• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    En natuurlijk krijg ik alleen ik weer een wond door de zowat lege fles douchecrème tegen mijn been te slaan om er wat uit te krijgen.
    Niet meer doen, Kim. Echt niet doen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 19:04 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    En natuurlijk krijg ik alleen ik weer een wond door de zowat lege fles douchecrème tegen mijn been te slaan om er wat uit te krijgen.
    Niet meer doen, Kim. Echt niet doen.

    Hahaha, sorry als ik dit wel grappig vind om te lezen :').


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat moment dat je dé perfecte jurk vind, maar het geen (kap)mouwen heeft en je- je bovenarmen verschrikkelijk lelijk vindt en dus de jurk maar niet gaat kopen. :c
    - Oke, misschien is de hals ook wel niet super. Maar het patroon is zo leuk! :c

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 19:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh god, mijn social skills falen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yaay, eindelijk mijn haar felrood geverfd. :Y)


    Caution first, always.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik heb zelf geen A, dus ik weet niet hoe dat is, maar ikzelf (en dan spreek ik voor mezelf) vind het juist schattig bij een meisje/vrouw en ik zou iemand niet vooroordelen vanwege de grootte van hun boobies. Het is begrijpelijk als je wat grotere zou willen, zeker als je er gepest mee bent, maar ik denk inderdaad dat het met onzekerheid te maken heeft. Want geloof me, je bent heus niet minder als je geen bigsize hebt. Jij bent goed genoeg!


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Het is zo stil.

    Resilience schreef:
    (...)

    Dankjewel (:


    Je mag mijne wel hebben (cat) ik wil juist helemaal plat zijn. God please, ik wil plat zijn! :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echte liefde is dat je bij elkaar terugkomt, hoe erg de situaties ook zijn. Als je echt van elkaar houdt komt 't goed.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 20:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Echte liefde is dat je bij elkaar terugkomt, hoe erg de situaties ook zijn. Als je echt van elkaar houdt komt 't goed.


    Koop je iedere dag groente? c:


    OTOFT: Grrrr, ik wil die perfecte jurk! En dan vind ik 'm eindelijk, is ie te koop op Amazon en plotseling niet eens meer in de goede kleur! D: Daaaamn, waarom is een jaren 50 vintage swing jurk met kapmouwtjes en mooi patroon zo moeilijk te vinden? :c

    Edit: En dan vind ik 'm wél op Amazon, MOET HET BETAALD WORDEN MET CREDITCARD DAT IK NIET HEB! :C Uuuugh, omgerekend zou het 28 euro zijn en das niet duur voor die jurk! In NL zou je voor een soortgelijke jurk direct al rond de 50 euro moeten betalen, minimaal. :[

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 20:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Resilience schreef:
    (...)

    Ik totaal niet. Dat komt ook doordat ik ermee gepest ben en daardoor totaal niet om dat soort dingen kan lachen. Had graag een paar cupmaatjes groter gehad. Cupmaat A is echt niet alles T-T

    Bekijk het op een positieve manier. Jij kan probleemloos lopen. Als ik loop, met een cupmaat C doet het echt verdomd veel pijn. :')
    Ongeacht welke BH ik draag.



    OT: Why can't I get you out of my mind?! I don't want you there at all. D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fuck off met dat gezeik.


    Caution first, always.

    Palinoia schreef:
    (...)

    Koop je iedere dag groente? c:


    OTOFT: Grrrr, ik wil die perfecte jurk! En dan vind ik 'm eindelijk, is ie te koop op Amazon en plotseling niet eens meer in de goede kleur! D: Daaaamn, waarom is een jaren 50 vintage swing jurk met kapmouwtjes en mooi patroon zo moeilijk te vinden? :c

    Edit: En dan vind ik 'm wél op Amazon, MOET HET BETAALD WORDEN MET CREDITCARD DAT IK NIET HEB! :C Uuuugh, omgerekend zou het 28 euro zijn en das niet duur voor die jurk! In NL zou je voor een soortgelijke jurk direct al rond de 50 euro moeten betalen, minimaal. :[


    Op Amazon moet alles betaald worden met credit card, je kan beter op andere sites kijken.


    Your make-up is terrible

    Palinoia schreef:
    (...)

    Koop je iedere dag groente? c:

    Mwehehehe. Ik snapte m eerst niet, maar nee (aa') Ben ik wel van plan hehehe. Winkwink.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 21:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Palinoia schreef:
    (...)

    Koop je iedere dag groente? c:


    OTOFT: Grrrr, ik wil die perfecte jurk! En dan vind ik 'm eindelijk, is ie te koop op Amazon en plotseling niet eens meer in de goede kleur! D: Daaaamn, waarom is een jaren 50 vintage swing jurk met kapmouwtjes en mooi patroon zo moeilijk te vinden? :c

    Edit: En dan vind ik 'm wél op Amazon, MOET HET BETAALD WORDEN MET CREDITCARD DAT IK NIET HEB! :C Uuuugh, omgerekend zou het 28 euro zijn en das niet duur voor die jurk! In NL zou je voor een soortgelijke jurk direct al rond de 50 euro moeten betalen, minimaal. :[

    Voor vintage jurken kan je ook op topvintage.nl kijken, een ontzettend goede Nederlandse site. Helaas zijn daar de jurken wel een stuk duurder, maar je krijgt wel echt waar voor je geld.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."