder gezellig. Ik wil jullie allemaal even ontzettend bedanken voor deze vijf prachtige jaren op Quizlet. De jaren zelf waren misschien niet altijd even goed (vooral vorig jaar was vreselijk), maar Quizlet is al vijf jaar lang de plek waar ik mij wel altijd goed voel. Bedankt daar voor, users die het altijd gezellig houden, mods die de orde proberen te handhaven en kei hard werken aan de site, beta's die ervoor zorgen dat ABN hier nog altijd de overhand heeft, bemiddelaars die ons in toom houden en natuurlijk Emma en Rutger die achter de schermen kei hard werken om deze site en zijn crew draaiende te houden!


    That's me hugging you guys, since Quizlet is just as big and awesome as Hagrid

    En er zijn nog even een aantal users die ik apart wil noemen, dus als je dat niet interesseert, dan kan je gewoon genieten van de virtuele taart en knuffels en weer doorgaan nadat ik even een minuut van jullie leven heb verspilt met zoetsappigheid :p

    Warning: this message contains way too much fluffiness, it should be illegal. If you're allergic to fluffiness, don't read any further.


    Yolanda aka Palinoia:
    Lieve Yolanda,
    Ik geloof dat jij mijn eerste echte vriendin op Q bent en we ook gewoon nog steeds vriendinnen zijn! Wow! Dankzij jou voelde ik mij echt ontzettend snel welkom op de site. We hebben samen aan verhalen gewerkt (weet je nog die ene keer dat onze verhalen apart van elkaar werden gemaakt, maar wel synchroon aan elkaar liepen en met dezelfde personages waren? Ik heb geen idee meer hoe die verhalen heetten, lol. Tis al zolang geleden :') ), elkaar gemotiveerd en je hebt altijd een uitvalspunt voor mij geweest de afgelopen vijf Q-jaren. De keren dat ik je gemeet heb waren ook echt super gezellig. Je bent een geweldige meid en ik ben echt ontzettend dankbaar dat ik jou heb mogen leren kennen via Q!


    Lisa aka Lizor, Femke aka JamesPotter, Ellie aka ShallNotPass, Roos aka SiriuslyBlack, oftewel mijn lieve mede Marauders:
    Stiekem zegt het feit dat ik jullie mijn mede Marauders noem al genoeg toch? Jullie lieve schatten zijn als een soort zussen voor mij geworden en ik ben echt vereerd om jullie vriendinnen te kunnen noemen. Jullie zijn alle vier geweldige meiden en ik hoop jullie snel weer eens te zien, hoewel jullie spreken via Q en Whapp natuurlijk ook geweldig is, maar dan kan je niet knuffelen :c


    Manon aka Patholoog, Celeste aka Goldegg:
    Ik weet dat we al heel lang niet echt meer gesproken hebben en Celeste is geloof ik ook al vet lang niet meer online geweest :c Maar jullie samen met Yolanda vormden de eerste echte vriendengroep die ik op Q gehad heb. Ik vond het echt geniaal gezellig met jullie en zal jullie briljante Queens nooit vergeten.


    De Modern Marauders groep, Hogwarts' Next Gen groep, de Camp Half-Blood groep, de Hobbit/Leiden meeting groep en de Questival groep:
    Deze groepen bestaan nog niet zo heel lang natuurlijk, hoewel de Marauders groep toch al wel aardig lang stand houdt, maar ik geniet met volle teugen van al jullie spam. Jullie zijn allemaal geweldige mensen en ik vind het onwijs super om met jullie te mogen RPGen en mij de kans geven om mij in te leven in verschillende personages en hiermee mij helpen om beter te leren schrijven (ja, ik ben van mening dat RPGen die functie heeft, dus als ooit iemand het nog nutteloos noemt: dit is je antwoord :p) en ik hoop dat we nog lang verder gaan met het volspammen van topics en social media!
    Voor de groepen van de meetings, jullie zijn allemaal super leuke mensen en meeten met jullie heeft mij echt ontzettend gezellige en positieve dagen bezorgd in de afgelopen tijd. Ik keek naar iedere meeting echt ontzettend uit en hoop jullie snel weer eens te zien. Sowieso allemaal op het Questival in 2017 toch? :p


    Iedereen die ooit een reactie heeft achtergelaten bij één van mijn stories of andere creaties:
    Jullie reagerende mensen maken Quizlet toch altijd wel een beetje beter. Tips, complimenten, blijk van actief meelezen met een verhaal, het is altijd zo geweldig om iets terug te lezen! Natuurlijk, ik schrijf omdat ik schrijven leuk vind en zou nooit om reacties vragen etc., maar ik dat maakt ze niet minder leuk. Dank voor alle inspiratie en motivatie die jullie mij hebben gegeven de afgelopen vijf jaar en blijf vooral zo doorgaan, wanneer je verhalen van users leest, want het wordt ontzettend gewaardeerd!



    Zo, volgens mij heb ik nu wel weer genoeg van jullie kostbare tijd verspild. Just remember I love you guys with all my heart and I never ever ever ever wanna leave Quizlet, like ever.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 9:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Cordon schreef:
    Gefeliciteerd!(:


    26 - 02 - '16

    Cordon schreef:
    Gefeliciteerd!(:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cordon schreef:
    Gefeliciteerd!(:


    Tell me about it, stud.

    Haha, iedereen bedankt.

    En Manon, idd. Zo jammer ook dat Celeste nooit meer echt terug gekomen is.


    Happy Birthday my Potter!

    Sublatti schreef:
    Gefeliciteerd (flower)

    Iedereen hier heeft z'n account al zo lang en dan kom ik met mijn anderhalf jaar


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…