• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen doen alsof ze overal alles van weten, terwijl ze geen ene snars snappen van wat er aan de hand is.
    En ook dat kinderachtige gedrag er bij.

    Please. Stop. Je irriteert me erger dan dat kriebelende haartje bij mn neus dat niet weg wil.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Half 2 's nachts. Ik was al moe, maar het lukt gewoon niet in slaap te komen totdat de dingen die gebeurd zijn, gewoon zijn opgelost. Dat gaat morgen nog wat worden, de hele dag gezellig rondlopen in een pretpark :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Na alles wat er deze week is gebeurd, wil ik gewoon even weg.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 7:53 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Op WhatsApp:

    Hij is online en zij is online, ik ben met haar aan het praten maar de vinkjes kleuren niet blauw. Nog steeds zijn ze allebei online.
    De vinkjes van haar nog steeds niet blauw.
    En ja hoor de vinkjes kleuren blauw zij is aan het typen en hij is offline...

    En ik weet precies waar ze het over hadden... precies over mij ja niet in negatieve zin trouwens. Ugh als zij me nu ook eens verteld wat hij allemaal over mij zegt!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Toen ik de vorige keer zei dat ik nog beter in een vakantie ziek zou kunnen zijn dan tijdens de eerste week van colleges, bedoelde ik niet in een vakantie op de dag van een bruiloft. What the fuck, lichaam. Bah bah bah. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil gewoon in bed liggen. Voor altijd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gedaan met procrastinatie. Vandaag gaan we de belangrijke dingen doen.

    Also: I swear, if I'd known make-up would make me feel as badass as I feel now, I'd have started wearing it muuuuch sooner.


    kindness is never a burden.

    Eigengrau schreef:
    Fuck off man. Ik kan gewoon fucking geen normaal leven leiden dankzij mijn stiefmoeder en ik zit momenteel zowat met een trauma door haar jarenlange gepest, gestalk, bedreigingen en terreur, maar wat is de conclusie van de sociale dienst als ik eindelijk de moed vind om over de afgelopen, verschrikkelijke maanden te praten? Lotta verzint alles uit wanhopig aandachtstekort. My faith in humanity is like my Porsche at the moment. Unexisting. (cat)


    Kom donderdag naar mij, er komen een paar Q'ers langs en zo kan je daar even weg. ;3 Je mag zelfs blijven slapen als je wilt.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Kom donderdag naar mij, er komen een paar Q'ers langs en zo kan je daar even weg. ;3 Je mag zelfs blijven slapen als je wilt.

    Hahaha, wauw, dat is zo lief van je! Helaas mag ik voorlopig alleen nog maar in België meeten van mijn moeder (ik ga dinsdag voor de eerste keer met iemand van Q afspreken), anders was ik zeker gekomen! (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Die Don't Judge Challenges op Facebook beginnen echt op mijn zenuwen te werken.


    kindness is never a burden.

    Nee, laat die sapcentrifuge maar zitten hoor. Geen probleem. Ik vroeg er niet al twee weken om... Ik koop zelf wel eentje..

    Wohoo, eindelijk vakantie!
    Al moet ik nu wel een goede vriend drie weken missen, omdat ik dan weg ben zonder wifi....


    Stenenlikker

    Ongelooflijk.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zin in vandaag. <3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zondag filmpje kijken, met een bak B&J en een reep Tony's. Moet kunnen. x)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."