• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    It's so loud inside my head.


    kindness is never a burden.

    Lach me maar uit omdat ik lelijk ben. Hartstikke normaal en helemaal niet slecht voor mijn zelfvertrouwen joh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Lach me maar uit omdat ik lelijk ben. Hartstikke normaal en helemaal niet slecht voor mijn zelfvertrouwen joh. :c


    Don't listen to them ):
    Je bent niet lelijk, haters are gonna hate.
    You're amazing the way you are.
    Stay strong (flower) xx


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Palinoia schreef:
    Lach me maar uit omdat ik lelijk ben. Hartstikke normaal en helemaal niet slecht voor mijn zelfvertrouwen joh. :c


    Wtf. Waar slaat dat nou weer op.
    Moet ik ze in elkaar slaan voor je? Met alle plezier namelijk.
    Bah. Wat een hekel aan zulke mensen.

    Je bent echt totaal niet lelijk, echt niet (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Palinoia schreef:
    Lach me maar uit omdat ik lelijk ben. Hartstikke normaal en helemaal niet slecht voor mijn zelfvertrouwen joh. :c


    Wát? Jeetje, wie doet dat in vredesnaam? D:
    Want dat A) slaat helemaal nergens op, geloof me, en B) zegt een hoop dingen over het zelfvertrouwen en de persoonlijkheid van die persoon of personen, maar niets over jou.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Had je niet even eerder kunnen melden dat je in Armhem was?
    jeez ik wacht hier al bijna twee maanden op en jij zegt het als je trein weg rijdt...
    ugh.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Palinoia schreef:
    Lach me maar uit omdat ik lelijk ben. Hartstikke normaal en helemaal niet slecht voor mijn zelfvertrouwen joh. :c


    Wat een trieste personen bestaan er toch.. Het zegt inderdaad absoluut niets over jou! Echt niet naar luisteren. Dat zijn zij alleen al niet waard.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb helemaal geen zin meer om een paar dagen naar Frankrijk te gaan als je ouders zo stom tegen me doen. Waarom zou ik in de vakantie niet mogen blijven slapen, behalve de weekenden? Waar slaat dat op?

    ik ben zo slecht in gemeend sorry zeggen.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Jeez, elke keer als ik een tattoo zie word ik chagrijnig omdat ik geen geld heb. Ik wil er meer.


    Caution first, always.

    'Wat wil je eten?'
    'Weet ik niet.'
    'Ik heb je het gisteren al gevraagd en je zou er over nadenken. Maar je hebt er dus niet over nagedacht.'

    Nou moeder, dat heb ik dus wel. Makkelijk dat jij kan weten waar ik wel of niet over nagedacht heb...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bluck schreef:
    (...)

    Wtf. Waar slaat dat nou weer op.
    Moet ik ze in elkaar slaan voor je? Met alle plezier namelijk.
    Bah. Wat een hekel aan zulke mensen.

    Je bent echt totaal niet lelijk, echt niet (:

    Ik doe met je mee!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Palinoia schreef:
    Lach me maar uit omdat ik lelijk ben. Hartstikke normaal en helemaal niet slecht voor mijn zelfvertrouwen joh. :c


    Jij bent dus niet lelijk he!
    Ik sla ze met liefde in elkaar voor je, want jij bent alles behalve lelijk! :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kap alsjeblieft met sneu doen.


    26 - 02 - '16

    Er is niemand meer aan wie ik mijn verhaal kwijt kan.


    Caution first, always.