• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    FAYZ schreef:
    (...)

    No. You're amazing. You're perfect because you're not. (perfect door je imperfecties, niet verkeerd opvatten). You're even kinda cute tbh.
    Laat ze maar lachen, wijzen, fluisteren. They are wrong. Ít isn't true, you're not ugly, not at all.
    We're here for you bby.En ik ga mee om ze in elkaar te slaan. i swear to god.



    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, gaan we een meeting opstellen voor de volgende keer als Yolanda ergens naartoe gaat? Dan zijn we der bodyguards :')


    Well, meeting is always nice? x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lolicia schreef:
    I'm so glad you're my soulmate. You seriously are my best friend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I feel lost.


    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, gaan we een meeting opstellen voor de volgende keer als Yolanda ergens naartoe gaat? Dan zijn we der bodyguards :')

    goed plan tho.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Palinoia schreef:
    (...)

    Well, meeting is always nice? x)

    i like meetings.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Jullie zijn allemaal lief <3


    Your make-up is terrible

    Screw this game. Ik ben blij gemaakt met een dood vogeltje. Ik wil een pokemon die in dit spel niet meer bestaat. Ik ga verder met huilen in een hoekje :c



    *sobs*


    26 - 02 - '16

    Godverdomme zeg, je mag er toch vanuit gaan dat kinderen tegen deze tijd door hun ouders in bed gehouden worden. In plaats daarvan zitten de ouders gezellig met alle stumpers mee te zuipen en laten ze hun kutkoters om half vier met een oorverdovende knal van de glijbaan het zwembad ingaan. Dus zit ik nu al meer dan een uur op het balkon. Awesome.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik ben echt toe aan een dagje wellness ofzo (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hoevaak moet ik nog zeggen dat je veilig seks moet hebben voordat je luistert? Weet je, ik zeg wel niks meer. Maar kom niet naar mij toe als je zwanger bent. Want dan is het enige wat ik zeg: "haha, eigen schuld."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2015 - 9:48 ]

    HA-HA-HA. Vet grappig joh (cat)


    26 - 02 - '16

    Real friend. What a joke.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Note to self: laat nooit een ander je was doen, dan wordt je witte kleding ook niet roze... bedankt voor het verpesten van mijn favo shirt.

    Haven't you people ever heard of closing a goddamn door?


    kindness is never a burden.

    Ik vraag me af hoelang men wrok kan koesteren. Is het soms leuk om telkens maar weer ergens tegenaan te moeten trappen en dits zelfs publiekelijk te maken? Of gaat het enkel maar om aandacht, misschien een ego dat gestreeld moet worden? Hoe dan ook, ik kan er met mijn hoofd niet bij en kan mij enkel maar afvragen wat er van mijn kant nog wordt verwacht, want de excuses zijn allang gemaakt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."